חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלוואות חוץ בנקאיות

מאת: שלום כהןהלוואות30/12/2012715 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החיים שלנו הם חיים דינמיים רווי הפתעות. לעתים נוחתת עלינו מתנה של סכום כסף נכבד ולעתים עלינו להוציא סכום כסף נכבד. לא תמיד בשל בשורה לא משמחת. לעתים גם בשורה כמו חתונה של אחד הילדים, בר ממצווה או לימודים אקדמיים יכולים להיות סיבה למסיבה אך גם סיבה להוצאה כבדה למדי במקרה כזה אין סיבה להילחץ קודם כל צריך לברך מזל טוב ומיד לאחר ממכן לחשוב ברצינות על אפשרויות המימון. יש כמה דרכים להתמודד עם הוצאה כלכלית כבדה.

איך להתמודד?

האחת היא להתמודד אתה והשנייה היא מדיניות הבת יענה של לטמון את הראש בחול. לטמון את הראש בחול ולקוות שמתישהו איכשהו הדברים יסתדרו זו גם דרך, אך ללא  ספק היא לא תוביל לתוצאה טובה ורצויה. כסף לא גדל על העצים, ולמעט נס ממשי שיקרה סביר להניח שהכסף לא יגיע והמינוס שלכם בבנק רק יגדל ויגדל. ההמלצה שלנו היא להכיר במצב, להבין שיש למצוא מקורות מימון, להפשיל שרוולים ולחפש מוצא כלכלי. אין סיבה להילחץ כיום יש מגוון של אפשרויות בייחדו עבור מי שמחזיק כרטיס אשראי.

הלוואה מהבנק

נכון להגיד שבעבר לבקש הלוואה לכל מטרה מהבנק היה תהליך ארוך ומייגע שבו נדרשתם להציג ערבים, ביטחונות, תלושי שכר וההתנהלות הכלכלית שלכם הייתה נבדקת בקפידה. הבנק יכול היה להחליט לא לאשר לכם את ההלוואה ואתם הייתם עומדים בפני שוקת שבורה. כיום יש יותר אפשרויות ולכם גם אם הבנק החליט לא להעניק לכם להלוואה לכל מטרה הרי שיש עוד מוצא. מלבד הבנקים גם גופים חוץ בנקאיים מעניקים כיום הלוואות בתנאים נוחים למדי, הלא אלה הלוואות חוץ בנקאיות.

מה זה הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואות חוץ בנקאיות פרצו לחיינו בשנים האחרונות ושינו את החום לבלי הכר. לא עוד אנו תלויים בבנק ובהיעדר מימון מצדו אין לנו אפשרות נוספת. הבנקים הבינו שיש תחרות ולכן גם הם כיום הגמישו במעט את התנאים לקבלת הלוואה. עם הלוואות חוץ בנקאיות אתם יכולים לקבל מימון במהירות ובקלות. התהליך המהיר יחסית והקלות שבה ניתן הכסף הפכה את ההלוואות הללו להלוואות אטרקטיביות במיוחד. בנוסף, קו האשראי שלכם בבנק לא נפגע מה שהופך את ההלוואה החוץ בנקאית לאטרקטיבית ביותר.

מובילת הדגל

מי שמובילה את הדגל של הלוואות חוץ בנקאיות הן חברות האשראי שבאופן דומה מנפיקות גם כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים. התהליך הוא מהיר ועד 30,000 ₪ לא יבקשו מכם להציג ערבים או ביטחונות. חשבון הבנק לא נבדק בסכומים כאלה והכסף עובר לחשבון מבהירות רבה. הריבית היא נוחה ופריסת התשלומים היא רחבה למדי.

מלבד חברות האשראי

מלבד חברות האשראי גם חברות ביטוח ובתי השקעות מעניקים הלוואות שנקראות הלוואות חוץ בנקאיות. היתרונות כאן הם זהים, למעט הריבית שהיא גבוהה לעומת חברות האשראי או לעומת הלוואה לכל מטרה. כאן המקום להזכיר כי מדובר על הלוואה לכל דבר. בכל מקרה, בין אם הלוואה לכל מטרה או הלוואה חוץ בנקאית, הרי שתא הכסף יש להחזיר עם ריבית. משום כך בדקו מראש מהו גובה ההחזר וודאו שאתם יכולים לעמוד בו.

שימו לב

שימו לב שאם אתם מחזירים הלוואה אחרת אולי לקיחת הלוואה היא טעות מבחינתכם. עם זאת, ייתכן כי ריכוז כמה הלוואות קטנות להלוואה אחת גדולה היא נכונה עבורכם.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20922 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20992 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191081 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191380 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191120 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191427 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195823 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא הלוואות

מאת: יעקבהלוואות11/07/211941 צפיות
טעות נפוצה היום היא שבעלי עסק שרוצים לפתוח עסק חדש או רוצים להרחיבו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה שחושבים שהתנאים של ההלוואות הן בריבית פריים אחוז וחצי, ועוד נתונים שאינם קיימים, מומלץ לקרוא

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202550 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161753 צפיות
הרבה אנשים נתקלים במהלך החיים בצורך לקחת הלוואה, אך יחד עם זאת נמנעים מלגשת לבנק כיוון שהם חוששים שמסגרת האשראי תיפגע, ועל כן מעדיפים להמשיך לדחות מגוון הוצאות הכרחיות- עובדה...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161694 צפיות
רבים מבינים מהי הכוונה שעומדת מאחורי המילה "הלוואה" ואף מבינים באופן כללי את התנהלות הקבלה וההחזרה, אך יחד עם זאת אינם בקיאים בהבדלים שיש בין ההלוואות השונות, וזאת כי הלוואה היא סוג של מוצר...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161472 צפיות
אתם רק חולמים על הלוואות מיידיות, אך מראש יודעים שאין לכם סיכוי לקבל כאלו בבנק? ובכן אין סיבה להתייאש, אין סיבה לוותר על המעבר לבית חדש, להחליף רכב, לטוס, להירשם השנה ללימודים, לשפץ את המרפסת וכדומה...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161600 צפיות
אתם זקוקים להלוואה עוד היום? רק המחשבה על הבנק גורמת לכם להתייאש? לא יודעים מה לעשות ובטח שלא יכולים לחכות? ובכן אין לנו נס עבורכם, אלא מידע חשוב שיכול לסדר אתכם. כיום על מנת לקבל הלוואה, ניתן לבחור את...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161544 צפיות
מצד אחד ניתן להיות ממורמרים על הבנק שמערים כ"כ הרבה קשיים על לקוח שמבקש הלוואה, אך מצד שני אם מסתכלים על התמונה הגדולה, יש להכיר לו תודה. לולא הבנק לא היה דורש מכל לקוח שרוצה הלוואה להיפגש עם נציג...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica