חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי לאירועים עסקיים אחרים

מאת: מו עסקי מזון31/12/2012804 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

אתם רוצים להפיק אירוע עסקי יוקרתי לרגל הצלחה עסקית, השקת מוצר חדש, גיבוש צוות או כנס עובדים. הזמנתם אורחים מכובדים ואתם מעוניינים לעשות את הרושם המירבי. הדרך הטובה לעשות זאת היא כמובן דרך האוכל. ישנם עוד מספק פרטים לשים לה אליהם אך בחירת התפריט לאירוע תכריע את הכף. קייטרינג חלבי יוקרתי יבטיח את הרושם אותו אתם מחפשים.

קייטרינג חלבי להפקה של אירוע עסקי

ראשית עליכם להחליט על מקום לנהל בו את האירוע, לחשב מספר מוזמנים ולהתאים את התקציב לכל האירוע. לאחר מכן, וודא תתלבטו בין קייטרניג חלבי לקייטרינג בשרי. קחו בחשבון שקייטרינג חלבי מגיש מנות קלילות יותר ומתאים לקהל רחב . שלב מאוחר יותר וחשוב לא פחות הוא חשיבה על קונספט של האירוע. פעמים רבות מטרת האירוע הוא אינטרקציה בין גורמים עסקיים שונים באווירה יוקרתית בסגנון מסיבת קוקטייל. במקרה הזה יש להתאים את המנות לקונספט כך שישמור על ייחודיותו. מומלץ לקבל הצעת מחיר ממספר חברות קייטרינג מובחרות לפני שמגיעים להחלטה.

מסיבות קוקטייל

מסיבות קוקטייל נחשבות לאירועים יוקרתיים ומרשימים. לרוב מדובר בקהל לא גדול של אנשים המעוניינים להתמזג עם אחרים וליצור אינטרציות עסקיות רווחיות. קוקטיילים הם עולם בפני עצמו וקייטרינג אשר מספק גם בר איכותי וגם מנות מתאימות בהחלט יתאים במקרה הזה. כאן הדגש יהיה על איכות ולא כמות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מו

מאת: מו אינטרנט - כללי19/02/13958 צפיות
קניה חנות וירטואלית היא אכן רכישה חכמה כל חנות ברשת האינטרנט שונה במקצת מהמתחרים שלה באמצעי תשלום וכמובן במגוון המוצרים וביכולות חנות וירטואלית בזירת המסחר האלקטרוני.

מאת: מו אינטרנט - כללי17/02/13952 צפיות
טכנולוגיה של חנות וירטואלית יכולה לקדם לכם את העסק אם רק תתנו לך הזדמנות האומנם מחסר באינטרנט לא יכול התאים לכל עסק יחד עם זאת אם כבר מתאים יכול לתת דחיפה גדולה לעסק שלכם .

מאת: מו אינטרנט - כללי16/02/13991 צפיות
חנות וירטואלית יכולה מאוד להצליח יחד עם זאת לא כל מוצר או שירות מתאימים למדיה של האינטרנט ולכן יש לבדוק זאת לפני הוצאות כספיות על עסק שלא מתאים .

מאת: מו אינטרנט - כללי15/02/13980 צפיות
חשיבה נכונה היום זה לקנות ברשת האלקטרונית וזאת מפני שיש באפשרותכם לשנות את המדינה מבחינת עלויות שסתם מכבידות על הקונה וגם הסוחר ולכן מסחר אלקטרוני יכול באמת לגרום לשינוי בהרגלי הצריכה וגם בהפחתה ניכרת להוצאות של כולנו .

מאת: מו מסחר אלקטרוני14/02/13991 צפיות
להרבה ישראלים אין את הכוחות לבדוק הרבה מחירים למוצרים שלהם שהם רוצים לרכוש משפט זה היה נכון עד לא מזמן אך כיום בעקבות מהפכת המחסר האלקטרוני יודעים אותם ישראלים איפה לחפש וגם לקנות את המוצרים אותם את צריכים .

מאת: מו מחשבים וטכנולגיה - כללי25/01/131072 צפיות
הבדלים רבים יש בין חנות וירטואלית לחנות פיזית למעשה כיום בישראל עדיין השפעת השוק באינטרנט לא משפיע הרבה על שוק המכירות אך יום יבוא ונהיה דומים למרבית העולם המערבי ברכישות באינטרנט .

מאת: מו מחשבים וטכנולגיה - כללי25/01/131061 צפיות
למרחק אין שום חשיבות כיום אם אתם רוכשים מוצר או שירות חנות וירטואלית במרבית הפעמים או אפילו בכל הפעמים יגיע המוצר אליכם ללא שתצאו מהבית ככה זה היום מסחר באמצעות האינטרנט .

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213667 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214069 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205534 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810532 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183358 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173153 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173517 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica