חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ליסינג מימוני משאיות:

מאת: איריס כהןרכב01/01/2013733 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ליסינג הוא כידוע תופעה נפוצה. הגם שהרבה אנשים לא יודעים את משמעות המילה ליסינג עד שהם צריכים להשתמש בה באופן פרקטי, מסתבר שפתרון הליסינג הוא פתרון יצירתי ומתאים מאוד לאזרח הישראלי. הטבות כמו טיפולים על חשבון חברת הליסינג, אחריות החברה לאגרת רישוי ומבחנים שנתיים, וכמובן אפשרות הקנייה בתשלומים מפתים וידידותיים ללקוח אשר מפנים את ההון העצמי לטובת תשלומי רלוונטיים לעסק. כאן נכנס האלמנט של ליסינג מימוני משאיות, שכן המשאית ככלי חשוב לעבודה, הובלה, קירור והסעות של ציוד וסחורה, הינה כמובן מצרך יקר מאוד ולא כל בעל עסק יכול או מוכן לממן לעצמו בתשלום אחד משאית או משאיות, אך כשמוצע פתרון ליסינג מימוני - לפתע החיים של בעלי העסקים הנזקקים למשאיות נהיים קלים יותר.

לפרטים נוספים על עסקת החכרה - ליסינג מימוני

ליסינג מימוני משאיות – איך זה עובד?

ליסינג מימוני הוא בעצם עסקת רכישה של הרכב בתשלומים, על תקופה מסוימת מאורך חיי הרכב. לדוגמא 45 מתוך 65 חודשים לפי חישוב הפחת. בסוף התקופה יכול להחליט הלקוח האם הוא רוצה לרכוש את הרכב בסכום שנותר לו נאו שהוא רוצה לעבור לתכנית ליסינג אחרת. חישוב הפחת כאן הוא משמעותי גם כן, בגלל הטבת מס שיכולה להיות מנוצלת בליסינג מימוני, כשהעסקה מתנהלת בצורה של פחת מואץ, והמס יכול להיות משולם בחלוקה ובזמן שיותר נוחים ללקוח, ולאו דווקא בצורה המתחלקת שווה בשווה על פני השנים של הרכב, כאשר כמובן שללקוח נוח יהיה לבחור מתי לשלם את המס על הפחת. חברות גדולות וקטנות, אשר משתמשות בצרכי משאיות לעבודה היום יומית שלהן, יכולות להשתמש בשירותי ליסינג מימוני כדי להשיג אפקט חזק ומשמעותי לחברה שלהם. המשאיות יכולות לעבוד, להתרחב בכמותן, וביעילותן, אך החברה לא צריכה להיכנס לחובות עתק בגלל התרחבות כזו. בעצם מדובר כאן בהורדה של האחריות מהלקוח כלפי המשאית שלו עד לרמת השימוש הפרקטי בלבד. הלקוח לא צריך לקחת הלוואות ענקיות מהבנק כדי לכסות את הוצאות הרכב, כשבנוסף לקח גם המס והפחת נערכים בהתאם ואפשר להתנהל באופן יעיל בכל הקשור לחלק הרכב של החברה.

התאמה של תכנית ליסינג מימוני לשוק הישראלי:

ליסינג מימוני בעצם מתאים לשוק הישראלי כמו כפפה ליד ולא במקרה. הישראלי אוהב לחיות טוב, להגיע להישגים ולתפוקות גבוהות, והליסינג המימוני אשר מאפשר את הרכבים הכי טובים בתנאי קנייה אופטימליים מאפשר בדיוק את זה. גם כאשר יש לי עסק אשר מתעסק בהובלות רבות או קירור למשל, יהיה לי קשה לקנות במזומן צי של משאיות, וכי כאמור מדובר בהוצאה ששמורה רק לבעלי הון, אך כאשר כלקוח אני משתמש בשירותי ליסינג מימוני   אני לפתע יכול לשים את עצמי במקום של בעל עסק אשר קונה צי גדול של משאיות בליסינג מימוני ומשתמש בהן לצרכי העבודה שלי, לאחר תקופה כשאני מתרשם ורואה מה ההכנסות שלי לעומת ההוצאות בתכנית כזו, אני יכול להחליט האם אני רוצה לקנות את המשאיות הללו או להמשיך בתכנית ליסינג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מורגן קפיטל היא חברה מומחית ללסינג תפעולי , לסינג מימוני, השכרת מכירת משאיות.

http://www.morgan-capital.co.il/

2456*

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איריס כהן

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213856 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213985 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214166 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204635 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195600 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196293 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193514 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica