חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרכון גרמני, אוסטרי

מחזיקי דרכון אוסטרי, כמו הדרכון הגרמני יכולים להעביר את זכותם לצאצאיהם ובעקבות זאת נפתחת האפשרות להשיג דרכון אירופאי. יתרונו של דרכון אירופאי הוא שאפשר לנוע באופן חופשי בעולם ולהגיע לכל מקום באירופה אליו חפצים להגיע. מחזיקי דרכון אוסטרי וגרמני יכולים לעבוד במרבית ארצות אירופה ללא צורך בהצגת אישור עבודה.

כל הזכויות והחובות המוטלות על תושבי אירופה חלות גם על ישראלים השוהים באירופה עם דרכון אירופאי. סטודנטים ישראלים המעוניינים ללמוד באחד ממוסדות להשכלה גובה באירופה יכולים לעשות זאת על סמך הדרכון האירופאי. סטודנט העומד בתנאי הקבלה למוסד החינוכי יקבל את כל תנאי הלימודים המוענקים לסטודנט המקומי.  נושא נוסף, חשוב במיוחד הוא שכר הלימוד. התשלום בארץ עבור לימודים באוניברסיטה או במכללות גבוה מאוד ורבים מבין הסטודנטים צריכים לשלב לימודים עם עבודה על מנת לממן את הלימודים. במרבית מדינות אירופה שכר הלימוד משולם על ידי המדינה.

בנוסף מקבל הסטודנט חדר במעונות הסטודנטים ללא תשלום שכר דירה הכניסה למוזיאונים ונסיעות בתחבורה הציבורית היא חופשית.  סטודנטים ישראלים משתלבים במוסדות החינוך באירופה ושכר העבודה שגבוה בהרבה מהשכר המשולם בארץ, מאפשר לסטודנטים ישראלים, לשלב לימודים עם עבודה בסופי שבוע ובחופשות. ישראלים רבים, בעלי דרכונים גרמניים או אוסטריים ואלה שבידם גם דרכון אירופאי יוצאים לאירופה למצוא עבודה כדי לחסוך כסף לקיום בארץ.

יתרון נוסף בהחזקת דרכונים מארצות שונות באירופה וכן בדרכון אירופאי הוא האפשרות להירשם לכל אחד ממוסדות החינוך במפוזרים באירופה וליהנות מכל התנאים אותם מקבלים אזרחים המתגוררים קבוע באירופה. יתרון נוסף למחזיקי דרכון אירופאי,  דרכון גרמני או אוסטרי, הוא אפשרות מעבר גבול למדינות שאינן מאפשרות כניסה עם דרכון ישראלי. מבקשי דרכון גרמני או דרכון אוסטרי צריכים לדאוג לכל המסמכים הנדרשים לצורך כך באופן עצמאי.

המשרדים הממשלתיים בארצות אלו אינן מציעים את עזרתם ולפיכך עורכי דין בישראל הפכו מתווכים בין הלקוחות לבין הממשלות. לעיתים יש צורך בחיפוש מסמכים והוכחות בארכיונים ולשם כך נוצרו קשרי עבודה בין עורכי דין מישראל עם עורכי דין מקומיים המסייעים באיתור מסמכים. זכאים להוצאת דרכון גרמני הם צאצאים לאב שהיה לו או שהוא מחזיק דרכון גרמני ולאם שילדיה נולדו אחרי שנת 1953.

למי שעומד בתנאים יקבל את הדרכון ללא שיקול דעת מצד השלטונות. בניגוד לגרמניה הוצאת דרכון אוסטרי אפשרית לכל מי שנולד עד 1.9.83 להורים או לאחד מהם שהיו אזרחי המדינה בעת הולדתו.  בשני המקרים, הוצאת דרכון גרמני ואוסטרי, מאפשר להוציא דרכון אירופאי. תנאי אחד, באוסטריה ולא בגרמניה, שלא יאפשר הגשת בקשה להוצאת דרכון אוסטרי הוא - מי ששרת בצבא קבע או בשירות המדינה לא יוכל להגיש בקשה להוצאת דרכון אוסטרי.

אפשרות נוספת לקבלת דרכון אוסטרי היא לאחר 5 שנות נישואין לבעל אזרחות אוסטרית של לפחות 10 שנים. למי שמחזיק באזרחות אוסטרית 3 שנים יוכל בן זוגו לקבל דרכון אוסטרי לאחר 7 שנות נישואין. בישראל יש כבר אלפי אנשים המחזיקים בדרכונים כפולים דרכון ישראלי ודרכון מאחת ממדינות אירופה והם מנצלים אותם במקרים בהם הדרכון הישראלי אינו מתאים.

יתרונו הרב של הדרכון האירופאי ואפשרויות לנצלו למי שמחזיק בו הביאו גם רבים שעל אף שהם זכאים ועומדים בכל התנאים לקבלו דחו בשתי ידיים את ההזדמנות. רבים מבני הדור השני אינם רוצים כל קשר עם ארצות אירופה שהיו שותפות למשטר הנאצי באירופה בשנות הארבעים של המאה הקודמת. הם אינם מבקרים בגרמניה, לאות מחאה, ובוודאי אינם רוצים להיות אזרחים במדינה זו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157019 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152121 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156074 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153451 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142699 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141927 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141778 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205123 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205011 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195471 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195670 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196418 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182452 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica