חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוטונט - מכבי חיפה נגד הפועל קרית שמונה

מאת: לוטונטמשחקי כדור02/01/2013947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מכבי חיפה תתארח הערב אצל אלופת המדינה, עירוני קרית שמונה ותוכל במקרה של ניצחון להתמקם במקום הרביעי. מפתיע נוכח פתיחת העונה החלשה של הירוקים.

מאת: לוטונט

אפקט בנאדו או תולדה של עבודה קשה ודרך ? הערב ייתכן ונדע. אריק בנאדו יוביל את חניכיו הערב למבחן קשה מול אלופת המדינה שעברה פתיחת עונה בינונית, החלפת מאמן וכעת עושה רושם שמתייצבת לקראת המשך העונה. לאחר ארבעה ניצחונות רצופים בעידן בנאדו יקוו בחיפה להמשיך את המומנטום החיובי ולנסות להידבק אל חבורת הצמרת. המשחק יחל בשעה 20:50 וישודר בערוץ הראשון.

לראשונה מזה תקופה ארוכה ייהנה בנאדו מסגל כמעט מלא עם חזרתם של לירוי צעירי ועידן ורד מפציעות, גם ימפולסקי ושלומי אזולאי ימתינו בסבלנות להזדמנות שלהם מספסל המחליפים. וויאם עמאשה שכבש במשחק הקודם את שער הניצחון ימשיך לקבל קרדיט בהרכב הראשון, כאשר למעשה בנאדו לא יערוך שינויים מיוחדים וירוץ עם ההרכב המנצח. בויאן שאראנוב חולה, אך סביר להניח שיפתח בהרכב.

צפו במשחק גדול מהעבר בין מכבי חיפה להפועל קרית שמונה:

בסיבוב הקודם נראו טוב הירוקים במחצית הראשונה ואף הובילו עד שבמהלך המחצית השנייה החלה ההתרסקות שהובילה לכדור השלג בסיומו מצא את עצמו ראובן עטר מחוץ למכבי חיפה. ניצחון הערב על קרית שמונה יכול לסמן מהפך בצמרת, אז יוכלו הירוקים לעבור את קרית שמונה ולהתבסס במקום הרביעי. יניב קטן ימשיך להיות הברומטר של הקבוצה גם הערב.

מנגד, חניכיו של ברק בכר אמנם הודחו בשבוע שעבר מגביע הטוטו וזהו התואר הראשון אותו איבדו העונה. אלופת המדינה תארח את מכבי חיפה לעיני אצטדיון מלא ככל הנראה ואלופת המדינה תשים לב לחן עזרא המוכשר, שאמנם היה חלש בשני שעבר אך מדובר באחד השחקנים הטובים של חיפה. שמעון אבוחצירא מנגד ישאף להמשיך ולכבוש גם הערב.

חברת לוטו נט משתפת לקוחות בהגרלות מאז שנת 2001. ההגרלות הן הגרלת הלוטו מבית מפעל הפיס והגרלת הטוטו מבית המועצה להסדר הימורים בספורט.
בכל שבוע שולחת לוטונט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה. הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו.
שלחו בעזרת לוטו נט ואולי תזכו בפרס. כעת במבצע 6 הגרלות חינם .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת לוטונט משתפת לקוחות בהגרלות מאז שנת 2001. ההגרלות הן הגרלת הלוטו מבית מפעל הפיס והגרלת הטוטו מבית המועצה להסדר הימורים בספורט. בכל שבוע שולחת לוטונט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה.הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוטונט

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131844 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

מאת: לוטונטספורט וכושר גופני - כללי01/05/13884 צפיות
רגעי ההכרעה באירופה מתקרבים ולאחר שחזינו בצמד משחקים מרתקים בחצי גמר ליגת האלופות, הגיע הזמן של הליגה האירופאית.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי25/04/131088 צפיות
זוג בריטים שזכו ב45 מיליון ליש"ט מתכננים להשקיע לפחות 5 מיליון מתוך כספי הזכייה בבניית אחוזה ענקית בסגנון הטלטאביז.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי18/04/131132 צפיות
כשלושה שבועות לאחר שזכו בפרס הראשון בשווי 10.8 מיליון דולר בהגרלת הלוטו הגדולה, הגיעה המשפחה לדרוש את הפרס הגדול במשרדי הלוטו.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי07/04/131065 צפיות
ביום בהיר אחד זכה גבר כבן 60 בסכום של 30 מיליון דולר. כך השתנו חייו ללא היכר כאשר הדבר הראשון שעשה היה להתפטר מהעבודה.

מאת: לוטונטהודעות לעיתונות - כללי12/03/131157 צפיות
שני זוכים בפרס הגדול בלוטו מאיווה החליטו ברגע הראשון מה לעשות עם כספי הזכייה. הם ידעו כי הם רוצים להחזיר קצת ולהשקיע בעיירה שלהם.

מאת: לוטונטמשחקי כדור03/03/131758 צפיות
קבוצתו של אפי בירנבוים הגיעה לסדרת הטוב מחמישה משחקים נגד עירוני אשקלון עם תחושה ברורה כי דרכם לפיינל פור ליגת ווינר סלולה. אך תחושות לחוד ומציאות לחוד. אחרי שני משחקים מצאה עצמה ראשון בפיגור 2:0 אך בשני המשחקים האחרונים היא הצליחה לחזור לעצמה ולהשוות את הסדרה מול אשקלון ל-2:2. הערב תהיה לה הזדמנות להשלים את המהפך ולהיות הקבוצה השנייה בלבד בתולדות הכדורסל הישראלי שמצליחה לחזור מפיגור 2:0 לניצחון בסדרה.

מאמרים נוספים בנושא משחקי כדור

מאת: ליאורמשחקי כדור01/01/173567 צפיות
טניס שולחן לבית שלכם, מאפשר לכם לערוך משחקים עם חברים ובני משפחה, בכל זמן שנוח לכם. שולחן של המשחק, אפשר להציב במקומות שונים בבית, כמו למשל על הגג, או במרתף, או בגינה של הבית, או במרפסת.

מאת: בן לוזמשחקי כדור02/04/152325 צפיות
בעונת 2002-2003 זכתה מכבי ת"א באליפות המדינה. בכתבה שפורסמה באתר Ynet סוקר מחזור הסיום וגם קבוצת הפועל תל אביב, בה שיחק בן לוז באותה תקופה. הפועל תל אביב סימה את העונה במקום השלישי לאחר שקבעה ניצחון של 6:1 על הפועל כפר סבא, וצמד שערים של בן לוז.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור14/05/145188 צפיות
אוהד את ברצלונה, מעריץ את אינייסטה ומשחק בריאל מדריד – לקראת גמר ליגת האלופות, דודו דגמי עונה לכם על השאלה – מי אתה פרנסיסקו איסקו?

מאת: דודו דגמימשחקי כדור27/02/148453 צפיות
שאלת מיליון הדולר, או אם תרצו, מי מרוויח יותר – מסי או רונאלדו, מעסיקה חובבי כדורגל רבים ברחבי העולם.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור03/11/138381 צפיות
שיאניות ההופעות במונדיאלים עד היום, ועדיין לפני מונדיאל 2014 המתקרב הן: ברזיל עם 19 הופעות, והיא גם הנבחרת היחידה שהופיעה בכל המונדיאלים מאז החל המפעל הזה.

מאת: דודו דגמימשחקי כדור12/08/131889 צפיות
מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. סגנית האלופה הודיעה כי הגארד-פורוורד האוסטרלי, ג'ו אינגלס, חתם לשנתיים רשמית. עבור דייויד בלאט מדובר בשחקן מכבי הראשון ממוצא אוסטרלי שהוא יאמן.

מאת: לוטונטמשחקי כדור20/05/131844 צפיות
לאחר תבוסה של 0:4 במשחק הראשון שנערך במינכן לפני שבוע, תגיע הערב ברצלונה למשחק גורלי כאשר תארח את באיירן ותקווה לנצח אותה בתוצאה של 0:5 ולעקוף אותה בדרך לשלב הגמר. ייתכן ? אפשרי ? אולי, אבל הסיכוי די קלוש. ריאל מדריד הובסה 4:1 במשחק הראשון בדורטמונד וניצחה 0:2 במדריד, אך הודחה בסיום. המשימה של ברצלונה קשה אף יותר ומצפה לה יריבה קשה מאוד ששיחקה משחק נפלא לפני שבוע במינכן וניצחה בצדק. באיירן מעוניינים להעפיל לגמר שני ברציפות ואף לנסות ולזכות בגביע אחרי שבשנה שעברה כשלו ברגע האמת מול צ'לסי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica