חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סאמר קאמפ

מאת: lior.S טיולים בחו"ל07/01/20131130 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחנה קיץ בחו"ל הופך להיות דבר פופולארי לילדים עד גיל 16, כאשר רבים מהמחנות מאכלסים ילדים מגיל 8 ומעלה. אז אם נראה לכם שלשלוח ילד בן 8 לחו"ל לבד זה מפחיד, המאמר הבא בשבילכם.

כשסמארטפון בידי ילד בגיל בית ספר יסודי זה מחזה נפוץ ולכל בן 15 יש חשבון פייסבוק, לא קשה להבין איך הורים רבים מתגברים על הפחד ושולחים את ילדיהם, בגילאי 8 עד 16, לשלושה עד ארבעה שבועות לבד, במסגרת סאמר קאמפ זה או אחר.

אך עדיין, בעבור הורים רבים, המחשבה על לשלוח את הילד הקטן בן ה8 לבד לחו"ל, עדיין מדירה שינה מעיניהם.

העובדה שבחלק מהמחנות מועסקים מדריכים מישראל, אולי תרגיע חלק מן ההורים המפחדים שהילד לא יסתדר במדינה זרה לבד.

מחנות קיץ דתיים יכולים להיות אופציה להורים מודאגים, שכן הם שומרי מסורת ובהם הילדים יקבלו ערכים מתאימים וגם העובדה שבהרבה מחנות יוצקים תכנים ישראליים ברמות שונות עוזרת להורים.

מחנה קיץ בחו"ל הוא יותר מעוד קייטנה שהילד לא יזכור ממנה כשיגדל. סאמר קאמפ מהווה חוויה לכל החיים, שבמסגרתה הילד לומד, כבר מגיל צעיר מאוד, להסתדר עם ילדים אחרים, עם שפה זרה ומנהגים שונים, לגלות עצמאות, יכולת חשיבה עצמאית, יצירתיות, חופש ביטוי ועוד יכולות רבות שיבואו לידי ביטוי בהמשך.

גם אם הילד לא היה מעולם בחו"ל, summer camp סאמר קאמפ יהיה הצלחה אם הילד יעבור הכנה מתאימה לפני. החל משיחות שינסכו בו ביטחון עצמי, דרך משימות ביתיות שיגדילו את הערכה העצמית של הילד כלפי עצמו, למידת שיטות הגנה שונות, במיוחד לילדות, לכל מקרה שלא יהיה גם הן מומלצות. כל אלו מבטחים סאמר קאמפ מוצלח, שאף ילד לא ישכח הרבה זמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lior.S

מאת: lior.S טיולים בחו"ל30/04/152359 צפיות
אירוע משמעותי עבור בני עשרה הוא יום בר/בת מצווה, שמציין על פי המסורת היהודית שלב חשוב במעבר מילדות ללקיחת אחריות. ההכנות ליום החשוב מתחילות זמן רב לפני האירוע. קרובי המשפחה והחברים המוזמנים לאירוע מעניקים בדרך כלל מתנות מיוחדות לבן / בת המצווה.

מאת: lior.S אטרקציות25/03/151941 צפיות
מחנה קיץ בארה"ב הוא אלטרנטיבה מצוינת לעונת החופשה לבני הנוער ולהורים. אמנם קיים מבחר של אטרקציות לנוער בחופש הגדול, אך השילוב האטרקטיבי של נסיעה לחו"ל, מפגש עם חברים חדשים, פעילויות חברתיות ולימוד ערכים חדשים ומעניינים, הופכים את מחנה הקיץ (או סאמר קאמפ) לחוויה שהיא הרבה יותר מקייטנת קיץ.

מאת: lior.S תיירות ונופש - כללי13/11/141062 צפיות
חופשת הקיץ היא תקופה נפלאה לתלמידים, המבלים בימי החופש החמים, מעבירים את הזמן עם חבריהם ואינם מחויבים למסגרת שעות בית הספר. עם זאת, תקופת החופש הגדול נחשבת בעיניי חלק מההורים כתקופה ארוכה מדי.

מאת: lior.S בר ובת מצווה24/06/141232 צפיות
כיצד יודעים איזו מתנה לבר / בת מצווה לקנות? מאחר וקיים היצע גדול של מתנות המיועדות לבני ובנות מצווה, לעתים קשה לבחור מתוכן את המתנה המתאימה בדיוק.

מאת: lior.S טיולים בחו"ל13/03/131230 צפיות
גיבוש חברתי, עצמאות, למידת אנגלית והרפתקאות שונות הם חלק מהסיבות שבגללן מחנה קיץ הופך להיות פופולארי יותר ויותר עבור משפחות וילדים רבים בארץ ובעולם. האפשרות להכיר ילדים אחרים, מכל העולם, קוסמת להרבה ילדים ואילו האפשרות ללמוד אנגלית קורצת להרבה הורים. מחנה קיץ בחו"ל- כל מה שצריך לדעת במאמר הבא.

מאת: lior.S טיולים בחו"ל14/11/121406 צפיות
גיבוש חברתי, עצמאות, למידת אנגלית והרפתקאות שונות הם חלק מהסיבות שבגללן מחנה קיץ הופך להיות פופולארי יותר ויותר עבור משפחות וילדים רבים בארץ ובעולם. האפשרות להכיר ילדים אחרים, מכל העולם, קוסמת להרבה ילדים ואילו האפשרות ללמוד אנגלית קורצת להרבה הורים. מחנה קיץ בין לאומי- כל מה שצריך לדעת במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196476 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182290 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica