חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החוויה האולטימטיבית לחופשה - מחנה קיץ

מאת: lior.S אטרקציות25/03/20151942 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחנה קיץ בארה"ב הוא אלטרנטיבה מצוינת לעונת החופשה לבני הנוער ולהורים. אמנם קיים מבחר של אטרקציות לנוער בחופש הגדול, אך השילוב האטרקטיבי של נסיעה לחו"ל, מפגש עם חברים חדשים, פעילויות חברתיות ולימוד ערכים חדשים ומעניינים, הופכים את מחנה הקיץ (או סאמר קאמפ) לחוויה שהיא הרבה יותר מקייטנת קיץ.

מחנה קיץ בארה"ב הוא מסגרת שונה מבית ספר קיץ (סאמר סקול). הסאמר סקול הוא בעצם מעין פנימיית קיץ, שמיועדת להקנות לתלמידים ידע בסיסי מעמיק בתחומי לימוד מסוימים. הלימודים בסאמר סקול מיועדים ברוב המקרים  ללימוד ולשיפור השפה האנגלית. בית ספר קיץ מתאים במיוחד לתלמידים הרוצים לשפר ציונים בתחום לימוד מסוים, או ללימוד אנגלית או שפות אחרות באופן מוגבר.

מחנה קיץ בדרך כלל מאופיין בתחום או בנושא מסוים (למשל מחנה קיץ לבני נוער יהודים, מחנות מדע, פעילויות ספורט וכדומה), כשהדגש איננו על לימודים בלבד אלא יותר בכיוון של פעילויות וחוויות בטבע. הלימודים וההדרכות במחנות הקיץ מתקיימים באוויר הפתוח, באתרי טבע, וכוללים טיולים, ספורט קבוצתי, שחייה ועוד פעילויות. המגורים הם במבנים בשטח עצמו, בהתאם לסוג המחנה, כולל התנאים הסניטריים הנדרשים (נקודה חשובה בבחירת מחנה הקיץ המתאים לבני הנוער).

במחנה קיץ בארה"ב השפה המדוברת היא בדרך כלל אנגלית, המדריכים והצוות הם על פי רוב דוברי אנגלית ברמת שפת אם, כך שהמשתתפים דוברים את השפה באופן אינטואיטיבי במשך כל שעות היום. למרות אווירת החופשה, הנהלים בסאמר קמפ קבועים, ואפילו יש מטלות שעל המשתתפים לעמוד בהן.

מתוך סך האפשרויות של פעילויות לנוער בקיץ, מחנה בארה"ב הוא חוויה אדירה ובלתי נשכחת. בני הנוער לומדים להסתדר באופן עצמאי, לומדים ערכים סביבתיים, מקבלים מטלות ומתאמנים בעבודת צוות עם חבריהם. חיי החברה מאוד חשובים לאווירת המחנה, ומתקיימות פעילויות שמשלבות ספורט, תחרויות וחוויות חברתיות משותפות.

מעבר למסגרת החינוכית שמספק מחנה הקיץ, מדובר במחנה שמספק מגוון אטרקציות לקיץ. מגרשי ספורט או סביבה אתגרית, בריכת שחייה, פעילויות בטבע, והרבה חוויות חברתיות עם חברים מכל העולם.

מתי לשלוח בני נוער למחנה קיץ?

חלק מהצעירים בוחרים לצאת למחנה קיץ בגלל המלצות של חבריהם או כדי להצטרף לחבריהם שנרשמו למחנה בחו"ל. עבור בני נוער המפתחים עצמאות ויכולות חברתיות מחנה קיץ הוא סביבה מעולה המאפשרת להם לתת ביטוי לכישוריהם, ללמוד מנהיגות, סובלנות ואף התמודדות עצמאית עם קשיים, וכמובן מאפשרת להם להעשיר את חיי החברה וליצור קשרים עם חברים חדשים מכל העולם, איתם נשמר הקשר אף זמן רב לאחר החזרה לארץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lior.S

מאת: lior.S טיולים בחו"ל30/04/152359 צפיות
אירוע משמעותי עבור בני עשרה הוא יום בר/בת מצווה, שמציין על פי המסורת היהודית שלב חשוב במעבר מילדות ללקיחת אחריות. ההכנות ליום החשוב מתחילות זמן רב לפני האירוע. קרובי המשפחה והחברים המוזמנים לאירוע מעניקים בדרך כלל מתנות מיוחדות לבן / בת המצווה.

מאת: lior.S תיירות ונופש - כללי13/11/141063 צפיות
חופשת הקיץ היא תקופה נפלאה לתלמידים, המבלים בימי החופש החמים, מעבירים את הזמן עם חבריהם ואינם מחויבים למסגרת שעות בית הספר. עם זאת, תקופת החופש הגדול נחשבת בעיניי חלק מההורים כתקופה ארוכה מדי.

מאת: lior.S בר ובת מצווה24/06/141234 צפיות
כיצד יודעים איזו מתנה לבר / בת מצווה לקנות? מאחר וקיים היצע גדול של מתנות המיועדות לבני ובנות מצווה, לעתים קשה לבחור מתוכן את המתנה המתאימה בדיוק.

מאת: lior.S טיולים בחו"ל13/03/131230 צפיות
גיבוש חברתי, עצמאות, למידת אנגלית והרפתקאות שונות הם חלק מהסיבות שבגללן מחנה קיץ הופך להיות פופולארי יותר ויותר עבור משפחות וילדים רבים בארץ ובעולם. האפשרות להכיר ילדים אחרים, מכל העולם, קוסמת להרבה ילדים ואילו האפשרות ללמוד אנגלית קורצת להרבה הורים. מחנה קיץ בחו"ל- כל מה שצריך לדעת במאמר הבא.

מאת: lior.S טיולים בחו"ל07/01/131131 צפיות
מחנה קיץ בחו"ל הופך להיות דבר פופולארי לילדים עד גיל 16, כאשר רבים מהמחנות מאכלסים ילדים מגיל 8 ומעלה. אז אם נראה לכם שלשלוח ילד בן 8 לחו"ל לבד זה מפחיד, המאמר הבא בשבילכם.

מאת: lior.S טיולים בחו"ל14/11/121407 צפיות
גיבוש חברתי, עצמאות, למידת אנגלית והרפתקאות שונות הם חלק מהסיבות שבגללן מחנה קיץ הופך להיות פופולארי יותר ויותר עבור משפחות וילדים רבים בארץ ובעולם. האפשרות להכיר ילדים אחרים, מכל העולם, קוסמת להרבה ילדים ואילו האפשרות ללמוד אנגלית קורצת להרבה הורים. מחנה קיץ בין לאומי- כל מה שצריך לדעת במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195632 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica