חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פעילויות לבנים ובנות בחופשת הקיץ

מאת: lior.S תיירות ונופש - כללי13/11/20141064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חופשת הקיץ היא תקופה נפלאה לתלמידים, המבלים בימי החופש החמים, מעבירים את הזמן עם חבריהם ואינם מחויבים למסגרת שעות בית הספר. עם זאת, תקופת החופש הגדול נחשבת בעיניי חלק מההורים כתקופה ארוכה מדי. כיום, הורים רבים מנצלים את תקופת החופשה, בה הבנים והבנות הצעירים 'עושים חיים', לתכנון פעילויות זמן איכות משפחתיות או לפעילויות ערכיות המשלבות מסגרת, אחריות, לימודים, וכן, גם הרבה בילויים.

'החופש הגדול' מתקיים בארץ בקיץ, בתקופה המקבילה לחופשות התלמידים רוב מדינות העולם. זו היא תקופת הטיולים בחיק הטבע ותקופה נפלאה לחוויות משותפות עבור כל בני המשפחה. בחופשת הקיץ מתקיימים אירועי קיץ רבים, מופעים לילדים ולכל המשפחה, תערוכות אינטראקטיביות במוזיאונים, מגוון מסלולי טיולים בטבע.

מגוון האטרקציות המוצעות בתקופה זו הופך את 'החופש הגדול' לזמן המתאים ביותר למגוון פעילויות מתנה מרגשות עבור הצעירים, אם במסגרת חוויות משפחתיות או באופן עצמאי. השילוב של עונת הקיץ החמה והחופשה הארוכה מאפשר מגוון של טיולים נפלאים לבני הנוער כגון  טיול בר מצווה / בת מצווה.

זו תקופה פופולרית לטיולים משפחתיים, בארץ או בחו"ל. האפשרויות למסלולי טיולים הן רבות וכוללות טיולי חוויות אקסטרים כגון שייט קיאקים, מסלולי טיולים באזורי טבע מקסימים, טיולי אטרקציות מיוחדים, מסלולים לאתרים היסטוריים ומוזיאונים מפורסמים או אפילו ביקור משפחתי ב'דיסני וורלד'.

אף על פי שחופשת הקיץ  מעניקה מגוון אפשרויות בילוי משפחתיות, חלק גדול מההורים מוצאים עצמם מחויבים למסגרות העבודה השונות ולכן אינם יכולים למצות את אפשרויות זמן האיכות המשפחתי שמספקת עונת החופשה. דרך נפלאה לשלב עצמאות עם מסגרת אחראית היא  טיול מאורגן לחו"ל במסלול לצעירים. קיימים מגוון של מסלולים המיועדים במיוחד לבני נוער וחשוב להתאים את הטיול לאופיו של המטייל הצעיר: האם ייהנה מטיולי נוף, מסיורים מודרכים, או יעדיף לבלות עם החברים.

החופשה האידיאלית מאפשרת לבני המצווה הצעירים ליהנות מהחופש ולהוריהם 'לשחרר' אותם לעצמאות במסגרת השומרת על ביטחונם. מתנה מקסימה לתקופת החופשה היא מחנה קיץ בארה"ב. חוויה מסעירה של לינה בחו"ל, הרבה פעילויות ספורט וגיבוש חברתי, מפגשים (באנגלית) עם חברים חדשים המגיעים למחנה ממקומות שונים בעולם. מחנה קיץ מגבש את הילדים בפעילויות חברתיות, מעשיר אותם בידע ומעניק להם כלים לעצמאות.

אין ספק כי טיול מתנה לבר מצווה / בת מצווה מאפשר לצעירים חוויה מרגשת. ההתרגשות הגדולה מתחילה כבר משלב התכנון, ההכנות, האריזה ועד החזרה לארץ עם חוויות וזיכרונות. מטען האחריות הכרוכה בשהות הרחק מהבית מוסיף לצעירים מימד נוסף של צבירת מיומנויות וידע ומוסיף ערך רב לחוויות הטיול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lior.S

מאת: lior.S טיולים בחו"ל30/04/152361 צפיות
אירוע משמעותי עבור בני עשרה הוא יום בר/בת מצווה, שמציין על פי המסורת היהודית שלב חשוב במעבר מילדות ללקיחת אחריות. ההכנות ליום החשוב מתחילות זמן רב לפני האירוע. קרובי המשפחה והחברים המוזמנים לאירוע מעניקים בדרך כלל מתנות מיוחדות לבן / בת המצווה.

מאת: lior.S אטרקציות25/03/151945 צפיות
מחנה קיץ בארה"ב הוא אלטרנטיבה מצוינת לעונת החופשה לבני הנוער ולהורים. אמנם קיים מבחר של אטרקציות לנוער בחופש הגדול, אך השילוב האטרקטיבי של נסיעה לחו"ל, מפגש עם חברים חדשים, פעילויות חברתיות ולימוד ערכים חדשים ומעניינים, הופכים את מחנה הקיץ (או סאמר קאמפ) לחוויה שהיא הרבה יותר מקייטנת קיץ.

מאת: lior.S בר ובת מצווה24/06/141236 צפיות
כיצד יודעים איזו מתנה לבר / בת מצווה לקנות? מאחר וקיים היצע גדול של מתנות המיועדות לבני ובנות מצווה, לעתים קשה לבחור מתוכן את המתנה המתאימה בדיוק.

מאת: lior.S טיולים בחו"ל13/03/131231 צפיות
גיבוש חברתי, עצמאות, למידת אנגלית והרפתקאות שונות הם חלק מהסיבות שבגללן מחנה קיץ הופך להיות פופולארי יותר ויותר עבור משפחות וילדים רבים בארץ ובעולם. האפשרות להכיר ילדים אחרים, מכל העולם, קוסמת להרבה ילדים ואילו האפשרות ללמוד אנגלית קורצת להרבה הורים. מחנה קיץ בחו"ל- כל מה שצריך לדעת במאמר הבא.

מאת: lior.S טיולים בחו"ל07/01/131131 צפיות
מחנה קיץ בחו"ל הופך להיות דבר פופולארי לילדים עד גיל 16, כאשר רבים מהמחנות מאכלסים ילדים מגיל 8 ומעלה. אז אם נראה לכם שלשלוח ילד בן 8 לחו"ל לבד זה מפחיד, המאמר הבא בשבילכם.

מאת: lior.S טיולים בחו"ל14/11/121408 צפיות
גיבוש חברתי, עצמאות, למידת אנגלית והרפתקאות שונות הם חלק מהסיבות שבגללן מחנה קיץ הופך להיות פופולארי יותר ויותר עבור משפחות וילדים רבים בארץ ובעולם. האפשרות להכיר ילדים אחרים, מכל העולם, קוסמת להרבה ילדים ואילו האפשרות ללמוד אנגלית קורצת להרבה הורים. מחנה קיץ בין לאומי- כל מה שצריך לדעת במאמר הבא.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205133 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205020 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195480 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195678 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196429 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182453 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181707 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica