חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות וירטואלית -אתה הלקוח ואתה המוכר

 

בלבול יוצרות שמאפשרת רשת האינטרנט

חנות וירטואלית מייצגת ספק של סחורה שמציע לך מגוון מוצרים. אין מוכר שמצד אליך ומעניק לך תחושת מחנק, ומאידך אין מי שיעזור לך לנווט את ההתלבטות שלך. אם אתה יודע איזה מוצר אתה מחפש אתה רק צריך למצוא חנות וירטואלית שתמכור אותו. אתה שולט בתנאי העסקה בצורה מבוקרת בהרבה מעסקה שנעשית פנים מול פנים בלחץ של זמן לפני תום סגירת החנות. יש לך יכולת מיקוח שונה כי אתה מבצע את הקניה מהמקום הנוח שלך- הבית או המשרד שלך.

אין משמעות לזמן ומרחב

להיות מעל הזמן זוהי שאיפה של אנשים רבים. חנות וירטואלית מגשימה לך בין היתר את שאיפה זו. אתה בוחר את זמן התחלת הקניה, את זמן תום הקניה, את העיר או הארץ שברצונך לבצע מסע הקניות, את תנאיי הרכישה ומתעניין ביתר שאת לגבי מדיניות החזרת המוצרים במקרה של אי התאמה. הקניה דרך חנות וירטואלית מתבצעת על ידי כרטיס אשראי מה שמעניק לך למעט מקרים חריגים קנייה חכמה ומאובטחת ככל קנייה דרך כרטיס אשראי. יכולת ביטול עסקה או הוכחה במקרה שלא בצעת עסקה. השליטה הזו הופכת את חוויית הקניה לפשוטה יותר, נעימה יותר ולביצוע מספר גדול של עסקאות ביחס לאלו שנסגרות במימדי החנות הרגילה המוצבת בתוך קניון מוחשי קרוב לבית שלך ששם זו זירת קניה שונה לחלוטין .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מו

מאת: מו אינטרנט - כללי19/02/13955 צפיות
קניה חנות וירטואלית היא אכן רכישה חכמה כל חנות ברשת האינטרנט שונה במקצת מהמתחרים שלה באמצעי תשלום וכמובן במגוון המוצרים וביכולות חנות וירטואלית בזירת המסחר האלקטרוני.

מאת: מו אינטרנט - כללי17/02/13948 צפיות
טכנולוגיה של חנות וירטואלית יכולה לקדם לכם את העסק אם רק תתנו לך הזדמנות האומנם מחסר באינטרנט לא יכול התאים לכל עסק יחד עם זאת אם כבר מתאים יכול לתת דחיפה גדולה לעסק שלכם .

מאת: מו אינטרנט - כללי16/02/13986 צפיות
חנות וירטואלית יכולה מאוד להצליח יחד עם זאת לא כל מוצר או שירות מתאימים למדיה של האינטרנט ולכן יש לבדוק זאת לפני הוצאות כספיות על עסק שלא מתאים .

מאת: מו אינטרנט - כללי15/02/13976 צפיות
חשיבה נכונה היום זה לקנות ברשת האלקטרונית וזאת מפני שיש באפשרותכם לשנות את המדינה מבחינת עלויות שסתם מכבידות על הקונה וגם הסוחר ולכן מסחר אלקטרוני יכול באמת לגרום לשינוי בהרגלי הצריכה וגם בהפחתה ניכרת להוצאות של כולנו .

מאת: מו מסחר אלקטרוני14/02/13987 צפיות
להרבה ישראלים אין את הכוחות לבדוק הרבה מחירים למוצרים שלהם שהם רוצים לרכוש משפט זה היה נכון עד לא מזמן אך כיום בעקבות מהפכת המחסר האלקטרוני יודעים אותם ישראלים איפה לחפש וגם לקנות את המוצרים אותם את צריכים .

מאת: מו מחשבים וטכנולגיה - כללי25/01/131069 צפיות
הבדלים רבים יש בין חנות וירטואלית לחנות פיזית למעשה כיום בישראל עדיין השפעת השוק באינטרנט לא משפיע הרבה על שוק המכירות אך יום יבוא ונהיה דומים למרבית העולם המערבי ברכישות באינטרנט .

מאת: מו מחשבים וטכנולגיה - כללי25/01/131057 צפיות
למרחק אין שום חשיבות כיום אם אתם רוכשים מוצר או שירות חנות וירטואלית במרבית הפעמים או אפילו בכל הפעמים יגיע המוצר אליכם ללא שתצאו מהבית ככה זה היום מסחר באמצעות האינטרנט .

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195882 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189086 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183051 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181951 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171654 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171760 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171771 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica