חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי ארובות בבתים פרטיים ובבתים רבי קומות

חשיבות ניקוי הארובה של הקמין בבית רק עולה משנה לשנה. אם מסתובבים בחנויות שמוכרות קמינים ומתעסקות עם ציוד לקמינים וארובות, שומעים לא פעם סיפורים די מפחידים על כל מיני ארובות שהתלקחו פתאום בעליית הגג, דלתות זכוכית של קמין שהתנפצו אל תוך הסלון, ציפורים שנלכדו בתוך הארובה וסתמו אותה ואז כל הבית התמלא עשן... כל מיני סיפורים שכאלה.

אנשים רבים לא יודעים, אך למעשה הכל מתחיל מאיך מתקינים את הקמין ובאיזה עצים בוחרים כדי לחמם את הבית. מסתבר שסוגים שונים של עצים גורמים לסוגים שונים של עשן לעלות אל הארובה שאמורה לפלוט הכל אל מחוץ לבית וסוגים שונים של שאריות מהעשן גורמים לכל מיני דברים להיתקע בתוך הארובה ובמשך שנים לגרום לה נזקים או סתימות. יש סוגים של עץ למשל עם שרף שכאשר הם מתלקחים, השרף נשאר על דפנות הארובה ועם השנים סותם אותה.

לכן חשוב להקפיד לבצע ניקוי ארובות אחת לכמה שנים, או אחת לשנה – תלוי כמה מפעילים את הקמין באותו חורף... הניקוי מתבצע על ידי חברה המתמחה בניקוי ארובות ותעלות חימום.

חשוב כמובן שהחברה המבצעת ניקוי ארובות תהיה חברה מוסמכת, בעלת אישורים וביטוחים, חברה אמינה ובעלת ניסיון של שנים בטיפול במערכות הסקה וקמינים.

אותה מידת חשיבות של טיפול במערכת הסקה קיימת גם במערכות הסקה של בתים רבי קומות, המשתמשים בהסקה באמצעות סולר כדי לחמם את כל הדירות. עם השנים גם הארובה הזאת נסתמת בפיח וזה גורם לצריכת יותר סולר כאשר רוצים לחמם ושחיקה מהירה יותר של המערכת. ניקוי ארובות של מערכת ההסקה אחת לשנה בתחילת החורף תסייע בעבודה יעילה יותר של המערכת וחסכון בסולר במהלך כל החורף. דיירי הבניין ישר ירגישו את ההבדל!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אור לפיד

מאת: אור לפידאיכות הסביבה 08/03/111079 צפיות
נכון להיום כל בעל עסק שיש בו מטבח תעשייתי (כלומר מסעדות, בתי קפה, פאבים, חדרי אוכל, בתי מלון, מפעלים, אולמות אירועים, קייטרינג וכד') מחוייב לבצע ניקוי של מערכת נידוף העשן (ניקוי מנדפים, ניקוי ארובות וטיפול במערכת הסינון) אחת לשנה או לפי הצורך (יכול להיות גם אחת לחצי שנה, אחת לשלושה חודשים או אפילו כל חודש – תלוי בסוג הבישולים ובכמות העבודה). הניקוי צריך להתבצע לפי תקן ישראלי 1001/6 והתקן האמריקאי NFPA96.

מאת: אור לפידניקיון06/02/11894 צפיות
חשבתם פעם עד כמה נקייה המסעדה בה אתם אוהבים לאכול? עד כמה בעלי המקום דואגים להיגיינת המטבח? האם העובדים דואגים לרחוץ ידיים לפני בישול והגשת האוכל? והאם מקפידים לנקות את כל, אבל ממש את כל המטבח בתדירות גבוהה?

מאת: אור לפידעסקי מזון29/01/111105 צפיות
תמיד חלמנו, חברה שלי ואני, לפתוח בית קפה קטן, שיהיה בו אוכל ביתי ואיכותי, אוירה נעימה ומוסיקה טובה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222812 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223124 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211568 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211757 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica