חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת בגדי הריון: בעד ונגד

מאת: אירה פינסקראופנה08/01/2013730 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכישת בגדי הריון היא ההוצאה המשמעותית הראשונה של נשים המתכננות להגדיל את המשפחה. חלק מהנשים ההרות נהנות מאפשרויות השופינג החדשות הנפתחות בפניהן. יחד עם זאת, לנשים אחרות ההוצאה נראית גבוהה מדי בצורה שאינה מוצדקת.

נשים המאמינות כי שינוי מלא של מלתחה ורכישה מסיבית של בגדי הריון הן מיותרות, מביאות מספר טיעונים לכך. ראשית כל, בגדי הריון מטבע הדברים משמשים את האישה לתקופה קצרה מאוד, ורכישה של מלתחה חדשה שלמה לתקופה של כ-6 חודשים בסך הכל (בטרימסטר הראשון רוב הנשים יכולות עדיין ללבוש את הבגדים הרגילים שלהן) היא בגדר מותרות.  ניתן להשאיל בגדים מחברות ומאחיות, ולהעביר את החודשים הבודדים האלה ללא הוצאות משמעותיות.

בנוסף, טוענות הנשים מהקבוצה הזאת, המחירים של בגדי הריון עשויים להיות מופרזים, שכן חלק מהדגמים אינם שונים מהותית מבגדים רגילים שניתן לרכוש במחירים נמוכים הרבה יותר. היצרנים גובים תוספת מחיר על עצם התווית ושיווק הפריט ברשתות לבגדי הריון, מבלי להשקיע בו יותר משאבים.

נשים שחולקות על הטענות שלעיל, מביאות טיעונים אחרים. ראשית כל, בגדי הריון משמשים יותר מאשר חצי שנה, שכן בגדי הריון טובים יכולים לשמש גם בתקופת ההנקה. גם אם האישה לא מניקה, לעתים לוקח זמן עד שהיא חוזרת למימדיה שלפני ההריון. בכל התקופה הראשונית שלאחר הלידה ניתן ללבוש בגדי הריון. בנוסף, אפשר לרכוש בגדי הריון פעם אחת ולהשתמש באותם הבגדים גם בהריונות הבאים. בצורה כזאת ההשקעה אינה נראית כה גדולה.

בנוסף, בגדי הריון נבדלים מבגדים רגילים במספר מאפיינים, ולא רק בגזרה. בגדי הריון נתפרים מבדים איכותיים יותר ומעובדים אחרת – למשל, הם מיוצרים ללא תפרים או עם תפרים עדינים במיוחד. לכן גם הפריטים שנראים לנו זהים לאלה שנמכרים בחנויות הרגילות, שונים מהותית.

לסיכום, קיימים שיקולים בעד ונגד רכישת בגדי הריון. ניתן לומר שישנם מספר פריטים בסיסיים של בגדי הריון שרצוי לרכוש באופן מיוחד, להתאמה מלאה. את הפריטים האלה כדאי לשמור ולנצל בהריונות הבאים. יחד עם זאת, ניתן בהחלט ללבוש בהריון גם פריטים מהמלתחה הרגילה, או להשאיל פריטים מסוימים.

 



תגיות המאמר: בגדי הריון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131198 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222796 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195510 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181650 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181597 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171717 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171894 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica