חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות ליום הולדת שנתיים

מאת: שירה דייןימי הולדת09/01/20131606 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסיבת יום הולדת לילדים בני שנתיים היא כיף אמיתי. לפעוטות בגיל זה אין כל ציפיות ממסיבת יום הולדתם, מה שמאפשר לכם ההורים לארגן מסיבה מבלי להשקיע הרבה זמן וכסף בתכנון אירוע יקר. טיפים ורעיונות ליום הולדת שנתיים במאמר זה.

בשלב זה בהתפתחותו, ילדכם בן השנתיים עשוי להיצמד אליכם רגע אחד ולרוץ בחופשיות ברגע השני. הוא אומנם ישחק בשמחה עם ילדים אחרים, אך לא יתנהג בצורה חברית אמיתית. הסיבה לכך היא שבגיל זה פעוטות עדיין אינם מסוגלים לשים את עצמם בנעליהם של אחרים, ולכן עלולים להכות, לנשוך לחטוף צעצועים ולגרום לילדים אחרים לבכות מבלי להבין מדוע כל זה קרה.  התנהגות זו נחשבת לנורמטיבית בקרב בני שנתיים, לכן כדי להבטיח שהמסיבה תזרום על מי מנוחות, מומלץ לדאוג להשגחה טובה על התנהגות הילדים וכן לשמור על רשימת מוזמנים מצומצמת המורכבת מבני משפחה ומעגל החברים הקרוב שלכם.

את שעת המסיבה ליום הולדת שנתיים כדאי לקבוע בהתאם להרגליו של הפעוט. לא מעט פעוטות עדיין זקוקים לשנת הצהריים, ולכן הזמינו את האורחים בשעה שבנכם במיטבו: ער ומלא חיוניות.

מומלץ לבחור בנושא יום הולדת אהוב על ילדכם. קיימים שפע של רעיונות ליום הולדת שנתיים, להלן כמה מהם:

יום הולדת חיות הג'ונגל – יום הולדת בנושא חיות בכלל וממלכת הג'ונגל בפרט הינם הפופולאריים ביותר בקרב שכבת גיל זו.  השמיעו שירים בנושא חיות, הגישו אוכל בצורת חיות (באמצעות חותכני עוגיות), ורכשו כלים חד פעמיים, קישוטים ומשחקים בנושא חיות הג'ונגל.

זהירות, כאן בונים! – בנים בגיל שנתיים מבלים לא מעט זמן בתפעול כלי רכב בכלל ורכבי בנייה בפרט.  רכבות, מטוסים, מכוניות, טרקטורים, דחפורים, מנופים, יו ניים איט. לכן, אם  הבן שלכם בעניין של כלי רכב, יום הולדת בנושא טרקטורים או רכבות ישמח אותו מאוד.

ליידי חיפושית – יום הולדת מתוק ומיוחד עם חיפושית חייכנית. הצבעים הדומיננטיים ביום הולדת חיפושית הינם שחור, אדום ולבן. כדאי לעשות שימוש בטקסטורות מנוקדות בחלק מהאביזרים: מפה אדומה מנוקדת, כלים חד פעמיים מנוקדים או מפיות מנוקדות; היזהרו שלא לחטוא באובר-ניקוד, שיצור עיצוב מעט כאוטי. תלו בלונים בגווני הקונספט, והוסיפו מרכז שולחן בצורת חיפושית (גם בובת החיפושית האהובה על בתכם יכולה לשמש למטרה זו, אם הקטנטנה תסכים להיפרד ממנה...).

הנסיכה הקסומה יום הולדת מלכותי שבמרכזו הנסיכה הקטנה שלכם. כדי להפוך את הבית לארמון, עצבו את המסיבה עם 2-3 צבעים האופיינים לנסיכות (ורוד, סגול ולבן): מתליית הבלונים ושרשראות הדגלים, דרך הכלים החד פעמיים ועד שקיות יום ההולדת. פזרו שובל של קונפטי נוצץ מהמבואה ועד מקום המסיבה. הניחו מרכז שולחן של טירה או נסיכה על השולחן, ואת האוכל והממתקים על מעמד קאפקייקס ומגשים מפוארים. הלבישו את הדרדקית בשמלת נסיכות והוסיפו כתר מלכותי.

יום הולדת שמח!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירה דיין הינה בעלת האתר Party in a Box, המשווק את כל הציוד והאביזרים למסיבת יום הולדת בלתי נשכחת: כלים חד פעמיים, קישוטים מרהיבים, תכני הפעלה ופרסים איכותיים לילדים.  באתר Party in a Box מגוון רחב של נושאים לימי הולדת: פיראטים, אבירים, נסיכות, פיות, דינוזאורים, חיות, מפלצות ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דיין

מאת: שירה דייןימי הולדת14/08/141849 צפיות
לא פעם אנו נשאלים על ידי לקוחותינו איזה סוג של כלים חד פעמיים מתאים לאירוח, איזה מומלץ לשימוש במסיבת יום הולדת, אלו כדאי לרכוש לארוחת חג וכיו"ב. כדי לענות על שאלה זו ולסייע לכם בתכנון האירוע הבא שלכם, החלטנו לכתוב מאמר בו נפרט את כל סוגי הכלים החד פעמיים הקיימים בענף, שימושים מרכזים, יתרונות, חסרונות ועוד.

מאת: שירה דייןימי הולדת19/08/131387 צפיות
אם גם הבן שלכם נכבש על ידי ספידי מקווין וחבריו, תוכלו לארגן לו יום הולדת מלאת אקשן בנושא מכוניות של דיסני. להלן מאמר שופע טיפים ורעיונות ליום הולדת מכוניות: איך לעצב הזמנות ליום הולדת, טיפים לקישוט ועיצוב חלל המסיבה ורעיונות לתפריט יצירתי.

מאת: שירה דייןימי הולדת28/07/131331 צפיות
אם יש דבר שילדים אוהבים יותר מלחפש את המטמון, זה למצוא אותו! הכינו 4-5 תחנות עם משימות ו/או רמזים שהילדים יצטרכו לצלוח בדרך אל תיבת האוצר. רעיונות מקוריים למשחק חפש את המטמון ביום הולדת דורה במאמר זה.

מאת: שירה דייןימי הולדת19/06/131324 צפיות
ילדים, ובעיקר קטנטנים, אוהבים מאוד חיות. במאמר זה מספר רעיונות לארגון ימי הולדת בנושא חיות.

מאת: שירה דייןימי הולדת21/03/131333 צפיות
בקרוב תיערך מסיבת יום הולדתו הראשונה של ילדכם. כמרבית ההורים הטריים, אתם עומדים מול מדף מוצרי המסיבות בחנות, ולא ממש יודעים מה לקנות, מה מיותר, ומה הכרחי. בדיוק מסיבה זו, פרטנו עבורכם את 10 מוצרי חובה בכל יום הולדת לילדים.

מאת: שירה דייןימי הולדת21/02/131433 צפיות
הילד שלכם משוגע על ליצנים ולהטוטנים? אז יאללה, שנסו מותניים וארגנו לו יום הולדת מדהים בנושא קרקס! החדשות הטובות הן – שאת רוב המשחקים והפעילויות תוכלו להכין בעצמכם די בקלות, והמוצרים להפקתם יעלו לכם גרושים. החדשות הרעות הן שהפקת יום הולדת קרקס תדרוש מכם השקעה של זמן על ענוסח בתיה עוזיאל. החדשות המעולות הן: שזה יהיה יום הולדת בלתי נשכח, קרנבל אמיתי! רעיונות ליום הולדת בלתי נשכח בנושא קרקס במאמר זה.

מאת: שירה דייןימי הולדת09/02/131040 צפיות
מסיבה בנושא פיות היא אחד מנושאי יום ההולדת האהובים ביותר על בנות בגילאים 3 עד 9, ואיך לא? עולמן הקסום של הפיות מעסיק את דמיונן של ילדות במשך שנים: כנפיהן הוורודות, שרביטות הקסם, בתי העץ האגדיים, ומעשיהן הטובים... אז אם גם בתכם חולמת להיות פייה ביום הולדתה, תוכלו לארגן עבורה מסיבת פיות בקלות. במאמר זה ליקטנו עבורכם טיפים ורעיונות לתכנון יום הולדת פיות בלתי נשכח.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181778 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181427 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181761 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181707 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181454 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181498 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181389 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica