חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות ליום הולדת פיות

מאת: שירה דייןימי הולדת09/02/20131038 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסיבה בנושא פיות היא אחד מנושאי יום ההולדת האהובים ביותר על בנות בגילאים 3 עד 9, ואיך לא? עולמן הקסום של הפיות מעסיק את דמיונן של ילדות במשך שנים: כנפיהן הורודות, שרביטות הקסם, בתי העץ האגדיים, ומעשיהן הטובים... אז אם גם בתכם חולמת להיות פייה ביום הולדתה, תוכלו לארגן עבורה מסיבת פיות בקלות. במאמר זה ליקטנו עבורכם טיפים ורעיונות לתכנון יום הולדת פיות קסום!

רעיונות להזמנות ליום הולדת פיות

את ההזמנות שקניתם (או הדפסתם, רצוי על בריסטול ורוד) גלגלו וקשרו בסרט צבעוני.  פזרו מעט אבקת נצנצים והתיזו מעט  בושם.

קנו שקיות אורגנזה בצבע ורוד, והכניסו לתוכן את ההזמנות. קשרו את השקיות בסרט צבעוני וצרפו פרח משי קטן (גם פרח מסול יעשה את העבודה. ערכות של פרחים מסול תוכלו למצוא בכל חנות יצירה).

הדפיסו הזמנות על בריסטול ורוד, פזרו אבקת נצנצים, חוררו מספר חורים בחלקן העליון והשחילו סרט צבעוני.

רעיונות לקישוטים ליום הולדת פיות

הצבעים האופייניים ליום הולדת פיות הינם ורוד, לבנדר, ירוק ולבן. תלו בלונים בצבעים אלו, וקשטו את חלל המסיבה עם שרשראות דגלים בנושא פיות, גרלנדות פרחים ו/או פרפרים וקישוטי תלייה עם פיות. פזרו שובל של קונפטי מהכניסה ועד לשולחן המסיבה.

על מנת להעשיר את מראה המקום, תלו על התקרה אהילים ופונפונים מנייר בצבעי הקונספט.

הניחו על שולחן המסיבה מפה ורודה, ועליה כוסות, צלחות, מפיות וסכו"ם בצבע לבנדר או גוון אחר של ורוד, לפי העדפתכם. הוסיפו מרכז שולחן בנושא פיות, ופזרו סביבו מעט קונפטי כוכבים, אבקת נצנצנים ופרחים צבעוניים (כן, כאלו שקטפתם בגינה).

אם בכוונתכם להושיב את הפיות מסביב לשולחן האוכל, הכינו לכל פיה כתר מבריסטול ורוד, כיתבו עליו את שמה, והניחו על הכיסא.

השמיעו מוזיקת רקע חלומית מקלאסיקות דוגמת אגם הברבורים או מפצח האגוזים.

רעיונות לתפריט ליום הולדת פיות

שרביטות של פיות – קנו מקלות בייגלה ארוכים, טיבלו אותם בשוקולד מומס וצפו בסוכריות כסופות או ורודות.

שיקוי פיות – הכינו לימונדה בצבע ורוד ו/או קנקן עם פטל ורוד.

קאפקייקס פיות – הכינו קאפקייקס, והסירו בזהירות את חלקם העליון. חתכו את העיגול שהסרתם לשניים על מנת ליצור מראה של כנפי פיה. צפו את הקאפקייק בקרם ורוד והדביקו את שני חצאי העיגול על הקאפקייק. פזרו על הקאפקייק אבקת סוכר.

כריכוני פיות – הכינו כריכים עם מגוון מילויים והסירו את החלק הקשה. נעצו קיסמים או קישוטי קאפקייקס באמצעותם יאכלו הפיות את הכריכים. לחילופין, צרו כריכים בצורת כנפיים, כוכבים או פרחים באמצעות חותכני עוגיות.

לחם פיות – קלו לחם עם חמאה וגבינה צהובה בתנור, חתכו למשולשים והגישו.

עוגיות פיות – הכינו עוגיות חמאה פשוטות בצורת כנפי פיות, פרפרים ו/או פרחים.

מרשמלו פופס – נעצו מרשמלו על מקל סוכריה (או שיפוד עץ), טיבלו אותו בשוקולד מומס וצפו בסוכריות ורודות

הגישו פירות צבעוניים דוגמת מלון, ענבים ותותים.

טיפים ורעיונות נוספים ליום הולדת פיות בבלוג הרעיונות של Party in a Box.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירה דיין הינה בעלת האתר Party in a Box, המשווק את כל הציוד והאביזרים למסיבת יום הולדת בלתי נשכחת: כלים חד פעמיים, קישוטים מרהיבים, תכני הפעלה ופרסים איכותיים לילדים.  באתר Party in a Box מגוון רחב של נושאים לימי הולדת: פיראטים, אבירים, נסיכות, פיות, דינוזאורים, חיות, מפלצות ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דיין

מאת: שירה דייןימי הולדת14/08/141845 צפיות
לא פעם אנו נשאלים על ידי לקוחותינו איזה סוג של כלים חד פעמיים מתאים לאירוח, איזה מומלץ לשימוש במסיבת יום הולדת, אלו כדאי לרכוש לארוחת חג וכיו"ב. כדי לענות על שאלה זו ולסייע לכם בתכנון האירוע הבא שלכם, החלטנו לכתוב מאמר בו נפרט את כל סוגי הכלים החד פעמיים הקיימים בענף, שימושים מרכזים, יתרונות, חסרונות ועוד.

מאת: שירה דייןימי הולדת19/08/131386 צפיות
אם גם הבן שלכם נכבש על ידי ספידי מקווין וחבריו, תוכלו לארגן לו יום הולדת מלאת אקשן בנושא מכוניות של דיסני. להלן מאמר שופע טיפים ורעיונות ליום הולדת מכוניות: איך לעצב הזמנות ליום הולדת, טיפים לקישוט ועיצוב חלל המסיבה ורעיונות לתפריט יצירתי.

מאת: שירה דייןימי הולדת28/07/131330 צפיות
אם יש דבר שילדים אוהבים יותר מלחפש את המטמון, זה למצוא אותו! הכינו 4-5 תחנות עם משימות ו/או רמזים שהילדים יצטרכו לצלוח בדרך אל תיבת האוצר. רעיונות מקוריים למשחק חפש את המטמון ביום הולדת דורה במאמר זה.

מאת: שירה דייןימי הולדת19/06/131323 צפיות
ילדים, ובעיקר קטנטנים, אוהבים מאוד חיות. במאמר זה מספר רעיונות לארגון ימי הולדת בנושא חיות.

מאת: שירה דייןימי הולדת21/03/131331 צפיות
בקרוב תיערך מסיבת יום הולדתו הראשונה של ילדכם. כמרבית ההורים הטריים, אתם עומדים מול מדף מוצרי המסיבות בחנות, ולא ממש יודעים מה לקנות, מה מיותר, ומה הכרחי. בדיוק מסיבה זו, פרטנו עבורכם את 10 מוצרי חובה בכל יום הולדת לילדים.

מאת: שירה דייןימי הולדת21/02/131432 צפיות
הילד שלכם משוגע על ליצנים ולהטוטנים? אז יאללה, שנסו מותניים וארגנו לו יום הולדת מדהים בנושא קרקס! החדשות הטובות הן – שאת רוב המשחקים והפעילויות תוכלו להכין בעצמכם די בקלות, והמוצרים להפקתם יעלו לכם גרושים. החדשות הרעות הן שהפקת יום הולדת קרקס תדרוש מכם השקעה של זמן על ענוסח בתיה עוזיאל. החדשות המעולות הן: שזה יהיה יום הולדת בלתי נשכח, קרנבל אמיתי! רעיונות ליום הולדת בלתי נשכח בנושא קרקס במאמר זה.

מאת: שירה דייןהפקת אירועים25/01/131459 צפיות
יום הולדתו הראשון של ילדכם מתקרב, ואתם רוצים להנציח את נקודת הציון הזו במסיבה שבמרכזה יעמוד הקטנטן. אז איך מארגנים יום הולדת שנה? איזה נושא בוחרים? את מי מזמינים? רעיונות וטיפים לתכנון יום הולדת שנה במאמר זה.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181773 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181422 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181756 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181702 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181439 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181494 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181382 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica