חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירוח חד פעמי, מורה נבוכים לבחירת כלים חד פעמיים

מאת: שירה דייןימי הולדת14/08/20141845 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לא פעם אנו נשאלים על ידי לקוחותינו איזה סוג של כלים חד פעמיים מתאים לאירוח, איזה מומלץ לשימוש במסיבת יום הולדת, אלו כדאי לרכוש לארוחת חג וכיו"ב. כדי לענות על שאלה זו ולסייע לכם בתכנון האירוע הבא שלכם, החלטנו לכתוב מאמר בו נפרט את כל סוגי הכלים החד פעמיים הקיימים בענף, שימושים מרכזים, יתרונות, חסרונות ועוד.

א. כלים חד פעמיים לפי נושא
סטים של כלים חד פעמיים לפי נושא כוללים כלים בסיסיים (צלחות וכוסות חד פעמיות מנייר, מפות פלסטיק חד פעמיות ומפיות קטנות וגדולות מנייר) וקישוטים תואמים: מרכז שולחן, כרזות ובאנרים, קישוטי תלייה, שרשראות דגלים ועוד. סטים אלו מספקים מענה משולב: כל העיצוב, הנוחות והיופי נמצאים בקולקציה אחת. קיימים כלים חד פעמיים ליום הולדת ראשון, כלים חד פעמיים במגוון של נושאים הרלוונטיים לגילאים 2 עד 16 (מסיבות פיראטים, נסיכות ואבירים, קרקס, חלל, כבאים, שש עשרה המתוק ועוד) וכלים לימי הולדת למבוגרים (האיש והאגדה, מנומרות ועוד).  בנוסף לכל אלו, קיימות גם מסיבות נושא המתאימות לאירוח שהוא כולו קלילות ופאן בבית או בחוץ: פתאום אביב, חגיגה כפרית (לכוס קפה בגינה), בראנץ' אביבי (עם החברות הכי טובות), ועוד.

ב. כלים חד פעמיים בצבעים
כלים חד פעמיים בקשת של צבעים טומנים בחובם מספר אפשרויות. אפשרות אחת היא מסיבת צבע, במסגרתה מעצבים את החלל בצבע אחד או כל צבעי הקשת יחד, ולכן בחירה של צבע או צבעים יחד עם קישוטים תואמים מכתיב את הטון העיצובי של המסיבה.בנוסף, כלים חד פעמיים בצבעים משמשים כהשלמה למסיבות נושא. למה הכוונה? מכיוון שכלים חד פעמיים בצבעים לרוב זולים יותר מכלים חד פעמיים לפי נושא, לא פעם לקוחות שמעוניינים לחסוך בעלויות, רוכשים מארזים בודדים של כלים חד פעמיים בנושא שבחרו ומשלבים אותם עם כלים חד פעמיים בצבעים תואמים. כך מתקבל עיצוב כולל במחיר שווה, ובאופן שלא פוגם במראה הכללי של המסיבה.

ג. כלים חד פעמיים יוקרתיים לאירוע ואירועים מיוחדים
כלים חד פעמיים יוקרתיים מתאימים לאירוח חגיגי, מהודר ובלתי מתפשר: ארוחת חג, שבת חתן, חינה, ברית/ה וכיו"ב. קיימים 2 סוגים של כלים חד פעמיים יוקרתיים לאירוח. הסוג הראשון, כלים חד פעמיים עשויים פלסטיק, הכוללים איכות מדהימה של כלים מעוצבים בסגנון קלאסי, ואשר נראים כמו הדבר האמיתי. סטים אלו כוללים צלחות חד פעמיות למנה ראשונה, עיקרית ולקינוח, מרקיות ולפתניות, כוסות יין, כוסות לשתייה קרה, סכו"ם חד פעמי מהודר, מפות איכותיות מנייר ועוד.  ב- Party in a Box כתריסר קולקציות של כלים חד פעמיים מעוצבים, אשר מספקות מענה לאירוח חגיגי מרהיב המשלב נוחות ויופי בחבילה אחת: מניפה כסופה ומניפה זהובה, כסוף קלאסי, גפן זהוב וכסוף, מצדה יוקרתי לבן ושקוף ועוד. הסוג השני הוא כלים חד פעמיים מנייר; שוחרי איכות הסביבה ישמחו לגלות שקיימות קולקציות מקסימות לאירוח חגיגי מרהיב, כולן עשויות מנייר איכותי: פורצלן זהוב, פורצלן כסוף ופורצלן כחול.

עם זאת, חשוב לציין כי בישראל נהוג להגיש בחגים ובאירועים מיוחדים צלחות מפלסטיק, שנתפסות כמכובדות יותר, ולכן כדאי להתחשב באורחים מבוגרים ולהשאיר את צלחות הנייר לארוחת הבוקר של החג או לאירוח קליל יותר.

ד. כלים חד פעמיים מתכלים
כלים חד פעמיים מתכלים מעלי דקל הפכו לאחרונה ללהיט בקרב שוחרי איכות הסביבה והקיימות. כלים אלו עשויים מחומרים טבעיים: שאריות של עלי העץ ממנו מופקים אגוזי האריקה ועלי הפלפל ההודי, כאשר בתהליך הייצור שלהם אין פגיעה בעצים אלא נעשה שימוש בפסולת העץ. כלים חד פעמיים מעלי דקל משתייכים למשפחת הכלים ממשאבים מתחדשים ומתכלים, ומהווים פתרון נהדר לארוחה מחוץ לבית, ועיצובם הטבעי המרהיב משתלב היטב בכל אירוע בסגנון כפרי, ארוחת חג ועוד.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירה דיין הינה בעלת האתר Party in a Box, המשווק את כל הציוד והאביזרים למסיבת יום הולדת בלתי נשכחת: כלים חד פעמיים, קישוטים מרהיבים, תכני הפעלה ופרסים איכותיים לילדים.  באתר Party in a Box מגוון רחב של נושאים לימי הולדת: פיראטים, אבירים, נסיכות, פיות, דינוזאורים, חיות, מפלצות ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דיין

מאת: שירה דייןימי הולדת19/08/131386 צפיות
אם גם הבן שלכם נכבש על ידי ספידי מקווין וחבריו, תוכלו לארגן לו יום הולדת מלאת אקשן בנושא מכוניות של דיסני. להלן מאמר שופע טיפים ורעיונות ליום הולדת מכוניות: איך לעצב הזמנות ליום הולדת, טיפים לקישוט ועיצוב חלל המסיבה ורעיונות לתפריט יצירתי.

מאת: שירה דייןימי הולדת28/07/131330 צפיות
אם יש דבר שילדים אוהבים יותר מלחפש את המטמון, זה למצוא אותו! הכינו 4-5 תחנות עם משימות ו/או רמזים שהילדים יצטרכו לצלוח בדרך אל תיבת האוצר. רעיונות מקוריים למשחק חפש את המטמון ביום הולדת דורה במאמר זה.

מאת: שירה דייןימי הולדת19/06/131323 צפיות
ילדים, ובעיקר קטנטנים, אוהבים מאוד חיות. במאמר זה מספר רעיונות לארגון ימי הולדת בנושא חיות.

מאת: שירה דייןימי הולדת21/03/131333 צפיות
בקרוב תיערך מסיבת יום הולדתו הראשונה של ילדכם. כמרבית ההורים הטריים, אתם עומדים מול מדף מוצרי המסיבות בחנות, ולא ממש יודעים מה לקנות, מה מיותר, ומה הכרחי. בדיוק מסיבה זו, פרטנו עבורכם את 10 מוצרי חובה בכל יום הולדת לילדים.

מאת: שירה דייןימי הולדת21/02/131433 צפיות
הילד שלכם משוגע על ליצנים ולהטוטנים? אז יאללה, שנסו מותניים וארגנו לו יום הולדת מדהים בנושא קרקס! החדשות הטובות הן – שאת רוב המשחקים והפעילויות תוכלו להכין בעצמכם די בקלות, והמוצרים להפקתם יעלו לכם גרושים. החדשות הרעות הן שהפקת יום הולדת קרקס תדרוש מכם השקעה של זמן על ענוסח בתיה עוזיאל. החדשות המעולות הן: שזה יהיה יום הולדת בלתי נשכח, קרנבל אמיתי! רעיונות ליום הולדת בלתי נשכח בנושא קרקס במאמר זה.

מאת: שירה דייןימי הולדת09/02/131039 צפיות
מסיבה בנושא פיות היא אחד מנושאי יום ההולדת האהובים ביותר על בנות בגילאים 3 עד 9, ואיך לא? עולמן הקסום של הפיות מעסיק את דמיונן של ילדות במשך שנים: כנפיהן הוורודות, שרביטות הקסם, בתי העץ האגדיים, ומעשיהן הטובים... אז אם גם בתכם חולמת להיות פייה ביום הולדתה, תוכלו לארגן עבורה מסיבת פיות בקלות. במאמר זה ליקטנו עבורכם טיפים ורעיונות לתכנון יום הולדת פיות בלתי נשכח.

מאת: שירה דייןהפקת אירועים25/01/131459 צפיות
יום הולדתו הראשון של ילדכם מתקרב, ואתם רוצים להנציח את נקודת הציון הזו במסיבה שבמרכזה יעמוד הקטנטן. אז איך מארגנים יום הולדת שנה? איזה נושא בוחרים? את מי מזמינים? רעיונות וטיפים לתכנון יום הולדת שנה במאמר זה.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181425 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181447 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181386 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica