חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיחות וידאו (וידאו צ'אט) ושיחות קוליות לאתרי אינטרנט מכירתיים

מאת: צח סחרניהול ידע13/01/20131471 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנהלים מע' ניהול קשרי לקוחות או כל מערכת ניהול פניות אחרת (שירותי ייעוץ וכו')? בעלי אתרים עסקיים המעוניינים להיות זמינים ללקוחות על מנת ליצור קשר ויזואלי ו/או קולי לצורך מתן מענה מיידי לפנייתם (שיחות מכירה, יצירת רושם ויזואלי חיובי ועוד)?

קבלו את המערכת אשר תאפשר לשדר אמינות וזמינות, לתת מענה קל מהיר ויעיל וכל זאת תמורת תשלום מינימלי . ההטמעה קלה במיוחד וזמינה מיידית. 

וידאו צ'א באתר משאפר שיחה קולית בלבד ובכך מונעת זליגת לקוחות שאינם ליד טלפון זמין.

שיחה קולית הופכת לשיחת מכירה לכל דבר, מאפשרת התרשמות הלקוח מהשירות, שכנוע וטיפול בהתנגדויות ואף העברת פרטי כרטיס אשראי (דבר שאינו בר ביצוע בצ'אט רגיל ובלתי מאובטח).  

אנחנו מאפשרים צ'אט + שיחות ווידאו בין גולשים באתר לבין נציגי מכירות ושירות לקוחות שלכם.  תהליך ניהול שיחה ניתן להתאמה בהתאם לנהלים שלכם:

  לפרטים נוספים וניסיון חינם - הקישו כאן

         תכונות ויתרונות השירות:

  • אפשרות תצוגה של רשימת נציגים או מחלקות.
  • גולש מבקש שיחה ונציג משיב בצ'אט כתוב, שיחה קולית או שיחת ווידאו.
  • הנציג יכול לטפל בריבוי פניות בו זמנית ובכך לקצר זמני המתנה של הגולשים.
  • סט טקסטים קבועים לנציג, אפשרות שיתוף נציג נוסף או העברה לנציג אחר.
  • אפשרויות בחירת שפה, הדפסה, שמירה ושליחת תוכן הצ'אט ושליחת קבצים.

    ממשק ניהול מתקדם הכולל ניהול נציגים והצגת פרטי שיחות.

ניתן לשילוב עם מערכת ניהול קשרי לקוחות CRM שלכם.

המערכת פותחה על במטרה לסייע לעסקים וארגונים אשר שמים דגש מיוחד על טיפוח לקוחות ומאמינים, כמונו, שקשר ישיר ואישי עם לקוחות לאורך זמן הוא המפתח להצלחה.  

לנרשמים שהגיעו באמצעות דף זה – חודשיים התנסות ללא תשלום וללא כל התחייבות.

 

ניתן להטמיע חלון שיחות בכל נקודה באתר שלכם, כולל חלון קבוע תוך כדי מעבר בין דפים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צח סחר - מחשבים ומע' ניווט

www.power4all.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צח סחר

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192944 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173388 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: צח סחרטיולים בחו"ל26/04/171051 צפיות
השכרת רכב בחו"ל - טיפים להשכרת רכב בחו"ל - היערכות והכנות מומלצות אין תחליף להכרת אזור הטיול בחו"ל באמצעות רכב שכור.ניוד עצמאי מאפשר לכם להגיע למקומות פחות מוכרים, אתרים אותנטיים, שווקים שאינם מוזכרים בפרסומות של סוכנויות הנסיעות או במקומות אחרים ועוד.

מאת: צח סחרטיולים בחו"ל26/04/171025 צפיות
השכרת רכב בחו"ל - טיפים להשכרת רכב בחו"ל - היערכות והכנות מומלצות אין תחליף להכרת אזור הטיול בחו"ל באמצעות רכב שכור.ניוד עצמאי מאפשר לכם להגיע למקומות פחות מוכרים, אתרים אותנטיים, שווקים שאינם מוזכרים בפרסומות של סוכנויות הנסיעות או במקומות אחרים ועוד.

מאת: צח סחרתיירות ונופש - כללי30/10/151964 צפיות
אתר השוואת מחירי השכרת רכב המתקדם והכדאי ביותר, השוואת מחירי כל חברות הרכב הרלוונטיות ביותר מ-28 יעדים ברחבי העולם!

מאת: צח סחרתחבורה ורכב - כללי07/11/103293 צפיות
CD2AUX- באמצעות המתאם המתקדם ביותר תוכלו להפוך בקלות את הרדיו המקורי ברכב למחליף דיסקים וירטואלי (צ'יינגר), לנהל עד 99 תיקיות קבצים כאילו היו דיסקים אמיתיים כאשר כל אחד מהם מכיל עד 99 קבצי מוסיקה בפורמט MP3

מאת: צח סחרטלפונים סלולריים22/04/102942 צפיות
גניבת זהויות גדלה מיום ליום, משנה לשנה עד כדי 10 מיליון בשנה, תוך גרימת נזקים המסתכמים במיליארדי דולרים. במקביל, השימוש בטלפונים חכמים מתפשט בקצב מסחרר, טלפונים המכילים את מרבית המידע הנחוץ למשתמש ביום-יום. אותו מידע בו גם הגנבים חפצים לא פעם... האם תרצה להיות חלק מהסטטיסטיקה העגומה הנל?

מאמרים נוספים בנושא ניהול ידע

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע27/02/221134 צפיות
קיבלת צו הפסקת בניה, הריסה? ייעוץ, הכוונה וטיפול -פנה עוד היום! היתרי בניה, הכנת תוכניות, הגשה וליווי עד קבלת ההיתר. חוו"ד מהנדס קונסטרוקטור בכל הארץ - שרות מידי אישורי עירייה לטאבו לנכסים עם חריגות בניה ודירות מפוצלות! ייעוץ לוועדי בתים, יזמים וחברות בנייה בנושא תמ"א 38

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע16/09/211068 צפיות
הגשת הבקשה לרישיון עסק בתל אביב- מיידע ראשוני על בעל העסק או מיופה כוחו להגיש את הבקשה המלאה (כולל המסמכים הנדרשים) למרכז שירות הלקוחות של אגף רישוי עסקים. את אגרת רישוי העסקים ניתן לשלם בעת הגשת הבקשה. הערה – בקשה ליציאת שותף מהעסק לא כרוכה בתשלום אגרה. הבקשה לרישיון עסק מוגשת לרשות הרישוי העירונית. על הבקשה לרישיון לכלול:

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע16/06/21928 צפיות
צו הריסה מנהלי קשה לבטל- האומנם? בהמשך פסק דין בו בוטל צו הריסה מנהלי. בהתאם להוראות סעיף 238א(ח) לחוק התכנון והבניה, תשכ"ה-1965 (להלן – החוק), לא יבטל בית המשפט צו הריסה מנהלי, אלא אם התברר שהבניה ביחס אליה הוצא הצו בוצעה כדין או שהצו אינו דרוש לשם מניעת עובדה מוגמרת לטענת המבקשים, במתן צו ההריסה נפלו מספר פגמים, שבגינם יש לבטל את צו ההריסה, כפי שיפורט להלן: א. בניית הסככה הסתיימה למעלה משישים יום לפני מתן צו ההריסה. לפיכך לא ניתן היה להוציא את צו ההריסה; ב. צו ההריסה אי

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע29/03/21845 צפיות
הרפורמה ברישוי עסקים מדינת ישראל קידמה רפורמה בתחום רישוי עסקים, שמטרתה לשפר ולייעל את הליכי הרישוי ולהקל ככל הניתן על בעלי העסקים ועל המעוניינים לפתוח עסקים חדשים, כל זאת, תוך הקפדה על הוראות חוק רישוי עסקים ומטרותיו. משרדנו גוייס כחלק מהליך למידת צרכי בעלי העסקים וכיום מסייע בהליך הרישוי לבעלי העסקים תוך כדי חסכון בעלויות וזמן יקר.

מאת: שלום כהןניהול ידע17/08/161769 צפיות
אתם מכירים ישראלי שלא מרכיב משקפי שמש? האמת היא, שקשה למצוא אנשים כאלה, ובצדק: בישראל השמש חזקה ביותר כך שעלינו להגן על העיניים מפניה. עם זאת, לא תמיד קל להתרגל למשקפיים ומי שעדיין אין לו את ההרגל הזה צריך לעשות משהו בנידון.

מאת: רוןניהול ידע12/06/161509 צפיות
מאמר על זכיינות למכירה

מאת: אבי דוידיניהול ידע17/11/152228 צפיות
כיום, על מנת לבצע השוואת מחירי סלולר, צריך פשוט להיכנס לאתר שמאפשר לראות את כל האפשרויות הקיימות. בעידן שבו יש שפע של מידע, ניתן לענות על צרכיו של הצרכן, מבלי לגרור אותו לשיחות ממושכות עם נציגי השירות במרכזי המכירה או בטלפון. הלקוח בעצמו יכול לראות את כל החבילות והמכשירים הקיימים, להשאיר את פרטיו ובזאת מסתיים חלקו. את המשך התהליך תבצענה החברות עצמן, שיצרו עמו קשר בהקדם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica