חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכב בחו"ל - טיפים להשכרת רכב בחו"ל - היערכות והכנות מומלצות

מאת: צח סחרטיולים בחו"ל26/04/20171027 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 


השכרת רכב בחו"ל - טיפים להשכרת רכב בחו"ל - היערכות והכנות מומלצות


להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל - הקישו כאן.

אין תחליף להכרת אזור הטיול בחו"ל באמצעות רכב שכור.ניוד עצמאי מאפשר לכם להגיע למקומות פחות מוכרים, אתרים אותנטיים, שווקים שאינם מוזכרים בפרסומות של סוכנויות הנסיעות או במקומות אחרים ועוד.

רכב שכור אף יאפשר לכם גמישות מקסימלית בשעות הפעילות, הגעה מהירה ביותר ליעדים ויציאה מהם ללא תלות בתחבורה ציבורית או קבוצתית, מעבר בין מדינות, שינוי מסלול ע"פ צורך והתאמה לשינויים והחלטות ספונטיים.

עם זאת, ישנם מספר דגשים שיש לשים להם לב כבר בתחילת שלב התכנון (להלן תקציר):1.  המשאב ביקר ביותר בטיול שלכם הוא הזמן! הכינו "שיעורי בית" בכל הקשור לסביבת היעד – על מנת להפיק את המקסימום האפשרי, רצוי לחפש מידע בפורומים, מדריכים ועזרה ממכרים על סביבת היעד, אטרקציותמומלצות או כאלה שאינן שוות את הזמן היקר שלכם כדי שניתן יהיה להעריך את משך השהות מראש ולא לחזור עם תחושת החמצה2.  הכינו מסלול אופטימלי – תיירים רבים מקבלים החלטות תוך כדי הטיול, מה שלא פעם גורם להם לנווט באופן בלתי יעיל שמשמעותו – אובדן זמן, דלק ועייפות מנהיגה ממושכת שלא לצורך אופטימיזציה של המסלול תחסוך לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים.3.  רישיון בינלאומי – למרות שאין צורך מעשי לרישיון כזה, הרי שמרבית חברות הביטוח יתנו את תוקף הביטוח בהחזקת רישיון בינלאומי בכל אירוע ביטוחי (לא עלינו...). מכיוון שעלות רישיון בינלאומי כרוכה בפחות מ-20 ש"ח לנהג הרי שאם לא יועיל -בוודאי שלא יזיק...
4.  חוקי נהיגה ותקנות – חלק לא קטן מהמדינות מקפידות על חוקי תנועה שונים שאולי לא הכרתם כגון: חובת כיסא בטיחות, דיבור בטלפון נייד, אגרות, אשרות מעבר, איסור חניה באיזורים מסויימים למעט תושבים מקומיים וכיו"ב. כמו כן, בחלק מהיעדים שימוש בכבישי אגרה הוא חובה ויש לברר מראש אם אין צורך ברכישת תווית מראש, במיוחד אם מדובר בשכירת הרכב במדינה אחת ומעבר למדינה שכנה.

5.  ביטוח – מומלץ לבטח את ההשתתפות העצמית במקומות רבים על מנת למנוע מצב בו אתם נתבעים על נזק ואין ביכולתכם לנהל הליך מסודר משום המרחק והשפה.   מומלץ לבטח את ההשתתפות מראש ולא במועד קבלת הרכב.

6.  בעת קבלת הרכב - וודאו שסרקתם את הרכב לפני קבלתו וכלל "הריג'קטים" צוינו בדף ייעודי המהווה חלק בלתי נפרד מחוזה ההשכרה.כנ"ל בעת החזרת הרכב.במידה ואתם מחזירים את הרכב בשעת לילה מאוחרת או בהליך מהיר, צלמו את הרכב (עדיף סרטון וידאו) על מנת להיות מוכנים מראש לכל טענה של חברת ההשכרה כאשר כבר תהיו בארץ.

7. טיול חובק מדינות - היו ערוכים לאפשרות שהחזרת הרכב במיקום אחר מאשר בו נמסר לכם עלולה לייקר מאוד את עלות ההשכרה, גם כאשר מדובר באותה המדינה! בחלק מהמדינות, ישנה אפשרות מלכתחילה לבקש רכב השייך למדינה בה תחזירו את הרכב, מה שאולי יוזיל את העלות הכוללת.

8.  דאגו להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי! תצטרכו אותו על מנת שישמש ערבון בעת קבלת הרכב.

9.  סוג הרכב והמנוע – יש לבחור את קבוצת הרכב הרלוונטית לכם, כמו גם את סוג ונפח המנוע.כאשר מדובר בנסיעות ארוכות במיוחד, מן הסתם תעדיפו לשכור רכב עם מנוע דיזל או גז.

10.  מדיניות מיכל מלא – רוב החברות ימסרו לכם את הרכב עם מיכל מלא. דאגו להחזיר את הרכב עם מיכל מלא על מנת להימנע מחיובי יתר יקרים.אתרו את תחנת הדלק הקרובה ביותר למיקום ההחזרה, תדלקו והחזירו את הרכב.שימו לב: חלק מחברות ההשכרה דורשות מיכל ריק ולא יזכו אתכם עבור דלק שנותר במיכל (טריק שתכליתו לגבות יותר כסף).


11.  השכרת הרכב מהארץ – מומלץ לסגור את העסקה כאשר אתם בארץ ויכולים לקבל את המחיר הטוב ביותר ואל כאשר אתם בלחץ, לאחר טיסה ארוכה והמשפחה כבר חסרת סבלנות. להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל - הקישו כאן.

12.  עבירות תנועה – מיותר להמליץ להימנע מעבירות תנועה כלשהן. הקפידו על מפגש נעים עד כמה שניתן עם שוטר שעצר אתכם וגלו אדיבות. קחו בחשבון שאתם עלולים לקבל את הודעת תשלום בגין עבירה שביצעתם גם חודשים לאחר הגעתכם לארץ.

13. דאגו שיהיה לכם עותק של הרישיון / דרכון או כל ניירת אחרת בהישג יד למקרהשהמקוריים ילכו לאיבוד. גם צילום באמצעות הסמארטפון עשוי להציל אתכם ברגעהאמת. מומלץ אפילו לשמור בענן או לשלוח לעצמכם באימייל.

14.  והכי חשוב – נסיעה טובה, מהנה ובטוחה.טרחתם על תכנון ומימון טיול יקר בחו"ל – זה הרגע ליהנות...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צח סחר - מחשבים ומע' ניווט

www.power4all.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צח סחר

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192946 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173390 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: צח סחרטיולים בחו"ל26/04/171051 צפיות
השכרת רכב בחו"ל - טיפים להשכרת רכב בחו"ל - היערכות והכנות מומלצות אין תחליף להכרת אזור הטיול בחו"ל באמצעות רכב שכור.ניוד עצמאי מאפשר לכם להגיע למקומות פחות מוכרים, אתרים אותנטיים, שווקים שאינם מוזכרים בפרסומות של סוכנויות הנסיעות או במקומות אחרים ועוד.

מאת: צח סחרתיירות ונופש - כללי30/10/151964 צפיות
אתר השוואת מחירי השכרת רכב המתקדם והכדאי ביותר, השוואת מחירי כל חברות הרכב הרלוונטיות ביותר מ-28 יעדים ברחבי העולם!

מאת: צח סחרניהול ידע13/01/131475 צפיות
מנהלים מע' ניהול קשרי לקוחות או כל מערכת ניהול פניות אחרת (שירותי ייעוץ וכו')? בעלי אתרים עסקיים המעוניינים להיות זמינים ללקוחות על מנת ליצור קשר ויזואלי ו/או קולי לצורך מתן מענה מיידי לפנייתם (שיחות מכירה, יצירת רושם ויזואלי חיובי ועוד)? קבלו את המערכת אשר תאפשר לשדר אמינות וזמינות, לתת מענה קל מהיר ויעיל וכל זאת תמורת תשלום מינימלי . ההטמעה קלה במיוחד וזמינה מיידית.

מאת: צח סחרתחבורה ורכב - כללי07/11/103295 צפיות
CD2AUX- באמצעות המתאם המתקדם ביותר תוכלו להפוך בקלות את הרדיו המקורי ברכב למחליף דיסקים וירטואלי (צ'יינגר), לנהל עד 99 תיקיות קבצים כאילו היו דיסקים אמיתיים כאשר כל אחד מהם מכיל עד 99 קבצי מוסיקה בפורמט MP3

מאת: צח סחרטלפונים סלולריים22/04/102943 צפיות
גניבת זהויות גדלה מיום ליום, משנה לשנה עד כדי 10 מיליון בשנה, תוך גרימת נזקים המסתכמים במיליארדי דולרים. במקביל, השימוש בטלפונים חכמים מתפשט בקצב מסחרר, טלפונים המכילים את מרבית המידע הנחוץ למשתמש ביום-יום. אותו מידע בו גם הגנבים חפצים לא פעם... האם תרצה להיות חלק מהסטטיסטיקה העגומה הנל?

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196502 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica