חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת הפצת הודעות SMS לעסקים - הכלי היעיל והמשתלם ליצירת אינטראקציה מיידית

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/20192945 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היי חברים,


כמשווק אינטרנט, אני בא יום יום במגע עם חברות ושירותים חדשים.


היוםאני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגללרמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו שלדבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS!


כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות.


למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!


שיווק באמצעות SMS פותר את כל הסוגיות גם יחד, 95% פותחים וקוראים SMSים תוך 3 דקות.


כשאנומבקשים מלקוחותינו לבצע פעולה או כשאנו רוצים ליידע אותם בדבר מה, המידיותמהווה שיקול מכריע, נסו להיזכר כמה פעמים קיבלתם מסרים שקץ זמנם והפכו ללארלוונטיים (הודעת חג שמח, איחולים ליום הולדת, מבצע לסופ"ש וכו'),מובן, שאילו אותו השיווק היה נעשה באמצעות SMS , סביר מאוד להניח, שלא היינו מפספסים אותו.


לSMS- חיסרון אחד, הויזואליות שלו. למעשה, SMS יכול להכיל טקסט בצבע אחד ואולי סימן קטן, אבל! חברת infirumobile פתרה את ה"חיסרון" והפכה אותו ליתרון משמעותי מאוד, היא הוסיפה את האפשרות להוסיף לSMS קישור לדפי נחיתה מיוחדים לטלפון החכם שמשפרים את הויזואליות לאין שיעור.לדפי הנחיתה ניתן לצרף אינספור אלמנטים (תמונות, וידאו, מפות, כפתורהתקשרות, סקרים ועוד…) בנוסף קיימת אפשרות לדעת מי הקליק על הקישורים וכךניתן להמשיך בקשר עם הלקוחות המתעניינים.


מאחר ולי חשוב להביא אליכם את המדיות הטובות ביותר והחברות האמינות ביותר, יצרתי קשר עם החברה המובילה בתחום, חברת inforumobile מבית שמיר מערכות מבית וביקשתי מחיר מיוחד ללקוחותיי ונחשו מה, נעניתי בחיוב ולכן, אני שמח להביא אליכם את המחיר המיוחד שקיבלתם.

 

לפרטים נוספים - הקישו כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צח סחר - מחשבים ומע' ניווט

www.power4all.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צח סחר

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173390 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: צח סחרטיולים בחו"ל26/04/171051 צפיות
השכרת רכב בחו"ל - טיפים להשכרת רכב בחו"ל - היערכות והכנות מומלצות אין תחליף להכרת אזור הטיול בחו"ל באמצעות רכב שכור.ניוד עצמאי מאפשר לכם להגיע למקומות פחות מוכרים, אתרים אותנטיים, שווקים שאינם מוזכרים בפרסומות של סוכנויות הנסיעות או במקומות אחרים ועוד.

מאת: צח סחרטיולים בחו"ל26/04/171027 צפיות
השכרת רכב בחו"ל - טיפים להשכרת רכב בחו"ל - היערכות והכנות מומלצות אין תחליף להכרת אזור הטיול בחו"ל באמצעות רכב שכור.ניוד עצמאי מאפשר לכם להגיע למקומות פחות מוכרים, אתרים אותנטיים, שווקים שאינם מוזכרים בפרסומות של סוכנויות הנסיעות או במקומות אחרים ועוד.

מאת: צח סחרתיירות ונופש - כללי30/10/151964 צפיות
אתר השוואת מחירי השכרת רכב המתקדם והכדאי ביותר, השוואת מחירי כל חברות הרכב הרלוונטיות ביותר מ-28 יעדים ברחבי העולם!

מאת: צח סחרניהול ידע13/01/131474 צפיות
מנהלים מע' ניהול קשרי לקוחות או כל מערכת ניהול פניות אחרת (שירותי ייעוץ וכו')? בעלי אתרים עסקיים המעוניינים להיות זמינים ללקוחות על מנת ליצור קשר ויזואלי ו/או קולי לצורך מתן מענה מיידי לפנייתם (שיחות מכירה, יצירת רושם ויזואלי חיובי ועוד)? קבלו את המערכת אשר תאפשר לשדר אמינות וזמינות, לתת מענה קל מהיר ויעיל וכל זאת תמורת תשלום מינימלי . ההטמעה קלה במיוחד וזמינה מיידית.

מאת: צח סחרתחבורה ורכב - כללי07/11/103295 צפיות
CD2AUX- באמצעות המתאם המתקדם ביותר תוכלו להפוך בקלות את הרדיו המקורי ברכב למחליף דיסקים וירטואלי (צ'יינגר), לנהל עד 99 תיקיות קבצים כאילו היו דיסקים אמיתיים כאשר כל אחד מהם מכיל עד 99 קבצי מוסיקה בפורמט MP3

מאת: צח סחרטלפונים סלולריים22/04/102943 צפיות
גניבת זהויות גדלה מיום ליום, משנה לשנה עד כדי 10 מיליון בשנה, תוך גרימת נזקים המסתכמים במיליארדי דולרים. במקביל, השימוש בטלפונים חכמים מתפשט בקצב מסחרר, טלפונים המכילים את מרבית המידע הנחוץ למשתמש ביום-יום. אותו מידע בו גם הגנבים חפצים לא פעם... האם תרצה להיות חלק מהסטטיסטיקה העגומה הנל?

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175555 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176083 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152470 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131789 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica