חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות ללקוחות

מאת: Adsiteפרסום16/01/2013941 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנות ללקוחות נועדו לחזק את הקשר בין החברה או הספק ללקוח. ישנן הזדמנויות רבות לפנק לקוחות, למשל בימי ההולדת שלהם או באחד מן החגים. לקוח אשר מקבל מתנה מן החברה מרגיש שמעריכים את נאמנותו, גם מבלי לרכוש או לשם סכום כסף עבור שירות העסק. הנתינה הזו מציגה רמת שירות גבוהה ביותר ומעמידה את העסק המספק אותן בראש הסולם של הלקוח. עצם העובדה שמתקבלת מתנה כלשהי גורמת להם להרגיש שהם נמצאים במחשבה של הספק או העסק במועד מיוחד כזה או אחר ולא רק שהוא מעוניין למכור לו משהו. למעשה, זוהי שיטה של שיווק יעיל ועקיף, טכניקה ידועה ומוכחת כמוצלחת. תורת השיווק עוסקת בחדירה לדעת הקהל על ידי תכנים ונתינת ערך ללקוחות. מדובר באחת הדרכים של שיווק להגיע ללב הקהל.

זו שיטה נפוצה ביותר והמגוון שלהן גדול מאוד. הספק או בעל העסק יכול להתלבט בין מתנות שונות הנמצאות במנעד רחב של מחירים. עסקים מסויימים יעדיפו להעניק מתנות יוקרתיות יחסית ובכך למתג את עצמם כעסק איכותי, יקר ונדיר. עסקים אחרים יכולים להזמין מתנות פשוטות יותר, שכיחות יחסית, אך שימושיות מאוד. דבר נוסף שיש להתייחס אליו הוא טרנדים קיימים בשוק ולבחור מתנה שעונה על טרנד קיים, למשל: תיק מבד אורגני, מתנה מחומר ממוחזר וכו'. כל מתנה שתיבחר תשרת את המטרת העסק והיא חיזוק הקשר בינו לבין הלקוח ואף שיפורו.

מתנות ללקוחות - השקעה לטווח ארוך

ישנן חברות רבות המספקות מתנות ללקוחות. ניתן למצוא מתנות איכותיות במחירים שווים לכל נפש. כל עסק צריך לזכור שההוצאה עבור המתנות היא בסופו של דבר השקעה לטווח ארוך. לכאורה זה נראה כמו הוצאה מיותרת ללא כל רווח, אך אין זה נכון. לקוחות מרוצים נשארים נאמנים לעסק וקונים את מוצריו לאורך זמן. ביסוס יחסי אמון בין הלקוח לעסק הוא דבר חשוב מאין כמותו כאשר בונים מערך שיווקי. עסק שלא מכיר את החוק החשוב ישאר עסק שורד, כלומר עסק שמכסה הפסדים אך ללא רווחים משמעותיים. כל בניית פרוייקט מחייבת השקעה מסויימת מטעם בעליו. עסק שמוכר מוצר או שירות עובד על עיקרון דומה. זהו חלק לגיטימי מההשקעה המתבקשת ממנו על מנת להמשיך להתקדם ולהתפרסם.

מתנות לגברים ונשים

גורם נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא ההבדל בין מתנות ללקוחות שהם גברים לבין למתנות לנשים. במידה והשירות או המוצר פונה לסוג אחד מהאוכלוסייה, גברים או נשים, הבחירה הופכת לקלה. התאמת המתנה למין הלקוח יכול לשפר את תגובת הלקוח. גברים ישמחו לקבל מוצרים כמו מברגה, עטים איכותיים, מארז לברביקיו וכן הלאה. בעוד נשים יכולות להעדיף מתנות אחרות לגמרי כמו מיכל אישי למילוי בושם, ספל מאג יפה וכדומה. כמובן שזוהי הכללה גסה למדי אך הרעיון פשוט ומקורי.

 



תגיות המאמר: מתנות ללקוחות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת Adsite מספקת שירותי פרסום באינטרנט הכוללים קידום אורגני וממומן במנועי החיפוש השונים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Adsite

מאת: Adsiteבניין ואחזקה - כללי25/08/134786 צפיות
ישנם תרחישים שאף אחד מאתנו לא רוצה לדמיין בעיני רוחו. הכוונה היא לאסונות קשים שבין אם נרצה או לא, הם מנת חלקו של האדם המודרני. למרות זאת, ישנם גופים שכל מהותם היא הרצת התרחישים ופיתוח דרכים להתמודדות עמם. אחת מנקודות הציון החשובות בהיסטוריה האנושית היא גילוי האש. לרוע המזל, במקביל לכל הטוב שהביא לנו הגילוי, האש היא גם אחד האויבים הגדולים ביותר שלנו.

מאת: Adsiteמחשבים וטכנולגיה - כללי01/08/131178 צפיות
הלקוחות זהו המשאב העיקרי עליו נסמך כל בית עסק וכאשר לקוחות יוצרים קשר טלפוני או וירוטאלי הרי יש פוטנציאל לסגירת עסקה, כאשר עסק קטן באופן טבעי המוגבל מבחינת התקציב עדיין יכול לשרת את הלקוחות בצורה אופטימלית באמצעות שימוש במרכזיות IP זולות במחיר אך באיכות גבוהה.

מאת: Adsiteעסקים קטנים ובינוניים30/07/134080 צפיות
עד לפני כמה שנים הייתם שומעים במשרדים את המשפט: "איזה קפה תרצו, שחור או נס?" אלה היו שתי האופציות היחידות לשתיית קפה במשרדים או בעסקים שונים וכך התפתחה לה תרבות שתיית נס הקפה במשרדים בארץ, אבל לא עוד.

מאת: Adsiteפרסום16/01/13865 צפיות
איך ניתן להפוך כנס שגרתי ורגיל למדי לכנס שייזכר לטובה אצל המשתתפים? ובכן, התשובה פשוטה למדי - מתנות לכנסים. מדובר בגימיק מצויין שתפקידו לרצות את משתתפי הכנס ובכך להפוך אותם לקהל לקוחות נאמן.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222866 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213702 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175881 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162439 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161963 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica