חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול פנים ביתי להצערת העור

מאת: רחל כהןקוסמטיקה16/01/2013971 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עור גופנו הנו האיבר האנושי הגדול ביותר. רקמת העור בנויה משכבת האפידרמיס החיצונית, שכבת הדרמיס ושכבת ההיפודרמיס, המורכבת משומן ורקמת חיבור. רקמות האפידרמיס מתחדשות במחזוריות של 28 יום והם מגנות מפני חומרים מזיקים ותנאים סביבתיים על ידי חומת ההגנה של העור שנמצאת בין שכבות האפידרמיס.

קרום ההגנה בשכבת האפידרמיס מגן על העור על ידי בידוד העור מחומרים חיצוניים מזיקים, אולם הוא גם חוסם את ספיגת ההזנה, ושמירה על חומרי ההזנה והלחות של בעור. לחות וחלבון הקולגן בשכבת הדרמיס הם החומרים החשובים ביותר לריכוך העור ולשמירה על עור בריא ומטופח. מחסור במים בשכבת הדרמיס יגרום לעור יבש ולקמטוטים בעור, בעוד שחוסר הזנה יגרום להפחתת הפרשת חלבון הקולגן וכך החלק הסיבי של הדרמיס ייסדק ויוצרו קמטים.

שכבת ההיפודרמיס מורכבת בעיקר מרקמת שומן ורקמת חיבור ותפקידה הוא בעיקר לתמוך בעור, לדחוס ולרכך אותו.  שקיעת רקמת החיבור תגרום גם לדלדול הפנים ולקמטי זקנה. באופן סטטיסטי רק 15% מחומרי ההזנה הקוסמטיים נספגים לתוך העור באופן מלא, כאשר אנו מורחים תכשירים קוסמטיים באופן ידני.

היום בעזרת טכנולוגיית המזעור ניתן להיעזר במכשירים קוסמטיים ביתיים וידידותיים לשימוש ולטפל בעור באופן מקצועי ובנוחיות המרבית.  בעזרת מכשירם להצערת העור ניתן להספיג חומרי לחות וטיפוח קוסמטיים לעור, לחדש את העור להסיר קמטים ולהבהיר את העור.

ניתן למצוא פרטים נוספים אודות מכשירים ביתיים להצערת העור בקישור הבא מכשירים להצערת העור לשימוש ביתי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רחל כהן - קוסמטיקאית רפואית, אחות מוסמכת, מנהלת הדרכה אזור השפלה. מתמחה בטיפולי יופי מתקדמים בעזרת מכשור קוסמטי וטכנולוגיות יופי. טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפולי גוף. http://ebeauty.co.il/shop

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחל כהן

מאת: רחל כהןטיפול בעור21/01/139127 צפיות
כיצד להשתמש בדרמה רולר ביתי ובאיזה תדירות מומלץ לטפל? לפני הטיפול במכשיר דרמה רולר יש לנקות את העור באופן יסודי. לאחר ניקוי העור יש למרוח שכבה דקה של קרם לחות או סרום העשרה על הפנים ולגלגל הלוך וחזור במשך 10-15 פעמים בכל אזור בכיווני גלילה כפי שמתואר בציור. יש ללחוץ בקלות ולהתאים את הטיפול לסוג העור ולרגישות העור. מומלץ להשתמש בדרמה רולר הביתי להעלמת קמטים בקביעות 1-3 פעמים בשבוע, לאחר הטיפול יש לחטא את הדרמה רולר ולשמור במקום בטוח. אורך החיים של דרמה רולר ביתי הוא כשנה.

מאת: רחל כהןקוסמטיקה21/01/13985 צפיות
מהם כתמי עור, כיצד מופיעים כתמי עור וכיצד ניתן לטפל בכתמי עור, כתמי פיגמנטציה וכתמי כתמי שמש. גוון עורנו נקבע על ידי פיגמנט שנקרא מלנין, המלנין נמצא באפידרמיס שכבת העור החיצונית. בעת חשיפה לשמש נוצר מלנין במטרה להגן על העור, פיזור בלתי אחיד של מלנין גורם להופעת כתמי עור, כתמי פיגמנטציה וכתמי שמש בעקבות ריכוזי מלנין שיוצרים כתמים. המשפיעים העיקרים על פיזור בלתי אחיד של מלנין והופעת כתמי פיגמנטציה וכתמי שמש הם בעיקר חשיפה לשמש, גלולות למניעת הריון, תרופות, תחליפי הורמונים וגיל

מאת: רחל כהןיופי וטיפוח - כללי16/01/131225 צפיות
מכשיר פילינג ביתי לפנים יוצר רטט אולטרה סאונד חזק שדוחף את שאריות העור והפסולת בעצמה רבה וגורם לקילוף העור, פילינג, ניקוי עור וקילוף עדין תאי עור מתים. Iontophoresis היא טכניקה המשמשת בתחום הרפואה להחדרת תרופות וחומרים לעומק העור בעזרת מטען חשמל, זהו בעצם הליך של הזרקה ללא מחט, מטען חשמלי עדין מנטרל את המחסומים הטבעיים של העור ומאפשר החדרה של חומרי לחות לעומק העור.

מאת: רחל כהןטיפול בעור16/01/132240 צפיות
מכשיר המסת שומנים לשימוש ביתי יוצר רטט קולי בתדר גבוה שממריץ מאוד את מחזור הדם ואת קצב חילוף החומרים בתא, ויברציות גלי הקול גורמות לרקמות להילחץ ולהתרחב, הלחץ שנוצר בעקבות הפיצוץ ממריץ את הפעילות והתחלופה של צלוליט וגורם להמסת צלוליט (תאי שומן שמתפרצים דרך העור) גלי הקול מסייעים בניקוז עודפי הנוזלים והשומנים המשתחררים וגורמים לתהליך של המסת שומנים.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187261 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152556 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152088 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152024 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151945 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151791 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151881 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica