חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טכנולוג מזון – פיתוח מזון

מאת: כתיבת מומחיםעסקי מזון17/01/20131015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טכנולוג מזון הינו איש מקצוע אשר רכש השכלה אקדמאית בכל הנושא של הנדסת מזון או מדעי המזון וכן תזונת האדם. אנשי מקצוע מתחום המזון עוסקים למעשה במגוון רחב של נושאים הקשורים בתעשיית המזון הישראלית ובפרט בהליכי ייצור ופיתוח של מזונות ושתייה ותוספי מזון. טכנולוג המתמחה במזון עובד למעשה על פיתוח של שיטות טכנולוגיות חדשות לייצור של מזון וכן מתמקד בחומרים וטכנולוגיות קיימות על מנת להמציא מתכונים ומושגים חדשים.

טכנולוגיית מזון- מהי?

טכנולוגית מזון הינה תחום נרחב אשר שוקד בין השאר על פיתוח של מוצרי מזון חדשניים כמו למשל מוצרי מזון מופחתי קלוריות ושומן, וארוחות מוכנות. במסגרת התחום מתבצעים ניסויים וכן ישנה התמקדות על ייצור של דגמים ראשוניים של מוצרי מזון. טכנולוג מזון אחראי בנוסף על עיצוב של מכונות ופיתוח של שיטות עבודה ותהליכים לייצור של מאכלים בעלי מרקם, צבע וטעם ייחודיים. הטיפול במזון נעשה דרך שמירה קפדנית ובמסגרת עקבית כדי להבטיח את איכותו הסופית של המזון המיוצר.

שיפור תהליכים ומוצרים קיימים ופיתוח של מוצרים קיימים

מעבר לכך, טכנולוג בתחום המזון ופיתוחו, נמצא בקשר מתמיד עם ספקי מזון ומשקאות, לקוחות על מנת להבטיח את רווחיותו של המוצר הסופי. מרבית העבודה של טכנולוגים בענף המזון מתמקדת כאמור בשינוי של מוצרים של מוצרים ותהליכים קיימים ובפיתוח של מוצרי מזון ושיטות עבודה חדשות.

במסגרת תהליכים אלו טכנולוג מזון יערוך בדיקות מקיפות ושיפורים של תהליכי בקרת האיכות במפעלי מזון של ספקים. הוא יעניק ליווי והכוונה צמודה לאורך כל שלבי הייצור החל מהשלבים הראשוניים בהם מצויים עדיין מוצרי המזון העתידיים במצבם הגולמי וכלה בייצור של המוצר הסופי. פיתוח של מוצרים חדשים ייעשה דרך מחקר מעמיק של שוק הצרכנים וכן ניתוח של טכנולוגיות מתקדמות קיימות. כל זאת ועוד על מנת לפתח רעיונות ייחודיים למוצרי מזון חדשים.

טכנולוג מזון בנוסף אחראי על בחירתם של חומרי הגלם ועוד מרכיבים נוספים מספקי המזון, על כל הנושא של הצעות מחיר בהתאם כמובן לעלויות של חומרי הגלם ואמצעי הייצור, במטרה להבטיח את רווחיותו העתידית של המוצר.

 



תגיות המאמר: טכנולוג מזון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים איכותיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםאטרקציות12/11/131116 צפיות
אז מה פתוח בשבת בירושלים, אתם שואלים ? מסתבר שהרבה מאד אטרקציות ! כך שלא צריך להרחיק למקומות אחרים.

מאת: כתיבת מומחיםטיולים בארץ12/11/131245 צפיות
נכון, לא המצאנו את הגלגל, ועם הזמן כל האטרקציות נעלמות מעינינו, שכן הילדים של ימינו מתוחכמים וכדי לרגש אותם דרוש קצת יותר מסרט קולנוע ומפופקורן.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138632 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: כתיבת מומחיםבריאות ורפואה כללי23/10/131309 צפיות
מרגישים כאבים בכף הרגל בעת ההליכה? לא מסתדרים עם כל סוגי הנעליים? לא יכולים לעמוד על הרגליים יותר משעה רצוף?

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131154 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131161 צפיות
מי יכול לחשוב בימינו אל הרגע שבו הוא רוצה לעשות אמבטיה ואין לו מים חמים? זה בהחלט נראה כמו משהו שאי אפשר להסכים לו בעידן שבו אנו חיים, ובצדק.

מאת: כתיבת מומחיםבניין ואחזקה - כללי01/10/131270 צפיות
להחליט שאתם רוצים לעבור דירה זו לפעמים החלטה מאוד טובה, ואם אתם רוצים להיות

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213680 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214081 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205545 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810558 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183361 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173156 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173520 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica