חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בייתם - הכלב שלך כבר יטפל בבן לאדן

מאת: מיכאל רומנסקיחיות מחמד20/01/20131719 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום אנחנו רוצים לספר לכם על הכלב הכי אמיץ בעולם. אנחנו לא מדברים על כלב משטרה שיודע לרחרח משלוח של סמים מסוכנים, וגם לא על כלבים שמחלצים אנשים מבתים שנהרסו ברעידות אדמה. אנחנו אפילו לא מתכוונים לכלבים נפלאים שעוזרים לעיוורים למצוא את דרכם בבטחה, לכלבי שמירה בנויים לתלפיות, או לכלבים שעושים פעלולים בסרטי קולנוע. אנחנו מדברים על כלב אמיץ כל כך, שיכול להביס את המשטרים האפלים ביותר בעולם ובהיסטוריה, כמו למשל משטרו של בשאר אסד בסוריה, סדאם חוסיין בעירק, אחמדינג'ד באירן, קדאפי בלוב, ובין לאדן באפגניסטן. ורק כדי שזה יהיה לכם ברור - הכלב הזה הוא לא סתם כלב. זהו כלב שאתם מכירים היטב - הכלב שלכם!

בייתם עוזר לכלב לנצח

אם גם אתם רוצים כלב אמיץ, שמנצח את הטיפוסים הרעים, משחרר את הטובים ומציל את העולם, אתם לא צריכים לתת לכלב שלכם לאכול סטרואידים כדי לנפח את השרירים, אלא פשוט לתת לו את אחד מצעצועי הנשיכה של בייטם, צעצועי הכלבים שהפכו ללהיט עולמי. צעצועי בייתם עשויים מחומרים חזקים במיוחד, והסיבה שהם יאפשרו לכלב שלכם לזכות בתהילה היא פשוטה בתכלית - הצורה שלהם. צעצועי הנשיכה האיכותיים הללו מעוצבים כצלמם ובדמותם של מנהיגים ידועים שימצה - החל מבן לאדן, דרך סדאם חוסיין וכלה באסד ואחמדיניג'ד.

לשחק עם הכלב

אם אתם אנשים עם חוש הומור בריא, כאלה שאוהבים לצחוק, לא צריך להסביר יותר מידי למה לנסות את צעצועי הנשיכה של בייתם. בכל פעם שהכלב שלכם ינשוך את אחוריו של בן לאדן, או ימעך את הראש של אסד, או סתם יזיל ריר על אחמדיניג'ד, תוכלו לשכוח במהירות את שיעורי הבית, הבוס אדום הפנים או מטלות הבית המשעממות. אם אתם מסכימים עם המשפט שקובע שהצחוק יפה לבריאות, אין ספק שתקנו לכם לפחות את אחד מצעצועי בייתם, אם לא את כולם. דרך אגב, אפילו אם אתם לא אנשים שאוהבים במיוחד לצחוק, לא תתנגדו לתת לכלב שלכם לטפל בבן לאדן.

בייתם זה לא רק לצחוק

כלבים מרגישים היטב כאשר הבעלים שלהם מצוברח או עצוב. כלב שבעליו לא מרגיש טוב, עייף או מדוכא, יתקשה לשחק בהנאה. לעומת זאת כלב שמרגיש שבעליו מחייך, צוחק ועליז, יכשכש בזנבו וייהנה לבלות ולשחק איתו. בדיוק בנקודה זו טמון היתרון הגדול של בייתם. כל משחק לכלבים שגורם לכם לחייך, הופך גם את הכלב שלכם להרבה יותר מאושר. ואתם? מכירים עוד משחקי נשיכה משעשעים כל כך כמו משחקי הנשיכה של בייתם?. זו בדיוק הסיבה שכל אחד שנתקל בצעצוע, קונה במתנה בובת בן לאדן קטנה ונחמדה לכלב שלן. זו גם הסיבה לכך שאנשים לא מסתפקים בקניית בייתם אחד. השאלה שהם שואלים את עצמם היא באיזה צעצוע נוסף לבחור: בזה שנראה כמו אסד, או דווקא בבן דמותו של סדאם חוסיין? מה דעתכם?

 



תגיות המאמר: בייטם, בייתם, צעצוע לכלב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144856 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144844 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147855 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144890 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144896 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144985 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148401 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810473 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175300 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176187 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162013 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163205 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167804 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167929 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica