חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרחקת יונים מהבית והעסק

מאת: מאיר הר לבןהדברה21/01/2013676 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתים רבים בישראל המנסים לשמר ניקיון והיגיינה סובלים מיונים וציפורים מסוג אחר. היונה שבהיסטוריה שלנו נודעת כסמל לשלום ושקט יכולה להפוך למטרד מפריע. היא מייצרת לכלוך, רעש ומסוגלת להדביק את האזור במחלות וטפילים. למי שנדמה לו שיונים הם בעיה ללא פתרון, אפשר להירגע. חברות הדברה מקצועיות בישראל מספקות שירותים להרחקת יונים לבתים פרטיים, מוסדות ציבוריים ובתי מסחר. מגוון רחב של מוצרים הרחקה קיימים היום בשוק שמרתיעים את היונים ללא פגיעה פיזית בגופן. ניתן לפרוס את מוצרי ההרחקה בעצמך או להשתמש באיש מקצוע מחברת ההדברה.


מוצרי הרחקת יונים


ישנם שלושה סוגים עיקריים של דרכי הרחקת יונים. רשת צבעונית או שקופה המתאימה לאזורים אורבניים. לרשת יכולת לשרוד מזג אוויר וקרינת השמש ומספקת פתרון יעיל ונוח להתמודדות עם היונים. ישנם סוגי רשתות מיוחדים להרחקת דרורים וציפורים אחרות וככל מומלץ להתייעץ אם מדביר מוסמך למציאת הרשת שהכי מתאימה בשבילך.


דוקרן הוא כלי ידידותי למשתמש נגד יונים. ניתן להתקין אותו על מגוון רחב של חומרים, הוא אינו נראה מרחוק וקיים בדגמים משתנים לפי סוג המקום. מכיוון שקצה הדוקרן קטוע הוא אינו פוגע בהן ורק פועל להרתעה מלהיכנס לתחום אותו הוא מגדר. הדוקרנים אינם בולטים ומשתלבים באסתטיקה של המבנה בקלות.


סלילים קפיציים מספקים ליונים אזור לא נוח לעמידה עליו ומרחיקים אותם מהסביבה. סלילים מפלדה שלא מחלידים וידידותיים במיוחד לצעירים וקשישים עם גישה למשטח (אינו דוקר). יתרון בולט בסוג זה הוא שניתן לבצע פעולות באזור מבלי לפגוע בתפקוד הסלילים.


כל כך פשוט להרחיק יונים


מאפיין מרכזי בתחום הרחקת יונים הוא קלות ההתקנה של המוצרים. כל מוצר מגיע עם הוראות התקנה פשוטות לתפעול. כמו כן ניתן להתייעץ עם חברת ההדברה בה תיקנו את הפריטים להסברים מפורטים ובהירים יותר. אם אינכם רוצים להתעסק עם הרכבת המוצר אתם יכולים פשוט לפנות למתקין מקצועי מטעם החברה ולקבל שירות אדיב ואיכותי לשביעות רצונכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר הר לבן

מאת: מאיר הר לבןאדריכלות23/01/13722 צפיות
בחירת אדריכל מומלץ היא אחת ההשקעות החשובות ביותר שתבצעו בחייכם. נבחן במקום זה כמה קרטריונים מומלצים להגיע להחלטה מושכלת. מצאו את האדריכלים הטובים ביותר בשבילכם.

מאת: מאיר הר לבןעיצוב פנים23/01/13756 צפיות
אדריכלית ומעצבת פנים פועלת ליצור עבודת עיצוב שתאחד בין העולם האישי של הלקוח לנסיון והיכולת של האדריכלית. מפגש שיהדהד בכל קיר, קו, וחדר בבית.

מאת: מאיר הר לבןהדברה30/12/12825 צפיות
עכברים הינם נשאים של מחלות שונות. אין ויכוח על היותם נגע תברואתי מסוכן המצדיק את הדברתם. מלכודת עכברים הינה אחד האמצעים הרווחים ללכידת עכברים ולהדברתם.

מאת: מאיר הר לבןניתוחים פלסטיים30/12/12818 צפיות
מומחה לרפואה אסתטית, עוזר להפחתת רבים מקמטי הפנים שלך בלא שימוש בהליך ניתוחי. הליך כזה נעשה באמצעות הזרקת בוטוקס, המביאה לתוצאות בהן נצפה שיפור ארוך טווח

מאת: מאיר הר לבןריהוט 27/12/12986 צפיות
כסאות סטודנט. הם מעבר לכלי לישיבה, הם התומך המרכזי לזינוק קדימה בעולם האקדמאי. רכישה כסאות מושכלת תתייחס למאפייני בריאות ואיכות שיכוונו את הלומד לנתיב ההצלחה

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181666 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181355 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica