חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בוטוקס לפרצוף נטול קמטים

מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, עוזר להפחתת רבים מקמטי הפנים שלך בלא שימוש בהליך ניתוחי. הליך כזה נעשה באמצעות בוטוקס.


מהו בוטוקס?


בוטוקס נמצא בשימוש כבר שנים רבות, בתחילה נעשה בו שימוש לטיפול ב"טיקים" בפנים ולבעיות בשרירי העין. במהלך הטיפול בשרירי הפנים התגלה שקמטים הממוקמים בקרבת אזור הטיפול – השתפרו!


הזרקת בוטוקס ישירות לאזור הקמט הביאה לתוצאות בהן נצפה שיפור ארוך טווח. כיוון שניתן להשתמש בבוטוקס באופן סלקטיבי הוא יכול "להרגיע" קמטים מבלי לפגוע בתפקודים נורמאליים אחרים של הפנים כגון החיוך או המצמוץ.


החומר נמצא בשימוש הרפואה יותר מעשרים שנה ובשימוש הרפואה האסתטית מזה כחמש-עשרה שנה. למנתח פלסטי, בעל ניסיון של שנים רבות בשימוש בחומר, מטופלות רבות המעידות שהן מרגישות רגועות ושמחות יותר בעקבות הבעת הפנים נטולת קמטי הזעף. עדויות אלה הביאו את חוקרים רפואיים לערוך מחקר בנושא המוכיח שקיים קשר בין הזרקת בוטוקס ובין שיפור במצב הרוח.


משך השפעת זריקת הבוטוקס


השפעת הזריקה נמשכת בממוצע 3-6 חודשים. זריקות ניתנות לא לפני שחלפו שלושה חודשים ממתן הזריקה הקודמת. חלק מהמטופלות דיווחו על השפעת זריקה שנמשכה יותר משישה חודשים. התייעצי עם כירורג פלסטי ואסתטי למציאת איזה מההליכים הוא הטיפול המתאים לך ביותר.


אילו מקומות בפנים מטופלים בבוטוקס?


* צידי העיניים
* קמטי מצח
* לחיים
* שפתיים
* זויות הפה
* הקו בין גבות העיניים
* פסי צוואר
* בוטוקס יכול לשמש גם לשינוי צורה או מיקום של הגבות


תוך כמה זמן אראה שינוי?


תתחילי לראות את הקמטים משתנים והופכים לאזור חלק בתוך 3-7 ימים. כאמור השפעת הזריקה נמשכת כ3-6 חודשים. לאחר שלושה או ארבעה טיפולים השריר הופך רפוי ולכן השפעת הזריקה נמשכת זמן ארוך יותר.

במהלך פגישת ההתייעצות, הרופא מומחה יאמוד את מצב עורך, את מיקום הגבות ואת פעילות שרירי הפנים. בהתחשב במטרותייך ובהתבסס על האנטומיה הייחודית לך, הרופא עבורך תוכנית טיפול.

 



תגיות המאמר: בוטוקס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיר הר לבן

מאת: מאיר הר לבןאדריכלות23/01/13720 צפיות
בחירת אדריכל מומלץ היא אחת ההשקעות החשובות ביותר שתבצעו בחייכם. נבחן במקום זה כמה קרטריונים מומלצים להגיע להחלטה מושכלת. מצאו את האדריכלים הטובים ביותר בשבילכם.

מאת: מאיר הר לבןעיצוב פנים23/01/13752 צפיות
אדריכלית ומעצבת פנים פועלת ליצור עבודת עיצוב שתאחד בין העולם האישי של הלקוח לנסיון והיכולת של האדריכלית. מפגש שיהדהד בכל קיר, קו, וחדר בבית.

מאת: מאיר הר לבןהדברה21/01/13675 צפיות
חברות הדברה מקצועיות בישראל מספקות שירותי הרחקת יונים לבתים פרטיים, מוסדות ציבוריים ובתי מסחר. מוצרי הרחקה קיימים היום בשוק להרתעת היונים ללא פגיעה פיזית בגופן

מאת: מאיר הר לבןהדברה30/12/12821 צפיות
עכברים הינם נשאים של מחלות שונות. אין ויכוח על היותם נגע תברואתי מסוכן המצדיק את הדברתם. מלכודת עכברים הינה אחד האמצעים הרווחים ללכידת עכברים ולהדברתם.

מאת: מאיר הר לבןריהוט 27/12/12984 צפיות
כסאות סטודנט. הם מעבר לכלי לישיבה, הם התומך המרכזי לזינוק קדימה בעולם האקדמאי. רכישה כסאות מושכלת תתייחס למאפייני בריאות ואיכות שיכוונו את הלומד לנתיב ההצלחה

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161777 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161670 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161775 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161613 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152270 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151773 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152301 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica