חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להפחית הוצאות ולהוריד עלויות ולחסוך בתקשורת הארגונית?

מאת: קובי שפיבקמיחשוב ארגוני24/01/20131059 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתוך תחקיר מקצועי שעשיתי, זו היא שורת צעדים מומלצת להגברת החיסכון:

1. הגדרת אחריות - מומלץ למנות אחראי או צוות שיפעלו ככתובת ידועה וברורה להתמודדות עם נושא הוצאות התקשורת בארגון. מינוי כזה, יימנע מהנושא מליפול בין הכיסאות.

2. סקירות קבועות - יש להגדיר מועדים קבועים לביצוע בדיקות תקופתיות של ההוצאות השונות, איתור שינויים בצרכי התקשורת של העובדים נכון לעכשיו ובעתיד וסקירת חיובים נמשכים של עובדים שפרשו.

3. קביעת מדיניות - הגדרת מדיניות ארגונית ברורה בנושא עלויות התקשורת והאחריות עליהן. כולל אילו שימושים מותרים ואילו אסורים ומה בדיוק יהיה על חשבון העובד ומה על חשבון הארגון.

4. סקירת המצב הנוכחי - חשוב לבצע סקירה של הוצאות התקשורת הנוכחיות בארגון, כולל הוצאות על ציוד תקשורת, השימוש בו, ניהולו ואבטחתו. יש למנוע תשלומים על התקני תקשורת שאינם בשימוש או הזמנות חוזרות על אותם קווים. בנוסף, ניתוח של החיובים השונים והחשבוניות, עשוי לחסוך לא מעט, כתוצאה מאיתור טעויות בחיובים השונים.

5. הכרת כלים להשוואות ומקורות מידע עיקריים - חשוב להכיר מקורות מידע רלבנטיים ויעילים בתחום זה ולהתעדכן באמצעותם באופן שוטף.

6. התעדכנות שיטתית - מודעות והתעדכנות במבצעים השונים של חברות התקשורת, ערנות לשינויים וליוזמות של משרד התקשורת וזיהוי השינויים בתחום התקשורת באופן קבוע, כל אלה עשויים להביא לחסכון משמעותי וגדול.

7. התאמת התוכניות - יש להתאים את תוכניות התקשורת השונות לצרכים האמתיים של הארגון. למשל להתאים בין תוכניות התקשורת להיקף דקות השיחה והודעות הטקסט הדרושות בארגון. שים לב, שהדרישות משתנות כל הזמן.

אתה מוזמן לקבל את התחקיר כמתנה חינם ובאופן מידי דרך הקישור – איך לחסוך בתקשורת הרבה ומייד?

קובי שפיבק

העורך הראשי של pCon ומומחה לקידום מקבלי החלטות מחשוב

טל' 03-9667939 – koby@pcon.co.il


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי שפיבק Bsc., MBA הוא העורך הראשי של תחקירי pCon ואתר pCon-line. כמישעוסק במחשבים, על מכלול היבטיהם משנת 1976 וכן כמי שכתב וערך למעלה משמונהמאות תחקירים על כל היבטי המחשוב העיקריים, הוא נמנה על אותםאנשים בודדים בארץ ובעולם, שבאמת ובתמים, מבינים לאן הולך עולם המחשוב ומהןהשלכותיו המידיות והעתידיות, על אנשים וארגונים. הוא גם פרסםמספר רב של מאמרים במרבית העיתונים הגדולים והמקצועיים, והופיע פעמים רבותבערוצי הטלוויזיה והרדיו המרכזיים. נכון להיום הוא מייעץ למרבית מנהליהמחשוב בארגונים המובילים בישראל, והוא נחשב בעיני רבים, לגורו של המחשוב הארגוני.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי שפיבק

מאת: קובי שפיבקמיחשוב ארגוני09/05/131358 צפיות
המיני טאבלטים מציבים שורה של דילמות. באילו שימושיים מעשיים ניתן להפיק ממנו תועלת ברמת הארגון? מתי בארגון המיני טאבלט יהיה עדיף על סמארטפון או על הטאבלט? מה אומרים אלו שכבר משתמשים בו? מי עושה זאת בארגון? לאלו קריטריונים שרלבנטיים לארגון, חשוב במיוחד להתייחס כשרוכשים מיני טאבלטים? כיצד לאבטח אותם? הנה לקט תגובות של בעלי ניסיון

מאת: קובי שפיבקמיחשוב ארגוני02/05/13902 צפיות
ושא הוירטואליזציה מיושם כיום במרבית הארגונים ברמה כזאת או אחרת ואין כמעט ארגון גדול שהנושא לא נוגע לו! במקביל הוא מתרחב ליותר ויותר תחומים כאשר המערכות משתכללות והן מציעות יותר ויותר תכונות. מתוך תחקיר פיסיאון על הנושא, אנו מביאים את דבריהם של שרוה של מומחים מובילים.

מאת: קובי שפיבקמיחשוב ארגוני25/04/13872 צפיות
מרכזיות IP הפכו להיות להיט בתקופה האחרונה ואנחנו רואים שפע רחב של הצעות ומבצעים. לאור התמורות בעולם המחשוב, מעבר למרכזית IP הופכת להיות בחירה טבעית למי שרוצה ליהנות ולמצות את יתרונות המחשוב כמו בתחום השיחות הטלפוניות. באופן מיוחד נדגיש את הפוטנציאל להוסיף ערך עסקי ממרכזיות ה-IP במיוחד כאשר מדובר על יישומי CALL CENTER ותמיכה, שילוב עם תוכנות CRM וכן ניתוח ולימוד מה קורה במסגרת BI וביג דטה. מתוך תחקיר מקצועי של pCon בנושא, אנו מביאים את דבריהם של המומחים:

מאת: קובי שפיבקאבטחת מידע11/02/13959 צפיות
בשנתיים האחרונות אנו עדים למספר גדל והולך של איומים חכמים ונסתרים, שלא קל לזהותם מחד ושהנזק שהם גורמים הולך וגדל, מאידך. כניסה לזירת האיומים של גורמי פשע (בעלי יכולות כלכליות גדולות) כמו גם המצב בו מדינות רואות בסייבר זירת מלחמה לכל דבר, יוצרים מצב חדש, שלא היינו מודעים אליו עד היום. לא מדובר רק בוירוסים של פעם, אלא במכלול רחב של איומים, שחלקם הגדול לא מוכרים. עוד נציין, כי חלק גדול מהאיומים ותוצאותיהם, נשארים חסויים מתחת לפני השטח, שכן לפוגעים וגם לנפגעים, יש אינטרס להסתיר את דבר הפגיעה. ראה למשל, המקרה של סחיטות.

מאת: קובי שפיבקמיחשוב ארגוני05/02/13777 צפיות
איזה מתכון מעשי יכול להביא לחיסכון בהוצאות ולהפחתת עלויות מתמשכת? איזו תוכנה לניהול קשרי ספקים הובילה לחיסכון של 250 מיליון דולר בחמש שנים? כיצד לזהות ולשמור את הספקים הטובים? אילו כלים יכולים לסייע בכך? כיצד להפיק תועלת מרבית מהיחסים עם הספקים? מה ההבדל בין SCM ל-SRM? על אלה בקצרה במאמר שלפניך.

מאת: קובי שפיבקמיחשוב ארגוני28/01/13872 צפיות
כיצד ניתן לחסוך בהוצאות התקשורת באופן משמעותי? אילו כלים ושירותים חדשים זמינים כיום? איזה טיפים מעשיים יוכלו לעזור? מהן השיטות החדשות לחסכון? אילו יישומים פרקטיים מסייעים לחסוך בתקשורת? על כל אלה ועוד במאמר הנוכחי…

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173387 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163491 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151811 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151748 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152264 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141974 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148104 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica