חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות ליום הולדת שנה

מאת: שירה דייןהפקת אירועים25/01/20131464 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום הולדתו הראשון של ילדכם מתקרב, ואתם רוצים להנציח את נקודת הציון הזו במסיבה שבמרכזה יעמוד הקטנטן. אז איך מארגנים יום הולדת שנה? איזה נושא בוחרים? את מי מזמינים? רעיונות וטיפים לתכנון יום הולדת שנה במאמר זה.

באיזו שעה כדאי לערוך את המסיבה?

מרבית הפעוטות בני השנה עדיין זקוקים לשנת בוקר קלה, ולכן על מנת ליהנות מילד ערני ורגוע בזמן המסיבה, רצוי לערוך את יום ההולדת בשעה שילדכם מתעורר משנת הבוקר שלו. היתרון כאן כפול: גם תספיקו לארגן את הבית למסיבה בניחותא (הדרדק ישן במיטתו) וגם תזכו לחגוג עם ילד שמח ומלא חיוניות.

את מי כדאי להזמין?

שמירה על אופי מסיבה קטן ואינטימי ביום הולדת שנה תאפשר לכם להעניק תשומת לב מירבית לפעוט יום ההולדת (להבדיל מלפרפר בין וסביב עשרות אורחים) וכן לחסוך בהוצאות מסיבה ממנה הפעוט בלאו הכי לא יזכור דבר. מתוך כך, מומלץ להזמין את המשפחה הקרובה ו/או כמה מחבריכם הטובים.  אם בין המוזמנים ילדים מעט בוגרים יותר, ארגנו להם תעסוקה כלשהי המתאימה לגילם; שכן במהלך המסיבה אתם ממש לא מעוניינים להתעסק עם חבורת ילדים משועממת שמתרוצצת ברחבי הבית ומחפשת הרפתקאות.

נושאים המתאימים ליום הולדת שנה

קטנטנים משוגעים על חיות, ולכן כל מסיבה בנושא חיות יתאים ליום הולדת שנה:

· בחווה של הדוד משה – שיר הילדים הקלאסי הופך בקלות למסיבה בנושא חוות החיות. עצבו את הגינה כחווה, פזרו חיות צעצוע או חיות פרווה, ערכו את השולחן עם מפה כפרית משובצת, והכינו בראנץ' חלבי עם גבינות, שוקו, לחמניות טריות וקישים.

· חגיגה בג'ונגל – הגרסה הפראית ליום הולדת חיות, עם חיות הג'ונגל החייכניות: פיל, ג'ירפה, קוף, והיפופוטם.  קשטו את הבית כממלכת הג'ונגל: תלו סרטי קרפ ירוקים כבר בכניסה, ערכו את השולחן עם מפה ירוקה וכלים בצבע ירוק, חום, וצהוב. הוסיפו חיות צעצוע מעולם הג'ונגל. צלו על האש ארוחת בשרים דשנה.

· מה קורה שם מתחת למים? – יום הולדת עם חיות האוקיינוס החביבות: הלוויתן והתמנון. קשטו את הבית כאוקיינוס: תלו גלילי קרפ כחולים לאורך הקירות (גלים).  ערכו את השולחן עם מפה כחולה, וכלים חד פעמיים ירוקים. תלו הרבה בלונים בצבעים כחול וירוק. הכינו ארוחת דגים קלילה: דג בתנור (לקטנטן כבר מותר!), צ'יפס אפוי ומיני סלטים.

ומה בתוכנית האומנותית?

כדאי לחשוב על מבנה תוכני ליום ההולדת:

· מצגת תמונות – הכינו מראש מצגת תמונות בכיכובו של הדרדק: בבטן אמו, יוצא מבית החולים, מחייך לראשונה, זוחל, יושב וכיו"ב. אל תשכחו להוסיף שיר רקע מרגש.

· תעסוקה לילדים גדולים – מומלץ להכין פינת יצירה עם דפי צביעה בנושא בו בחרתם, טושים וצבעים. אם אתם בעניין של משחק משפחתי, שחקו יחד בינגו בנושא בו בחרתם, והעניקו פרסים לילדים הזוכים. גם המשחק פרה עיוורת או "נעץ את הזנב" מתאים לילדים במגוון גילאים.

· טקס העוגה – כדאי מאוד להנציח את טקס העוגה, ואם אפשר גם לעשות את זה עם טוויסט קטן; הכינו מראש עוגת יום הולדת אישית, וממש לאחר שירי יום ההולדת וכיבוי הנרות, הניחו לפני הפעוט את העוגה. צלמו מיד את הרגעים הבלתי נשכחים האלה, זו מזכרת של פעם בחיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירה דיין הינה בעלת האתר Party in a Box, המשווק את כל הציוד והאביזרים למסיבת יום הולדת בלתי נשכחת: כלים חד פעמיים, קישוטים מרהיבים, תכני הפעלה ופרסים איכותיים לילדים.  באתר Party in a Box מגוון רחב של נושאים לימי הולדת: פיראטים, אבירים, נסיכות, פיות, דינוזאורים, חיות, מפלצות ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דיין

מאת: שירה דייןימי הולדת14/08/141849 צפיות
לא פעם אנו נשאלים על ידי לקוחותינו איזה סוג של כלים חד פעמיים מתאים לאירוח, איזה מומלץ לשימוש במסיבת יום הולדת, אלו כדאי לרכוש לארוחת חג וכיו"ב. כדי לענות על שאלה זו ולסייע לכם בתכנון האירוע הבא שלכם, החלטנו לכתוב מאמר בו נפרט את כל סוגי הכלים החד פעמיים הקיימים בענף, שימושים מרכזים, יתרונות, חסרונות ועוד.

מאת: שירה דייןימי הולדת19/08/131387 צפיות
אם גם הבן שלכם נכבש על ידי ספידי מקווין וחבריו, תוכלו לארגן לו יום הולדת מלאת אקשן בנושא מכוניות של דיסני. להלן מאמר שופע טיפים ורעיונות ליום הולדת מכוניות: איך לעצב הזמנות ליום הולדת, טיפים לקישוט ועיצוב חלל המסיבה ורעיונות לתפריט יצירתי.

מאת: שירה דייןימי הולדת28/07/131331 צפיות
אם יש דבר שילדים אוהבים יותר מלחפש את המטמון, זה למצוא אותו! הכינו 4-5 תחנות עם משימות ו/או רמזים שהילדים יצטרכו לצלוח בדרך אל תיבת האוצר. רעיונות מקוריים למשחק חפש את המטמון ביום הולדת דורה במאמר זה.

מאת: שירה דייןימי הולדת19/06/131324 צפיות
ילדים, ובעיקר קטנטנים, אוהבים מאוד חיות. במאמר זה מספר רעיונות לארגון ימי הולדת בנושא חיות.

מאת: שירה דייןימי הולדת21/03/131333 צפיות
בקרוב תיערך מסיבת יום הולדתו הראשונה של ילדכם. כמרבית ההורים הטריים, אתם עומדים מול מדף מוצרי המסיבות בחנות, ולא ממש יודעים מה לקנות, מה מיותר, ומה הכרחי. בדיוק מסיבה זו, פרטנו עבורכם את 10 מוצרי חובה בכל יום הולדת לילדים.

מאת: שירה דייןימי הולדת21/02/131433 צפיות
הילד שלכם משוגע על ליצנים ולהטוטנים? אז יאללה, שנסו מותניים וארגנו לו יום הולדת מדהים בנושא קרקס! החדשות הטובות הן – שאת רוב המשחקים והפעילויות תוכלו להכין בעצמכם די בקלות, והמוצרים להפקתם יעלו לכם גרושים. החדשות הרעות הן שהפקת יום הולדת קרקס תדרוש מכם השקעה של זמן על ענוסח בתיה עוזיאל. החדשות המעולות הן: שזה יהיה יום הולדת בלתי נשכח, קרנבל אמיתי! רעיונות ליום הולדת בלתי נשכח בנושא קרקס במאמר זה.

מאת: שירה דייןימי הולדת09/02/131040 צפיות
מסיבה בנושא פיות היא אחד מנושאי יום ההולדת האהובים ביותר על בנות בגילאים 3 עד 9, ואיך לא? עולמן הקסום של הפיות מעסיק את דמיונן של ילדות במשך שנים: כנפיהן הוורודות, שרביטות הקסם, בתי העץ האגדיים, ומעשיהן הטובים... אז אם גם בתכם חולמת להיות פייה ביום הולדתה, תוכלו לארגן עבורה מסיבת פיות בקלות. במאמר זה ליקטנו עבורכם טיפים ורעיונות לתכנון יום הולדת פיות בלתי נשכח.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202352 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195880 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191781 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191676 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181677 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica