חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פינות אוכל

מאת: בר רפאליריהוט 28/01/2013638 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פינות אוכל מוסיפות רבות לבית, הם משרות אווירת חמימות, אווירה של משפחתיות. מאוד קשה להתנהל ללא פינות אוכל, איפה נשב לסעוד עם כל המשפחה, אם אין לך מקום, מה נעשה בחגים ערבי שבת, אם הזמנו אלינו אורחים, לשם כך אנו חייבים פינות אוכל. ניתן לחפש כמה אפשרויות של פינות אוכל שאפשר לרכוש, פינות אוכל שמתאימות לגודל הבית או גודל הפינה בה אנו רוצים למקם אותן, שיתאימו מבחינת הצבע הצורה וכד'. פינות אוכל לא מחייבות שימוש מתמיד, גם אם נשתמש בהם רק לשם אירועים מסוימים זה מספיק כי לשם כך הם קיימות.

פינות אוכל יכולות להיות בצורה עגולה, מלבן או מרובע, הן בדרך כלל מגיעות עם 6 כיסאות, תלוי בגודל אם מדובר בגודל סטנדרטי או משהו גדול יותר, או אם קיימת אפשרות בפינת האוכל להגדיל את השולחן, לפעמים אנו נאהב שולחן של פינות אוכל אך הכסאות לא ימצאו חן בעינינו, ולכן נרכוש אותם בנפרד. נקנה שולחן פינת אוכל ונתאים לו כסאות בכמות שאנו רוצים וצריכים. מבחינת מחיר זה יהיה פחות או יותר אותו הדבר אלא אם בחרנו ללכת על איכויות שונות לחלוטין.

פינות אוכל של גלריית האומנים שימושיות מאוד ומוסיפות הרבה קירבה ואינטימיות בין המתגוררים בבית, יוצרת שיחות, דיאלוגים או דיונים משפחתיים, עצם הישיבה סביב שולחן אחד. המון סצנות בסרטים כוללות בתוכן פינת אוכל ומשפחה או כמות אנשים מסוימת יושבת מסביבה, כמו במציאות זה קורה לא מעט. אנו צריכים למצוא זמן לבלות יחדיו כולם בבית, לשבת מסביב לשולחן ופשוט להתקרב. פינות אוכל יכולות להיות עשויות מעץ לרוב, אך ישנם כל מיני חומרים מהם ניתן לעשות פינות אוכל, ישנם כאלה מפלסטיק לשימושי חצר ומרפסת, ישנם מזכוכית, יותר עדינים מפינות אוכל אחרות ואנו נצטרך לבחור פינת אוכל שהכי מתאימה.

אפשר למצוא הרבה רהיטים בחנויות רהיטים, מזנונים, שידות ועוד.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בר רפאלי

מאת: בר רפאליאימון אישי11/09/131111 צפיות
קואצינג, או אימון אישי בעברית, הוא תהליך שצבר תאוצה בלתי רגילה בעשור האחרון, שבו בעצם אדם הולך לייעוץ מקצועי במטרה לשפר היבטים מסוי

מאת: בר רפאליעיצוב פנים18/07/131067 צפיות
ציפוי שיש משמש כיום יותר ויותר מעצבי פנים עבור שיפור מראה בית המגורים . ציפוי שיש עשוי להתאים לחלקים שונים בבית המגורים שלנו ל

מאת: בר רפאליעיצוב פנים18/07/131184 צפיות
החשיבות הדקורטיבית של עמודי שיש לבית המגורים עשויה לעשות במקרים רבים את ההבדל בין בית מגורים רגיל לבית מגורים שנראה יוקרתי ומעוצב בקפידה . החשיבות הדקורטיבית של עמודי שיש למטבחים לבנים היא רבה מאוד במיוחד בכל הקשור לחלק העיצוב של בית המגורים שכן עמודי שיש מקנים למרחב פנימי של

מאת: בר רפאליפרסום באינטרנט09/07/131298 צפיות
עולם הפרסום היום הוא עולם אכזרי במידה רבה, אשר מחדיר לנו מוצרי פרסום מכל עבר - מוצרי פרסום מגיעים אלינו משילוטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, מודעות בעיתון, אתרים באינטרנט, וערוצי שיווק רבים נוספים. המפרסמים מוכנים לשלם הרבה מאוד כסף כדי שאנחנו כקהל נהיה חשופים לסביבת מוצרי פרסום שלהם.

מאת: בר רפאליריהוט 02/07/131837 צפיות
בתים רבים מחפשים מזנונים לטלויזיה. ישנם שימושים שונים שאפשר לעשות עם מזנונים לטלויזיה, מעבר להיותם מוסיפים רבות לעיצוב הבית והסלון וליופיו החיצוני

מאת: בר רפאליעיצוב פנים16/06/131301 צפיות
בבואו של הצרכן הישראלי לבנות ביתו אחרי זמן מה עולה השאלה כמה כיורים להתקין בבית ? ומדובר בשאלה פרקטית וטובה . מדוע ? ובכן , התקנה של כיורים בבית מבטיחה נוחות וכעת נביא לכך דוגמאות . סוג הכיורים עליהם אנו מדברים הוא כיורים מפורצלן ומדוע כיורים מפורצלן ? ובכן , כיורים מפורצלן הם הכיורים הנפוצים ביותר בעלי המחיר ההגיוני ביותר למוצר שימושי כגון כיור . כיורים מפורצלן נהוג להתקין במקומות רבים בבתים ( לא שכולם עושים זאת כמובן ) ובשל כך נתייחס אליהם כאל סוג הכיורים ה – " דיפולט " .

מאת: בר רפאליבניין ואחזקה - כללי16/06/131064 צפיות
משטחי שיש משטחי שיש למטבח הינם משטחי עבודה פופולאריים מאוד בישראל ובעולם כולו. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות. שיש הוא חומר שמתאים מאוד לעיצוב הבית גם בגלל היופי שלו וגם בגלל הפונקציונאליות שלו, ולכן, בעיקר מסיבה זו הוא זוכה לפופולאריות רבה, אך לא רק בגין סיבה זו.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201571 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201150 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201706 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201792 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191601 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191582 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191578 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica