חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח שיניים

מאת: אלה ימיניבריאות השן05/11/2009912 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות החלו חלק מחברות הביטוח להציע פוליסות שונות לביטוח שיניים. לרוב, הפוליסות מכסות בעיקר טיפולי שיניים משמרים (כגון סתימות או טיפולי שורש) אף שחלק מתוכניות הביטוח כוללות גם השתתפות או כיסוי מסויים בתנאים המשתנים מפוליסה לפוליסה,  של טיפולי שיניים אחרים כגון טיפולים הקשורים בשיקום הפה. מאחר שטיפולי שיניים כרוכים במקרים רבים בהוצאה לא מבוטלת שעלולה להגיע לכדי אלפי שקלים או עשרות אלפי שקלים, הרי שרבים עשויים למצוא עניין בצמד המילים "ביטוח שיניים", לפחות מבחינה רעיונית, שכן הרעיון שאדם ישלם פרמיה חודשית מסויימת ולא יצטרך להוציא ביום בהיר אחד הוצאה גבוהה ללא התראה, נשמע קורץ. אך הדברים מורכבים יותר ולא אחת אפשר לגלות כי התנאים שמציבות חברות הביטוח מעמידים בסימן את השאלה, האם מדובר בעסקה משתלמת לכל אחד ואם לא עדיף להסתפק בביצוע ביקות שגרתיות, מעקב וטיפולים אצל רופא שיניים, ללא ביטוח. כך שהתשובה לשאלה, האם כדאי לעשות ביטוח שיניים, יכולה להשתנות מאדם לאדם ומפוליסה אחת לפוליסה אחרת. ומה בכל מקרה כדאי לברר אם אתם שוקלים לרכוש פוליסה לביטוח השיניים? חשוב לברר אילו טיפולים מכוסים באופן מלא על ידי חברת הביטוח, ומה התנאים לכיסוי המלא. האם עליכם לגשת לרופא שיניים בהסכם? האם בין רופאי השינים בהסכם אליהם תוכלו לפנות, מופיעים רופאי שיניים שמניחים את דעתכם? מה קובעת הפוליסה אם תחליטו לפנות לרופא שיניים שאינו בהסכם? על מי נטל הטיפול בהתחשבנות עם רופא השיניים, תוך כמה זמן ניתן החזר ומה נדרש כדי לקבל החזר? כמו כן, לא פחות חשוב לברר אלו טיפולים אינם כלולים בפוליסה. מומלץ להיוועץ ברופא שיניים מומחה ובעל נסיון עליו הנכם סומכים, בנוגע לכיסוי המוצע במסגרת פוליסת הביטוח, ולשמוע את דעתו לגבי השאלה האם מדובר בעסקה משתלמת או לאו. כן חשוב שתשקלו אם הוצאה חודשית ושנתית הכרוכה בביטוח הינה הוצאה סבירה והגיונית מבחינתכם, ומתאימה לכם מבחינה כלכלית, בפרט אם אתם מטפלים בשיניים באופן קבוע ויודעים את מצבן של השיניים. ועוד: גם אם בחרתם לרכוש פוליסת ביטוח לטיפולי שיניים, אל תזניחו את השיניים והקפידו לטפל ולבצע מעקב אחר מצבן, שכן בריאותכם היא בסופו של יום הדבר החשוב ביותר.

 



תגיות המאמר: שיניים, טיפולי שיניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל שיניים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלה ימיני

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201591 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181669 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181780 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171507 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171507 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171382 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica