חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאילנד-בנגקוק לישראלים

מאת: thailandטיולי תרמילאים03/02/20131219 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאילנד- ארץ הלה לה לנד שביכולתו של כל ישראלי לממן (בגלל שהות זולה וטיסה במחיר סביר יחסית) מציעה מגוון של אטרקציות פעילות מהבוקר ועד הערב, למטייל הבודד היא תסדר תוך זמן קצר עמיתים לטיול משותף ואפילו אהבה (המון סיפורי אהבה של ישראלים !) למטייל בזוג תאילנד תיראה לא פחות טובה מהאיים הקריביים ומבחינת מחיר אפשר לומר שאין תחרות למדינה הטרופית המיוחדת הזאת- בטח שלא מול האיים הקריביים זוגות ימצאו בתאילנד ובייחוד באיים פינות חמד ששום תמונה לא תוכל להמחיש באמת, שקיעות מטורפות בצבעים מכל הסקאלה יחזקו כל קשר רומנטי בקלות ביחוד שאחרי כל שקיעה מתחילות המסיבות עד לאור הבוקר , תאילנד היא גם בהחלט טיול אפשרי לזוג חברים טובים או חברות טובות בטיול הזה (שנמשך בדר"כ חודש) אין חברים שלא יריבו אבל גם אין שום קשר חברי רופף שלא ינותק לעד.

מעבר לצד החומרי בתאילנד המדינה הז מציעה טעימה מהעולם וזאת מכיוון שתאילנד היא מוקד משיכה עולמי לתיירים ובנגקוק ורחוב התיירים הקאוסן הוא ממש מיקרו עולם בו תפגוש אנשים ותיירים מכל קצוות העולם.

בבנגקוק העצומה יחוש המטייל בפעם הראשונה מחנק עקב טמפרטורה גבוהה מאוד במשך היום ואיכות אוויר איך לומר- לא מהאיכותיות ביותר - אבל החוויה שבבנגקוק היא יחודית ולא ניתנת לויתור.

אתרים רבים היום מסקי מידע שמגיע מטיפים של ישראלים רבים שכבר היו וחזרו לספר ולעדכן- אלו הם האתרים המעודכנים ביותר בדרך כלל.

 



תגיות המאמר: תאילנד, תאילנד בנגקוק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

האתר שלי http://xn--4dbgrmu0d.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת thailand

מאמרים נוספים בנושא טיולי תרמילאים

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/10/182354 צפיות
היתרונות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה ושאר אזורים לטיולי תרמילאים כה גדולים, עד כי בהחלט משתלם לבצע את ההשקעה הכספית אשר שכרה בצידה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/05/181266 צפיות
עם טלפון לוויני לדרום אמריקה יכולים להגיע בכיף ולחזור בשלום גם

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים18/03/181339 צפיות
חלק מבינים את החשיבות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה הפראית, ולהם תהיה דרך ליצור קשר בכל שעה נקובה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים25/08/162247 צפיות
מה קורה כאשר הם יוצאים אל אחד מאותם טיולי שטח במקומות שכוחי אל הרחק בעולם הגדול? במקום לקוות שהם ייקחו עמם מכשיר לוויני כנראה שאולי כדאי לנקוט בצורת פעולה אחרת.

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139358 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138630 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: אהודטיולי תרמילאים15/08/131660 צפיות
בחירה לצאת לטיול בשטח יכולה להיות ספונטנית מאוד, אך חשוב לעת להתארגן בהתאם. במאמר זה נציג ציוד למטייל שחיוני לרוב טיולי השטח השונים בארץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica