חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולים עם תקשורת נוחה

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/10/20182350 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טלפונים סלולאריים הם דבר מאוד שימוש, אבל כאשר נמצאים באזורים שהם אין סיגנל ואין אנטנה סלולרית קרובה היעילות שלהם שואפת לאפס. דבר זה מתרחש כאשר נמצאים באזורים של העולם שבהם יותר יוצאים אנשים למסלולי טיול ולא ממש מתגוררים שם בסביבה, הטלפון הסלולרי מראה די בבירור כי אין קליטה וזו הסיבה שטלפון לוויני נעשה יותר נוח לשימוש במקומות מעין אלה.

הטלפונים הללו יכולים להיות בעלי מידה פיזית נדיבה ביחס לטלפונים חכמים דקיקים, אולם היתרונות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה ושאר אזורים לטיולי תרמילאים כה גדולים, עד כי בהחלט משתלם לבצע את ההשקעה הכספית אשר שכרה בצידה.


טיולים אל מקומות מרוחקים

לא מעט אנשים אוהבים לצאת ולגלות את העולם, כאשר מרבית מאלה נמצאים באזורים שבהם יש הרבה מאוד טבע פראי והרבה פחות טכנולוגיה. זו בהחלט המטרה של טיול שכזה, להיפטר מכל אורח החיים המודרני ולהתחבר מחדש אל הטבע בשיא התפארת שלו, אבל אין זה אומר כי צריכים להישאר ללא דרך אשר איתה יכולים ליצור קשר ולהזעיק עזרה למקרה ביטחון. טלפון לוויני לדרום אמריקה צריך להיות אחד מאותם הדברים שנושאים בתיק ונמצא ברשימה של פריטים שחובה להביא.

איך הטלפונים הללו עובדים?


טלפון לוויני למעשה יוצר חיבור עם הלוויין ודרך החיבור הזה מעביר את המידע הנדרש אם על ידי הודעה, על ידי שיחה ואם על ידי מיקום GPS, כל טלפון לפי הפרמטרים המתקדמים שהוא יכול להציע למשתמש שלו. כדי שהשימוש יהיה אפשרי לא צריכים יותר מאשר מקום שבו יש אפשרות שהלוויין יקלוט את האות של הטלפון, וזה הכל. זה יכול להיות על גבי הר, בנהר או בג'ונגל. הכל אפשרי כל עוד רואים את השמיים.

מסקנה

טלפון סלולרי הוא באמת מכשיר נהדר ומתקדם שבו יכולים לעשות הרבה מאוד דברים כל עוד נמצאים באזור של קליטה, אולם כאשר רוצים לצאת אל טיול באזורים שהם לא מיושבים, ללא אנטנה סלולרית קרובה וללא שום דבר אחר של העידן המודרני, בהחלט כדאי לחשוב על תוכנית גיבוי שאיתה תמיד יכולים ליצור קשר ולהזעיק עזרה במידה והטיול מגיע אל מצב לא נעים, ואפילו כזה שמסכן את החיים.

באופן הזה ההורים נשארים יותר רגועים, והילדים יכולים לצאת אל הטיול שלו חיכו מהרגע שמתקרבים אל השחרור מהצבא, והכל בסיוע של טלפון לוויני שאותו יכולים לקחת לדרום אמריקה או לטיול לכל מקום בעולם שאותו מסמנים בתור היעד הבא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213561 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211174 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213805 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213935 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא טיולי תרמילאים

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/05/181263 צפיות
עם טלפון לוויני לדרום אמריקה יכולים להגיע בכיף ולחזור בשלום גם

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים18/03/181337 צפיות
חלק מבינים את החשיבות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה הפראית, ולהם תהיה דרך ליצור קשר בכל שעה נקובה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים25/08/162244 צפיות
מה קורה כאשר הם יוצאים אל אחד מאותם טיולי שטח במקומות שכוחי אל הרחק בעולם הגדול? במקום לקוות שהם ייקחו עמם מכשיר לוויני כנראה שאולי כדאי לנקוט בצורת פעולה אחרת.

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139355 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138627 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: אהודטיולי תרמילאים15/08/131658 צפיות
בחירה לצאת לטיול בשטח יכולה להיות ספונטנית מאוד, אך חשוב לעת להתארגן בהתאם. במאמר זה נציג ציוד למטייל שחיוני לרוב טיולי השטח השונים בארץ.

מאת: בני דואניטיולי תרמילאים18/06/1313269 צפיות
חשוב מאוד לבדוק כמה מרוחק אתר הקמפינג מאזורים מתויירים, ולהצטייד בכמות של מים ומזון המספיקה למספר ימי השהות ולכמות האנשים המטיילים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica