חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנה שכל מטייל צעיר צריך

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים25/08/20162247 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה לא משנה עד כמה אנחנו נביט בילדים שלנו ונראה בהם את הילד הקטן הזה שנשאנו אל מחוץ לכותלי בית היולדות בפעם הראשונה,הוא לעולם לא יוכל להבין את התחושות שיש להורה בכל פעם שזה מתרחק מהעיניים של הוריו, לפחות עד אשר זה הקטן הופך להיות הורה עם ילדים משל עצמו ולומד להכיר את כל מה שההורים שלו עשו עבורו בדיעבד.

בניגוד למה שחושבים הורים צעירים, הקושי בגידול הילדים רק הולך ומתעצם ככל שהם גדלים והקרבה הפיזית רק הולכת וקטנה מכיוון שהם גרים במקום משלהם ומתחילים לחיות את החיים בצורה עצמאית כפי שכהורים תמיד רצינו שיחיו. אך מה קורה כאשר הם יוצאים אל אחד מאותם טיולי שטח במקומות שכוחי אל הרחק בעולם הגדול? במקום לקוות שהם ייקחו עמם מכשיר לוויני כנראה שאולי כדאי לנקוט בצורת פעולה אחרת.


המתנה שלכם למטייל הצעיר

ההבדל בין הורה רגוע לבין הורה מתוסכל הוא המידה של היצירתיות. ככל שהורה יביא אל שטח ההורות כמה שיותר יצירתיות כך הוא יחוש אי אלו הקלות בכל הנוגע לשוטטות של הילדים העצמאיים שלו ברחבי הארץ, וכן ברחבי העולם בטיול שלאחר הצבא. אתם לא צריכים להתחיל לקרא מידע מאיים לגבי מטיילים שמצאו את מותם בדיוק במדינה בה הוא רוצה לטייל ורק לנסות ולהשפיע על הילד שלא לצאת אל הטיול שהוא מבחינתו חלם עליו במהלך כל השירות הצבאי שלו, הרי אתם כבר יודעים שהדבר לא יישא את הפרי אליו אתם מייחלים.

במקום זאת היו יצירתיים וגשו אל חנות של מטיילים אשר שם כבר יוכלו להמליץ על מתנה המושלמת עבור הילד שיוצא אל הטיול של חייו שהיא לא פחות ולא יותר מאשר מכשיר לוויני אשר מאפשר לו להראות להורים את הנקודות שבהן נמצא הילד, כך שתמיד נמצאים עם יד על הדופק בשלבים השונים של מסלול הטיול.

 



תגיות המאמר: מכשיר לוויני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211697 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213588 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211179 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213830 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213960 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא טיולי תרמילאים

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/10/182354 צפיות
היתרונות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה ושאר אזורים לטיולי תרמילאים כה גדולים, עד כי בהחלט משתלם לבצע את ההשקעה הכספית אשר שכרה בצידה.

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים31/05/181267 צפיות
עם טלפון לוויני לדרום אמריקה יכולים להגיע בכיף ולחזור בשלום גם

מאת: רוני הכהןטיולי תרמילאים18/03/181339 צפיות
חלק מבינים את החשיבות של הבאת טלפון לוויני לדרום אמריקה הפראית, ולהם תהיה דרך ליצור קשר בכל שעה נקובה.

מאת: אהודטיולי תרמילאים03/12/139358 צפיות
יש אנשים שאוהבים לצאת לטיולים כל השנה, כולל לינה בשטח. עבורם קמפינג זה חלק מהשגרה שלהם. טיילים וותיקים יודעים בדיוק מה הם צריכים לקחת ולקראת ישום שישי הם כבר הספיקו לארוז את כל הציוד הנדרש לקמפינג. מי שרגיל ומנוסה ביציאה לטיולים ולקמפינג, יודע עד כמה חשוב התפקיד של אוהלים איכותיים ואמינים, במיוחד כשבחוץ קר וגשום.

מאת: כתיבת מומחיםטיולי תרמילאים27/10/138630 צפיות
בואו נודה באמת ! לבקר בירושלים מבלי להגיע לשוק "מחנה יהודה" זה כמו לבקר באילת מבלי לפקוד את ים סוף המושלם או את "ריף הדולפינים" המוכר לכולם. החוויה המרתקת בהליכה האינסופית ברחבי השוק הממוקם ברחוב אגריפס במרכז העיר

מאת: אהודטיולי תרמילאים15/08/131660 צפיות
בחירה לצאת לטיול בשטח יכולה להיות ספונטנית מאוד, אך חשוב לעת להתארגן בהתאם. במאמר זה נציג ציוד למטייל שחיוני לרוב טיולי השטח השונים בארץ.

מאת: בני דואניטיולי תרמילאים18/06/1313269 צפיות
חשוב מאוד לבדוק כמה מרוחק אתר הקמפינג מאזורים מתויירים, ולהצטייד בכמות של מים ומזון המספיקה למספר ימי השהות ולכמות האנשים המטיילים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica