חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת כריות לחדר השינה

מאת: ורד טויןצרכנות03/02/2013633 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדרי שינה מהווים את אחד החדרים החשובים ביותר בבית שלכם, אם לא החדר החשוב ביותר. למרות את, רבים מאיתנו בוחרים לעצב את חדר השינה לאחר שכבר עיצבנו מחדש את הסלון, חדר האמבטיה ואפילו את המטבח. במקום לשים אותו בראש סדר העדיפויות, אנו נותנים לו חשיבות פחותה.

תתפלאו אולי לשמוע, אך עיצוב נכון של חדר שינה לא מחייב אתכם להחליף אותו מהיסוד, ולרוץ לקנות מיטה חדשה עם מזרן מתקוונן וריצוף בגוון מרגיע ושלו. תוכלו להשיג את אפקט הספא בחדר השינה באמצעות הפריטים הקטנים, אילו המשלימים את החוויה לנעימה וחושנית- טפטים בהירים על הקיר, מראה גדולה, שידות בסגנון הוינטג', וכמובן- כריות!. כן, שמעתם נכון- כ-ר-י-ו-ת!! מספיק להשקיע ברכישת כריות מסוגננות ולפזר אותם באזורים שונים על המיטה, וכבר שדרגתם את החלל פי כמה מונים.

בהמשך, ניתן לכם כמה רעיונות מקוריים לעיצוב חדר המיטות באמצעות כריות . כיצד כדאי לפזר את הכריות ואילו כריות כדאי לבחור מבין השלל המוצע? הינה התשובות.

קודם כל, חשוב להבין כי מטרתה העיקרית של הכרית עליה אתם ישנים, טמונה בהענקת תמיכה מושלמת לגב ולצוואר. איך בודקים אם התמיכה אכן טובה? פשוט תשכבו עליה לפני רכישה, לראות ולחוש את התגובה של הגוף אליה. אם אין התנגדות ואין לחץ בגב ובצוואר-זו הכרית המתאימה עבורכם. מומחים בתחום מסבירים כי לא צריך יותר מכמה שניות על הכרית כדי לגעת אם היא מתאימה לכם או לא.

אחרי שבחרתם כרית שינה המתאימה לכם ומספקת את התמיכה הנדרשת, תוכלו להשלים את מראה המיטה הנוחה והמפנקת באמצעות כריות נוי. כריות נוי מגיעות היום בשלל לא מבוטל של גוונים, סגנונות ודוגמאות. אם אתם רוצים להשלים את מראה הספא ולהשוות בחדר אוירה רומנטית, קלאסית ושקטה, כדאי לבחור כריות נוי בגוונים בהירים ובמרקם מפנק ומלטף. ניתן למצוא היום בשוק כריות מקטיפה או ממשי, בעלות הדפסים משגעים עם מסר חזק של שלווה ושקט, לצד תשוקה ורומנטיקה רבה.

לפני שאתם בוחרים כריות, כדאי גם להתחשב בקו העיצוב הכללי, ולהתאים לו כריות איכותיות אשר ילכו עימו בקו אחד וישתלבו בחלל בצורה רציפה ויצירתית גם יחד. עבור חדר שינה מרוצף פרקטים ובעל רהיטים מאסיביים מעץ, מומלץ לבחור כריות בד בגוונים הבז' או הלבן, אשר מצד אחד ירככו את המראה הקשוח, ומצד שני ילכו עימו בקו קוהרנטי. אם חדר השינה שלכם מרוצף בגוון לבן או אפור בהיר, היינו ממליצים לבחור כריות רומנטיות בגווני הלבן, ולהשלים את המראה הרומנטי עוד יותר. בכלל, ראוי לציין כי אם אתם מעוניינים לעצב את חדר השינה שלכם ברוח הרומנטיקה, לבן הוא הצבע, וכמה שיותר ממנו- כך התוצאה תהייה מושלמת יותר.

לילה טוב!!

 



תגיות המאמר: כריות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131333 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131349 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132116 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131845 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/136999 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138250 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214225 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204363 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205265 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194168 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182914 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica