חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב פנים בסגנון הבוהמי

עיצוב פנים בסגנון הבוהמי

מהו עיצוב בוהמייני? האם בהכרח צריך להיות דרמטי, פרוע ומבריק? במאמר זה אסקור עבורכם את מקורות סגנון העיצוב הבוהמי וכיצד הוא בא לידי ביטוי כיום.

הסגנון הבוהמי שאב את שמו במאה ה- 15 ממחוז בוהמיה בצ'כיה, שם התגוררו צוענים.

במאה ה- 19 הכינוי הבוהמי נקשר לסגנון חיים: לבוש ועיצוב שאפיין אנשים  אומנותיים, מוסיקאיים, סופרים ושחקנים, לא קונפורמיסטיים שנשפו בבוז כל הכללים המקובלים.

ההגדרה המילונית לבוהמית היא: " אדם בעל נטיות אומנותיות או רוחניות, החי ונוהג ללא התחשבות בכללים ובמוסכמות המקובלות" (-ויקיפדיה).

בעבר עיצוב בסגנון הבוהמי היה קשור לגודש של בדים מבריקים, נוצות, חפצים יוצאי דופן ולאווירה פרועה שהיינו מצפים למצוא בביתה של כוכבת מחזות זמר פריסאית.

כיום מדובר על עיצובים אישיים, שמשלבים חפצים שונים וסגנונות שונים בהתאם לטעמם של מי שגרים בהם. למשל, מיקס של אוספים שונים חפצים מבריקים ומודרניים לצד חפצים מסורתיים ואתניים.

אך לא כל סגנון אישי הוא גם בוהמי. בחדר בוהמי יש כמעט תמיד אווירת דרמה, צבעים עזים, מרקמים עשירים המזכירים ארצות רחוקות, ולעיתים יראה זוהר ולא קונפורמיסטי.

לסיכום הדברים, ב עיצוב בתים פרטיים או עיצוב דירות חשוב בסגנון בוהמי חשוב לשכור את שירותיו של מעצב פנים מקצועי, הוא יידע למנף את העיצוב ולשלבו עם סגנונות שונים המייחדים אתכם. בסגנון הבהמי יש להתבסס על אילתור, עשו שימוש לא שגרתי בחפצים, השתמשו בבדים עשירים ונועזים, השתמשו בגווני קיר נועזים וחמים והקצו אזורי עניין מיוחדים שיהיו בעלי גוונים עזים ועמוסים במיוחד.

נמאס לך לחפש מעצבת פנים? התקשר/י עכשיו: 052-8287245

www.home-designer.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליעד רוזנברג - סטודיו לעיצוב פנים,

0528287245

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליעד רוזנברג

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים02/08/131030 צפיות
ראיתם בית יפה בתמונה, בז'ורנל או במציאות ואתם רוצים לעצב את בתיכם בסגנון שלו? כיצד לעצב את בתיכם כך שלא יראה כאילו לקוח מז'ורנל ? איך לתת לו את הטאצ' האישי כך שיעיד על אופיים של הדיירים?

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים02/08/13909 צפיות
ליווי של מעצב פנים את הפרויקט משלב הסקיצות האדריכליות יאפשר לכם לחשוב על כל הפרטים גדולים כקטנים, יימנעו מכם טעויות רבות ועוגמת נפש רבה.

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים02/08/13996 צפיות
לא פעם פנו אליי לקוחות מלאי חשש "שמענו שמעצבי פנים כופים את הסגנון שלהם על הלקוח, לוקחים אותם למקומות יקרים ובסופו של דבר יוצא בית יפה, אבל לא לפי חלום הלקוח", נכון שמעתי על מקרים חריגים כאלו. מאמר זה הינו עבור לקוחות לפני בניה או שיפוץ ועבור קהילת האדריכלים והמעצבים.

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים01/08/13940 צפיות
משפחות רבות נוטות לשים דגש נכבד יותר לחדרי המגורים, מכיוון ולטענתם שם הם חיים ושם הם ישנים ולכן שם הם רוצים להרגיש הכי בנוח, אולם עיצוב סלון הבית זהו אחד החללים המשמעותיים ב עיצוב הבית . הסלון מהווה את כרטיס הביקור של הבית היות ובד"כ הוא החלל הראשון שרואים מיד כשנכנסים לבית. על כן, כאשר אנו מתכננים ומעצבים את הסלון יש להתייחס אליו בכובד ראש.

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים01/08/13957 צפיות
עיצוב חדרי הרחצה כמו כל חלל אחר בבית דורשים תכנון מוקדם וחשיבה יצירתית. שילוב של השניים מביא לתוצאה של חדר רחצה מפנק, נעים ופרקטי כאחד.

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים01/08/131007 צפיות
עיצוב חדרי הרחצה כמו כל חלל אחר בבית דורשים תכנון מוקדם וחשיבה יצירתית. שילוב של השניים מביא לתוצאה של חדר רחצה מפנק, נעים ופרקטי כאחד.

מאת: ליעד רוזנברגעיצוב פנים01/08/13874 צפיות
עיצוב חדר ילדים כמו כל חלל אחר בבית דורש חשיבה מעמיקה לצד יצירתיות. הכניסה לעולם הילדים והפנטזיה לוקחת אותנו למקומות מרגשים וכייפים, לצד זה בל נשכח כי יש להקדיש לא מעט מחשבה בתכנון נכון פרקטי ובטיחותי של החדר.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161923 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica