חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רומא: עיר האפשרויות הבלתי מוגבלות

על פי המשפט הידוע, רומא לא נבנתה ביום אחר. אולם, בלי קשר לכמות הזמן שלקח לתכנן את העיר הזו, ברור כיום כי התוצאה הסופית הייתה שווה את זה. בירת איטליה נחשבת לאחד המקומות המתוירים ביותר בעולם, פשוט מכיוון שיש בה למעשה הכול. ומה שחשוב לא פחות, הוא שביקור בעיר מתאים לכל אחד מאיתנו.

הפנינה של ארץ המגף

לא קשה למצוא סיבות בגינן חופשה ברומא מומלצת. היצע האטרקציות התיירותיות שבה הוא המגוון ביותר שניתן לראות כיום. אי אפשר לבקר בה מבלי לראות את הקולוסיאום, אותו אמפי תיאטרון קדום, הנחשב לאחד מפלאי הארכיטקטורה לה אחראי האדם. באותו אופן, אתר חובה נוסף הוא מדינת הוותיקן, אחד המקומות הקדושים בעולם, ובו גם הכנסיה הגדולה באירופה- "בזיליקת פטרוס הקדוש".

אתרים מרכזיים אחרים בעיר הם הפנתיאון, הפורום, המדרגות הספרדיות, גבעת הקפיטול ועוד. אם נוסיף לכל אלה את האוכל האיכותי ביותר שניתן למצוא, מקומיים חמים ושפע של אפשרויות לבילוי לילי ולקניות, נבין מדוע חבילות לרומא מבוקשות תמיד. מה שחשוב לא פחות הוא שברומא יכולים ליהנות באותה מידה מבוגרים, צעירים או אפילו ילדים. היא מתאימה לזוגות, לקבוצה של חברים ואפילו למשפחות שלמות.

הנקודה האחרונה דורשת הבהרה. ובכן, הרי שבשנים האחרונות עלתה הפופולאריות של חבילות משפחתיות לרומא, ולו מכיוון שבעיר יש גם לא מעט אטרקציות המתאימות לצעירים. מוזיאון ההמצאות של דה-וינצ'י, ביקור במפעל השוקולד או טיול בעיר על גבי כרכרה הן רק חלק מהאפשרויות, בהקשר הזה. וזה עוד בלי להזכיר את המאכלים המקומיים, שאהובים תמיד על ידי כל אחד מבני המשפחה.

המפתח: מציאת חבילה אטרקטיבית

בדרך כלל, ביקור ברומא ייעשה במסגרת של חבילת נופש, כלומר, טיסה ואירוח בבית מלון גם יחד. היות ומדובר ביעד מבוקש, הרי שלכל ימות השנה פועלות באופן סדיר טיסות לרומא, ובמחירים שווים לכל נפש. במילים אחרות: המקום הראשון ממנו יש להתחיל את החופשה ברומא, הוא דרך יצירת קשר עם אחת החברות המתמחות בתחום של טיסות לחו''ל.

חשוב לזכור כי מגוון האטרקציות ברומא עלול לבלבל גם מיטבי התיירים הישראליים. בדרך כלל, ביקור בעיר יימשך לו כשבוע, במהלכו בהחלט ניתן לבקר עם באזורים הסמוכים לעיר. בכל אחד מהמקרים, רצוי מאד לתכנן את הביקור עוד מהארץ, ולו בקווים כלליים. בעיר עמוסה כמו רומא זמן מהווה משתנה מרכזי ביותר, וחבל לבזבז אותו על שיטוטים חסרי מטרה.

על אותו עיקרון, קשה מאד לתאר מצב בו ניתן למצות את רומא בביקור אחד, במיוחד כאשר משכו עומד על מספר ימים. קביעת סדר עדיפויות מהווה משימה מרכזית ביותר: את רומא צריך לחוות, ולא בהכרח לסמן "וי" על כל אתר שעוברים בו למספר דקות בודדות. רבים מאלה שביקרו בעיר גם חזרו אליה בשלב אחר בחייהם- אין לשלול גם אפשרות זו.

כך עושים זאת נכון

מרגע שמחליטים לבקר ברומא, הדרך לעבר החופשה המהנה הופכת לקצרה הרבה יותר. ועדיין, כדי להתאים את הטיול לרצונות כל אחד מהנוסעים, ראוי לבחון את כל האפשרויות. מומלץ לברר בדיוק באיזה מלון תיעשה השהות- ברומא ניתן למצוא מלונות למכביר, בכל דרגת תיירות, מפוארים ובסיסיים כאחד. ראוי לתת את הדעת, בעיקר, על אופן האירוח ומיקומו של המלון.

כאשר מתכננים גיחות רבות אל מחוץ לעיר, ניתן בהחלט לשקול גם את האפשרות של השכרת רכב: יש לבדוק בדיוק את חוקי התנועה באיטליה טרם ביצוע הזמנה מסוג זה. חשוב להדגיש כי ניתן למצוא טיולים יומיים גם כשמגיעים לעיר, כולל כאלה הנערכים בהדרכה ישראלית. במצבים מסוימים, פתרון מסוג זה הופך לאידיאלי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144853 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144841 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196501 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica