חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוץ בן סוסי, רוץ ודהר – בחו"ל!

מאת: עופר וג'יפטיולים בחו"ל06/02/20131248 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיולי סוסים תמיד גורמים לאסוציאציות של רוגע, שלווה, רומנטיקה, הנאה..רכיבה על החיה המרשימה והאצילית ידועה כתרפיה מדהימה המרגיעה את הנפש, וגםהופכת כל מסלול לחוויה ייחודית ומרגשת במינה. אם כך, כשחושבים על טיוליסוסים בחו"ל - החוויה נשמעת מדהימה אף יותר. לזכות לראות את הנופיםהמרשימים של ארצות חוץ לארץ על גבי האוכף, באזורים הרריים כמו ברחבי רומניה או בפירנאים שבספרד, היא חוויה שתיחקק בזיכרון לאורך זמן רב. הנופיםהבראשיתיים עוצרי הנשימה בשילוב עם הרכיבה יתנו לכם הרגשה כאילו חזרתם מאותשנים אחורה, לימים קסומים במיוחד.

כל אחד יכול לנסוע אל טיול סוסים בחו"ל - גם אם לא עלה על גב סוס לעולם. גם מי שפוחד מגבהים יגלה מהר מאודעד כמה יציבה מרגישה הישיבה על גבי הסוס החזק והחסון, שייקח אתכם בבטחהבמעלה ובמורד ההר הירוק, בין הנחלים השוצפים ובתוך היערות העבותים. המבט עלהנוף כשאתם גבוהים באופן ניכר מקומתכם הרגילה תעניק לכם הרגשה של מלכים,כאילו דבר לא עומד בדרככם. כאשר טיול סוסים בחו"ל נעשה בארגון חברה מקצועיתלמסעות אלו, החופשה עוברת באופן חלק ותוכלו להיות בטוחים שתגיעו לכלהיעדים המרשימים ביותר. עדר הסוסים שיהיה לרשותכם יהיה מורכב מסוסיםמחונכים היטב שעליכם מורכבים האוכפים הנוחים והמאובזרים ביותר.

רוכבי סוסים מיומנים וגם מתחילים יופתעו לדהור במרחבים פתוחים שבהם טרםנסלל כל כביש, דרך כפרים עתיקים עם בתים ציוריים ואותנטיים במיוחד. באמצעותהסוסים ניתן לחצות מרחבים כשהמאמץ פוחת באופן ניכר מאשר בטיול רגלי, כךשבמהלך טיול סוסים בחו"ל ניתן לחוות הרבה יותר מאשר בטיול רגיל. כמו כן,בניגוד לטיולים שבהם פשוט נוסעים ממקום למקום - שעות "מתות" למדי, באותםטיולי סוסים בחו"ל כל מעבר מכפר לכפר צופן בחובו רגעים קסומים. טיולי סוסיםבחו"ל מתאימים לכל מי שרק חפץ בכך - החל ממשפחות, דרך זוגות אוהבים, חבריםשיוצאים לחופשה יחדיו או אפילו יחידים שמעוניינים בחוויה של פעם בחיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עופר וג'יפ טיולים היא חברה פרטית המתמחה בארגון טיולי ג'יפים מודרכים וטיולי ג'יפים בנהיגה עצמית בארץ ובחו"ל, הפקת ימי כיף וימי גיבוש מגוונים בשטח - לחברות, ארגונים, קבוצות וועדי עובדים וכן לאוהבי האתגר והטבע. החברה הוקמה בשנת 1999 ע"י עופר ורד, בן כפר יחזקאל, מורה דרך מוסמך, נווט, ואיש שטח מזה שנים רבות ובוגר גדוד 202 בחטיבת הצנחנים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר וג'יפ

מאת: עופר וג'יפטיולים בחו"ל06/02/131545 צפיות
אי אפשר להגיד שבישראל אין שלג - יש לנו את החרמון וגם לעיתים הרי ירושלים נצבעים בלבן.. אך אי אפשר גם להגיד שיש לנו מספיק שלג. אם אנחנו רוצים לחוות את החורף כמו שצריך, עלינו לנסוע לחו"ל - אך אם אנחנו לא רוצים עוד סתם טיול שבו בעיקר נסגר במוזיאונים בגלל הקור, עלינו לבחור בטיול אקסטרים. טיול אקסטרים בחו"ל בעונת החורף המושלגת הוא מסע מרהיב של מאות קילומטרים אל תוך המרחבים הלבנים, היערות המושלגים והאגמים הקפואים. זוהי חוויה חורפית אמיתית - שבישראל אנחנו רחוקים מלזכות לכזו.

מאת: עופר וג'יפטיולים בחו"ל06/02/131429 צפיות
חופשה בחו"ל היא זמן שאמור להיות נטול דאגות וטרדות למיניהם. הזמן שעומד לרשותנו קצר והמלאכה מרובה - וחבל שיתבזבז על סידורים וסיבוכים שנובעים מהרצון לשמור על הטיול שלנו כשר. בדיוק לשם כך נועדו טיולים לשומרי מסורת - חופשות מאורגנות בחו"ל שפוטרות אתכם ואתכן מכל הבירורים המקדימים והסידורים במקום עצמו - פשוט תוכלו להגיע ולהנות, לחוות את הארץ אליה הגעתם באופן מלא ומיטבי ולא להטריד את עצמכם לרגע.

מאת: עופר וג'יפטיולים בחו"ל06/02/13703 צפיות
רוכבי סוסים מיומנים וגם מתחילים יופתעו לדהור במרחבים פתוחים שבהם טרם נסלל כל כביש, דרך כפרים עתיקים עם בתים ציוריים ואותנטיים במיוחד. באמצעות הסוסים ניתן לחצות מרחבים כשהמאמץ פוחת באופן ניכר מאשר בטיול רגלי, כך שבמהלך טיול סוסים בחו"ל ניתן לחוות הרבה יותר מאשר בטיול רגיל. כמו כן, בניגוד לטיולים שבהם פשוט נוסעים ממקום למקום - שעות "מתות" למדי, באותם טיולי סוסים בחו"ל כל מעבר מכפר לכפר צופן בחובו רגעים קסומים. טיולי סוסים בחו"ל מתאימים לכל מי שרק חפץ בכך - החל ממשפחות, דרך זוגות אוהבים, חברים ..

מאת: עופר וג'יפטיולים בחו"ל06/02/131200 צפיות
אחת הדרכים האותנטיות ביותר להתחבר לטבע בו אנחנו מטיילים היא - איך לא - באמצעות הרגליים. טרקים רגליים בחו"ל מאפשרים לנו להכיר את העולם מזווית אחרת, תוך מפגש ישיר עם הנופים המדהימים, עם הסביבה הייחודית ועם האנשים המרתקים. רוב המסלולים של טרקים רגליים בחו"ל עוברים במקומות בהם לא נגעה יד אדם, הרחק מהכבישים הסואנים והמכוניות הדוהרות. רק באמצעות הרגליים נוכל להגיע למקומות קסומים ושכוחי אל, ולהנות מהשלווה האמיתית של הטבע.

מאת: עופר וג'יפטיולים בחו"ל06/02/13761 צפיות
אחת הדרכים האותנטיות ביותר להתחבר לטבע בו אנחנו מטיילים היא - איך לא - באמצעות הרגליים. טרקים רגליים בחו"ל מאפשרים לנו להכיר את העולם מזווית אחרת, תוך מפגש ישיר עם הנופים המדהימים, עם הסביבה הייחודית ועם האנשים המרתקים. רוב המסלולים של טרקים רגליים בחו"ל עוברים במקומות בהם לא נגעה יד אדם, הרחק מהכבישים הסואנים והמכוניות הדוהרות. רק באמצעות הרגליים נוכל להגיע למקומות קסומים ושכוחי אל, ולהנות מהשלווה האמיתית של הטבע.

מאת: עופר וג'יפטיולים בארץ10/01/131031 צפיות
אין דבר שיותר מתאים ממדורה עבור שעת העצירה בטיול חורפי בשטח. לא די במדורה לבדה - כשאנחנו יושבים סביב מול הלהבות הרוקדות ונחים מהחוויות המטריפות שעברנו בדרך, אין כמו מאכל טעים וחמים לשדרוג החוויה - אך רבים חוששים מבישול על גבי מדורה, ומסתפקים בחטיפים או סנדויצ'ים שהביאו מהבית. אין כל סיבה הגיונית לכך - גם לחובבנים יוצאים תבשילי מדורה טעימים ועשירים במיוחד, ומדובר בבישול שיותר פשוט מעבודה במטבח. שכחו ממרשמלו או תפוחי אדמה - תבשילי מדורה מעתה הם עולם קולינרי חדש עבורכם.

מאת: עופר וג'יפטיולים בארץ10/01/13939 צפיות
שטפונות בדרום הם אחת מתופעות הטבע המרגשות והעוצמתיות ביותר שאנו יכולים לחזות בהם בארץ. המדבר החום, שלפתע נמלא מים רבים ששוטפים בשצף קצף את המשטחים הריקים העצומים.. שטפונות בדרום יוצרים מראות עוצרי נשימה, שאנו זוכים לראות רק פעמים ספורות בשנה בחורף הישראלי. כדי לתפוס שטפונות בדרום עלינו לעקוב בקפידה אחר התחזית - וברגע שמדווחים לנו כי הגיעה העת, לנסוע במהרה אל הנגב והרי יהודה. לרוב שטפונות בדרום מתרחשים בעת סערות ברחבי הארץ, כשגשמים שוטפים את ישראל לאורכה ולרוחבה ללא הפסק.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica