חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים להקלטת שיר במתנה לאירוע באולפן הקלטות

מאת: אולפני לי-רוןתקליטנים06/02/20131011 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים להקלטת שיר קאבר או שיר במתנה באולפני לי-רון:

לפתוח פה גדול ולא לשכוח לחייך – דבר זה יעזור לכם שמילים בזמן ההקלטה באולפן ייצאו לכם יותר חלק,כך תוכלו לבטא כל הברה והדיקציה תיהיה נכונה.והכי חשוב ישמעו שאתם שמחים.

אולפני לי-רון | אולפן הקלטות | שיר במתנה | קליפ במתנה | זמר ליום אחד | פלייבקים | ברכת כלה | שיר כניסה | דרשת בר מצווה |בת מצווה אולפני לי-רון | אולפן הקלטות | שיר במתנה | קליפ במתנה | זמר ליום אחד | פלייבקים | ברכת כלה | שיר כניסה | דרשת בר מצווה |בת מצווה

לעשות חזרות בבית – לבוא מוכנים להקלטה באולפן ,לשבת לפחות פעמיים לפניי עם הפלייבק ולעשות חזרות,כי אם תגיעו לא מוכנים להקלטה התוצאה תצא בהתאם.

לא להתייאש – בזמן ההקלטה הטכנאי באולפן ההקלטות יעשה לכם עשרות טייקים עד שהוא ייקח את הטייק הכי טוב ויחבר את כל הטייקים למיקס אחד. הכי חשוב לא להתייאש ולהיות מרוכזים,עד שתגיעו לתוצאה המושלמת

להקשיב למפיק/לטכנאי ההקלטות - זאת עבודתו,אם לדעתו הקטע שהקלטתם לא טוב הוא יודע מאיזו סיבה ולכן לא חייבים להתווכח,אם זה משהו נקודתי שאתם לא מרוצים אפשר לנסות להקליט שוב כדי להגיע לתוצאה יותר טובה.

אולפני לי-רון | אולפן הקלטות | שיר במתנה אולפני לי-רון | אולפן הקלטות | שיר במתנה

קריאה מדף – חשוב לקרא מדף בגובה העניים ולא כאשר אתם מחזיקים אותו ביד או שהוא על הסטנד והראש שלכם פונה כלפי מטה.דבר זה יגרום לגרון שלכם לשיר פחות טוב ויהיה לכם יותר קשר להגיע לכל הטונים כאשר הראש כפוך ולא פונה כלפי מעלה.

לא להיות שליליים – אין לקוח שמגיע אלי שבטייק הראשון הוא עושה מושלם,לא צריך להתבעס,עושים עשרות טייקים ולבסוף אנחנו מחברים את הכל לטייק אחד מושלם,שהוא אוסף של הטייקים הטובים.

אנרגיה – חשוב מאוד להקפיד על אנרגיה בכל מהלך השיר ובכל הטייקים.כל טייק יוכל להשמע שונה ואחרת מבחינת הסאונד אם אתם תגישו אותו בפחות אנרגיה,לכן חשוב לשמור תמיד על אותו קו.

שיהיה בהצלחה,

לירון,

אולפני לי-רון – אולפן הקלטות

הרא"ה 291 רמת גן

liron1music@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אולפני לי-רון בעלי ניסיון רב של למעלה מ6 שנים, מתמחים בעיקר בהפקת שירי מתנה, והפקות מיוחדות בכל סגנון, לכל אדם לכל אירוע ולכל מטרה שרק תירצו, כגון:

שיר ליום הולדת,שיר לחתונה,שיר לבר/ת מצווה,שיר ליום נישואין,דרשות לבר/ת מצווה בכל סגנון,ברית/ה,הצעת נישואין,שיר אהבה,דואט,הקלטת ברכות ועוד..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אולפני לי-רון

מאת: אולפני לי-רוןאירועים וחתונות – כללי05/11/13836 צפיות
אולפני לי-רון בעלי ניסיון רב של למעלה מ5 שנים בהפקת שירים במתנה ובהקלטות שירים לאירועים וכמובן גם הקלטת שיר/דרשות בכל סגנון לבר מצווה או לבת מצווה.

מאת: אולפני לי-רוןימי הולדת15/10/13938 צפיות
הגיע הזמן לעשות עם זה משהו!!! אתם יכולים לתת להם מתנה להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי או שאתם בעצמכם תוכלו להקליט את השיר..את הבחירה הזו נשאיר לכם..

מאת: אולפני לי-רוןחתונות09/10/131427 צפיות
הקלטת ברכת כלה היא התפילה שלך למען ברכה בעתיד נישואייך עם בן זוגך.

מאת: אולפני לי-רוןבר ובת מצווה05/08/131010 צפיות
אביב הקליט אצלנו שיר כניסה לבר מצווה בראפ..ולאחר מכן הופענו עם השיר הזה באירוע..היה מדהים

מאת: אולפני לי-רוןאירועים וחתונות – כללי13/07/131060 צפיות
רוצים לברך את חתן/כלת המצווה? רוצים להקליט ברכה מרגשת לחתונה? רוצים להכנס לאירוע שהברכה שלכם מתנגנת ברקע?

מאת: אולפני לי-רוןחתונות13/07/13952 צפיות
ישנם עשרות לקוחות שהקליטו אצלנו שיר לחתונה לחברים. וסיפרו כמה מרגש זה היה לשיר שיר לחתונה של החברים שלהם וזו מתנה שתלך איתם לאורך כל הדרך.

מאת: אולפני לי-רוןבר ובת מצווה06/02/13914 צפיות
- כאשר בוחרים אולפן חשוב מאוד לשים לב ליחס שמקבלים,לא מעט לקוחות שמגיעים אליי מתלוננים על כך שבאולפנים אחרים זרקו אותם למים,הכוונה נתנו להם לשיר טייק אחד שתיים ויאלה הביתה.יחס זה הוא לדעתי משפיל ולא מכבד אולפן הקלטות.חשוב מאוד שתעמדו על שלכם אם לפחות טכנאי ההקלטות לא עושה זאת,תעמדו על לעשות את מירב הטייקים שאפשר עד שתגיעו לתוצאה סבירה שתיהיו מרוצים ממנה..

מאמרים נוספים בנושא תקליטנים

מאת: רויטל ל תקליטנים29/11/204589 צפיות
אם יש משהו ברור שכולנו יודעים ורוצים זה שאירוע הוא דבר שמח, משמח ומרגש. את זה תבטיחו לי שאתם לא מפספסים את מה שיעשה לכם את הערב, זו התכנית שתעזור לכם להרים את הערב בו הזמנתם את האהובים לכם מכל לביתכם להתרגש איתכם ולשמוח.

מאת: רוני הכהןתקליטנים10/01/171513 צפיות
רוצים שבאמת כולם ירגישו הכי מחוברים אל הערב ואל המוזיקה שבחרתם לשים במערכת הסאונד שלכם? עברו על הטיפים הבאים.

מאת: aviתקליטנים13/11/161622 צפיות
לאירוע טוב , צריך תקליטן טוב. בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לעשות אירוע משמח, מזל טוב!! עכשיו אתם צריכים לבחור תקליטן שישמיע לכם את המוזיקה האהובה עליכם באירוע שלכם. כידוע תקליטן זה אחד המקצועות הכי מבוקשים בארץ ובכלל בעולם כולו בענף האולמות והאירועים. כיום כמעט בכול אולם אירועים בעל האולם שוכר לעצמו שירותי מוסיקה. ולא רק באירועים כמו חתונה או ברי מצווה אלא גם באירועים של חברה או אירוע ערב שונים. שגם להם יש צורך שירותי תקליטן ומוסיקה

מאת: יחי - מאיץ האתריםתקליטנים10/03/152372 צפיות
בשעה טובה החלטתם לערוך אירוע ולהתחתן, מזל טוב. בחירת אולם היא אמנם מהלך מורכב וקשה, להחליט על המיקום, צבע התפאורה והאוכל שיוגש, אולם לעומת תקליטן לחתונה המאזניים נוטות לכיוון התקליטן לחתונה מסיבה אחת פשוטה

מאת: אווה מוגילבסקיתקליטנים31/08/142634 צפיות
אם אתם מתכננים אירוע בזמן הקרוב, אתם בודאי שואלים את עצמכם איך תצליחו להשאיר רושם עז בקרב האורחים שלכם. אחד המאפיינים החשובים ביותר בחתונות הוא בחירת די ג'יי לחתונה שיהיה מתאים לקהל, מלהיב ואיכותי.

מאת: איציקתקליטנים11/05/145027 צפיות
הכלל הראשון והחשוב ביותר ברכישת אוזניות DJ הוא לבדוק את נוחות האוזניות. כאשר אתם מנגנים סט במסיבה או עורכים מוזיקה בבית חשוב לעבוד בנוחות ולכן יש לבחור היטב את האוזניות

מאת: tkidumתקליטנים09/12/137882 צפיות
כאשר מתכננים אירוע וחשוב לנו שהאירוע יהיה איכותי ובלתי נשכח. אחרי שבחרנו צלם טוב ואוכל משובח, מאוד חשוב למצוא תקליטן לחתונה. היום כאשר אירועים מסתיימים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica