חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רב תא - תא אחסון

תא אחסון מתקדם – רב תא

רב תא – לא אגיד מזה כרגע, תצטרכו לחכות ( עד לפסקה הבאה.. ). רק אגיד שמטרת רב תא היא לאחסן מוצרים, פריטים, כלים ועוד שלל דברים שיכול להתאים למתכנתים, מוסכניקים, בעלי חנויות, העובדים במרפאות, העובדים בבתי חולים, נגרים ועוד.  (תצורף תמונה בסוף מאמר).

אוקי, מה זה בעצם הרב תא הזה - זוהי מערכת של תאי אחסון בגדלים שונים ( שורה של תאי אחסון 2, 3, 4, 5, 6, 9 מגירות ), שורת התאים עשויה מפלסטיק קשיח, באיכות מצוינת! כך שאין בכלל מה לדבר על סדקים ושברים.

צבע  התאים הוא שקוף, דבר זה מאפשר שליטה על רמת המלאי, איתור מהיר של הפריטים  ושמירה על המוצר מפני לכלוך ואבק. שורת תאי האחסון היא בעל גדלים שונים (מספר מגירות שונה) שתורם לגמישות ואחסון מגוון רחב של פריטים בגדלים שונים.

מי משתמש בו ולמה?

רב תא יכול לשמש למספר רב מאוד שימושים, כפי שציינו. היום יותר מקובל להשתמש בו בתחום הרפואה – בבתי חולים, מרפאות, וטרינרים ועוד בכדי לאחסן ציוד רפואי.
נישה נוספת נפוצה של הרב תא היא לתחום התעשייה שזה כולל מוסכניקים, נגרים
ועוד הם משתמשים בתאי האחסון בכדי לאחסן ברגים ואחסון כלי עבודה.


כמובן שניתן למצוא עוד מספר רב של שמימושים כמו איחסון מוצרים של בעלי חנויות. יתר על כן המוצר יכול לשמש עסקים פרטיים כגון שיפוצניקים, אינסטלטורים ועוד.

רב תא – מאפיינים ותכונות

צבעם של התאים הם מהצד האחורי לב או חום בהיר (תלוי בבחירתכם), מצידם הקדמי הם שקופים, כך נוכל לראות מה יש בתוך כל מגירה – שליפה קלה ופשוטה של המוצרים. המידות של המערכת תלויה בסוג הרב תא, לכן צירפתי טבלה שמפרטת את הגדלים:

שם המוצר

גובה

עומק

רוחב

רב תא 2

מ"מ 350

מ"מ 300

מ"מ 600

רב תא 3

מ"מ 240

מ"מ 200

מ"מ 600

רב תא 4

מ"מ 2010

מ"מ 170

מ"מ 600

רב תא 5

מ"מ 165

מ"מ 135

מ"מ 600

רב תא 6

מ"מ 114

מ"מ 95

מ"מ 600

רב תא 9

מ"מ 84

מ"מ 65

מ"מ 600


ניתן לשים בכל תא מחיצה ויתר על המידה ניתן לתלות את התאים על הקיר באמצעות מתלה מיוחד.


יתרונות
- חומר גלם חזק ואינו שביר.
- שמירה על המוצרים מפני אבק ולכלוך.
-התאים הינם שקופים
- מאפשר שליטה על רמות מלאי. 
-איתור מהיר של הפריטים. 
- מראה אסתטי כולל של מערך האחסון.

סיכום

זהו פתרון אידיאלי לאחסון פריטים מרובים, בגדלים שונים. עמיד ופרקטי, מומלץ לכל העוסקים בתחום של אחסון ציוד וכלים. לעוד שאלות אתם מוזמנים לשלוח הודעה.

נתראה במאמר הבא שלי, שחר סעדון

 



תגיות המאמר: רב תא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחר סעדון

מאת: שחר סעדוןבניין ואחזקה - כללי23/03/13684 צפיות
טכנאי גז בישראל - על מי נדע לסמוך ועל מי לא? ומתי כדאי לנו להתקשר לטכנאי גז והאם דליפת גז היא כל כך מסוכנת, על השאלות הללו נענה במאמר הבא.

מאת: שחר סעדוןבריאות ורפואה כללי21/02/139391 צפיות
ציוד רפואי הוא מונח שאנו נתקלים בו ביום יום שאנו לא שמים לב אפילו, במאמר הבא אפרט על הציוד הרפואי והיכן הוא מופיע - בתי אבות, בתי חולים, מרפאות ועוד..

מאת: שחר סעדוןרפואה20/02/131242 צפיות
ציוד רפואי - אחות אילמת היא אחת מן המוצרים שמשתמשים בו לחדרי ניתוח שבבתי החולים אך יש לה עוד מגוון רחב של שימושים, היכנסו ותלמדו עוד מידע על האחות האילמת והתפקידים שיש לה.

מאת: שחר סעדוןרפואה17/02/131198 צפיות
עגלת כביסה היא עגלה שנמצאת בבתי חולים ובבתי אבות בעיקר. במאמר הבא נפרט על העגלת כביסה ונענה על שאלות כמו ממה היא עשויה, איפה כדאי לקנות אותה, מדוע צריך אותה, למה היא משמשת ועוד!

מאת: שחר סעדוןרפואה12/02/138672 צפיות
כאשר האחיות מחלקות תרופות בבתי החולים ובבתי אבות הם משתמשות בעגלה - עגלת תרופות.,.. מה כה מיוחד בעגלה הזו?

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222813 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223125 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211568 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211757 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica