חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שאלות נפוצות מתחום השתלות שיניים

מאת: לירן ניסןבריאות השן07/02/2013540 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם ניתן לעבור השתלות שיניים ביום אחד ?

בהחלט כן. השיטות החדשות כדוגמת השתלת שיניים ממוחשבת והשתלת שיניים all on 4 מאפשרות לבצע את כל תהליך השתלת השיניים ביום אחד. כך, גם אם אתם זקוקים למערך שיניים בכל הפה, ניתן ביום אחד לבצע את ההשתלה בטיפול אחד אשר בסיומו תתעוררו עם שיניים חדשות בכל הפה.

האם ניתן לעבור השתלות שיניים ביום אחד תחת הרדמה מלאה ?

במקרים בהם נדרשת השתלת שיניים ובעיקר במקרים בהם מבוצעת השתלת שיניים ביום אחד, ניתן לבצע את כל ההליך תחת הרדמה מלאה. כך, מקל הדבר על אנשים חרדתיים במיוחד ועל הרופא בביצוע הליך כירורגי עדין ומורכב ללא הפרעות.

האם נדרשת תקופת החלמה ?

תקופת ההחלמה לאחר השתלות שיניים המבוצעות על פי השיטות החדשות הינה קצרה ביותר ולא עולה על מספר ימים ספורים. למעשה, ניתן מיד לאחר ההליך, לצאת מן הטיפול ולחזור לשגרה מלאה. באם מבוצעת השתלת השיניים על פי השיטה הרגילה, מדובר בתהליך החלמה ארוך יותר אשר יכול להמשך בין מספר שבועות ואף עד מספר חודשים.

מהם סיכויי ההצלחה בהשתלת שיניים ?

סיכויי ההצלחה בהשתלת שיניים עומדים על כ- 98%. זאת כיוון שהשכלולים הטכנולוגיים פיתחו שתלים דנטליים במגוון סוגים המתאימים לכל מקרה בפני עצמו. כמו כן, בעידן של היום ניתן לפתור בעיות רבות אשר בעבר לא אפשרו השתלת שיניים כגון חוסר בעצם הלסת.

האם תהליך השתלת שיניים מלווה בכאבים ?

השתלת שיניים בפני עצמה הינה באופן טבעי תהליך כואב. על כן, כל השתלת שיניים תבוצע בהרדמה מקומית, טשטוש, סדציה או הרדמה מלאה בהתאם למקרה עצמו. סוג ההרדמה יקבע על ידי הרופא בשיתוף המטופל על פי נתוני מצב הלסת.

במידה וחסרות לי שיניים בכל הפה האם אני צריך להשתיל שתל עבור כל שן ?

חד משמעית לא ! על פי השיטות החדשות ניתן להחדיר ארבעה עד שמונה שתלים דנטליים ועליהם להרכיב גשר ועליו מורכבים כל הכתרים. התוצאה הינה אסתטית במיוחד כך שניתן לחייך כבר מצאתכם מן המרפאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לירן ניסן - קידום בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן ניסן

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201598 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181673 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181785 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171508 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171511 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171383 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica