חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפליקציית קופה רושמת היא הדבר הבא

מאת: yariv autosoftתוכנה07/02/20131355 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה דברים אתם מכירים שעובדים כיום ולא נעזרים בטכנולוגיה? פעולות ותהליכים רבים שאנו עוברים עושים את דרכם לסמארטפונים ולטאבלטים. אמצעים טכנולוגיים אלה הביאו לכך שעיקר הפעילות שלנו, מלווה אותנו יום יום ונמצאת בשליטתנו. מה שמוביל גם לליווי צמוד של העסק שלנו על ידי אמצעים טכנולוגיים. האפליקציות מתרבות והולכות, ונראים יותר ויותר פיתוחים טכנולוגיים המקלים על חיי בעל העסק. תהליך דומה קורה גם בקופות הרושמות.

קופה רושמת כמנהל חשבונות צמוד:

הקופה הרושמת היא תוכנה המנהלת את האירועים הכספיים התנודות והפעולות החשבונאיות בבית העסק. מערכת הקופה הרושמת משמשת לעיתים קרובות כמערכת הנהלת חשבונות אשר מתעדת ומסדרת כל פעולה שעושה החברה, או העסק. ביצוע סידור והניתוח של פעולות ניהוליות ניתוח פעולות המכירה, ניתוח דוחות, ספקים ומלאי. מקומם של כל פעולות אלה הוא בקופה הרושמת במידה ומדובר בתכנה טובה ויעילה. לכן אין פלא שעסקים רבים נשענים בעבודתם על תוכנות קופה רושמת, אשר במשך השנים התייעלו והגיעו היום אף למצב של ניהול מוחלט ושליטה בכף היד או יותר נכון בסמארטפון

תפקידים של הקופה

בנוסף לתפקידים המוכרים של הקופה הרושמת, היא יכולה להוסיף ולייעל את העסק עוד יותר. למשל בהפקת מגוון מסמכים, וצפייה והורדה שלהם מכל מחשב. זו למשל אחת מיכולות הקופות המתקדמות כיום, כמו גם הנפקדת כרטיס לכל עובד, וכמובן בקרה של העובדים דרכו. קופות רושמות יכולות לבצע ניתוח מלאי ומצאי שוטף, ואף למלא דוחות ספקים וסחורה. כל אלה מתרכזים בסופו של דבר למערכת אחת, אשר עושה את ניתוחים הללו ומספקת דוחות סופיים על הפעילות בעסק.

היתרונות לאפליקציה

הקופה הרושמת היא הכתובת לכל הפעולות שעושה העסק. היכולת שלנו להביא את כל הניתוחים הללו למקום אחד, לאסוף אותם לחדר מצב אחד אשר מנתח ומרכז את כל הנתונים, זהו אחד החידושים באפליקציה. בעל עסק כיום רואה ומקבל ניתוחים ודוחות ישירות להיכן שהוא נמצא, ריכוז דוחות אלה וסידורם בתוך מערכת אחת, אשר גם מציגה אותם בצורות ברורות ומפורטות של גרפים מתקדמים ואינפוגראפיקות מודרניות. בעלי עסקים מרוויחים כאן מנהל חשבונות צמוד שעושה את כל העבודה האדמיניסטרטיבית בצורה מסודרת ושקטה ובכף ידך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוטוסופט היא חברה הבמומחית לךקופות רושמות

לפרטים -  072-2772222

http://www.autosoft.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yariv autosoft

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162650 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152276 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151861 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151785 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151800 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151799 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151666 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica