חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוגו בוס: אלגנטיות מאופקת בעולם הפרפום

מאת: אירה פינסקראופנה12/02/2013786 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הוגו בוס הוא מותג המעיד על טעמו הטוב של מי שבוחר במוצריו. מוצרים אלה פופולריים מאוד אפילו בקרב האנשים העשירים בעולם. לא פלא, לפיכך, שהכנסות החברה מהוות כמיליארד וחצי דולר בכל שנה. נראה שבתחילת דרכה של החברה בשנות העשרים של המאה הקודמת, היה קשה לצפות להצלחה כה מסחררת.

חברת הוגו בוס נוסדה לפני כתשעים שנה בגרמניה, ועסקה בתחילת דרכה בייצור של בגדי עבודה ומדים לחיילים. בהמשך התפתחה החברה ופלשה לתחומים נוספים. כיום צרכנים מהשורה מכירים ואוהבים גם את מוצרי הפרפום של הוגו בוס, המיועדים הן לגברים והן לנשים.

בשמים של הוגו בוס הופיעו לראשונה בשוק לפני כעשרים שנה. ההצלחה הייתה אדירה ומיידית. הנהלת החברה החליטה להשקיע בתחום זה והרחיבה את קו המוצרים על מנת להשתלט על פלחי שוק רבים ככל שניתן.

כיום בית הוגו בוס מפעיל כמאתיים חמישים חנויות פרפום במעל למאה מדינות בעולם. הבגדים והבשמים של החברה נרכשים על ידי שחקנים מפורסמים, דוגמניות, פוליטיקאים, אנשי עסקים וסלבריטיז אחרים. מעל למאה קווי מוצרים מבית הוגו בוס פותחו בשנים האחרונות, כאשר כל קו מאופיין בשלמות סגנונית ובקונספט ייחודי.

הקו הראשון של מוצרי פרפום מבית הוגו בוס היה Elements. בקו הזה הודגשו ניחוחות רעננים טבעיים, של ברגמוט, קלמנטינה, בזיליקום, ואחרים. סימפוניית הריחות שהתקבלה דיברה אל ליבם של אנשים נמרצים ובטוחים, תושבי ערים גדולות המשתוקקים לטבע. מוצרי פרפום לנשים מקו זה מתובלים בניחוחות עזים של פירות: אוכמניות שחורות, אפרסקים, פפאיה.

בין הבשמים הפופולריים ביותר של הוגו בוס ניתן לציין את אלה: Hugo Boss Boss Woman, Hugo Deep Red, Pure Purple, Hugo Boss Essence de Femme, ואחרים. בנוסף לבשמים הקלאסיים של הוגו בוס לגברים, הוציאה החברה גם שילוב בשמים בשם HUGO XY & HUGO, אשר הפך עד מהרה ללהיט.

לסיכום, הוגו בוס היא אחת החברות המובילות בתחום האופנה והפרפום. בשמים של הוגו בוס נחשבים ליוקרתיים ומבוקשים בכל העולם. מוצרי הפרפום של החברה מאופיינים באלגנטיות מאופקת, בבהירות, ובסגנון ייחודי המשקף את המגמות העכשוויות באופנה והמנבא אותן.

 

 



תגיות המאמר: הוגו בוס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131198 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131180 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131110 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131191 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131247 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131219 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222805 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195517 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193717 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181651 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181599 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171718 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171896 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica