חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טומי הילפיגר: סיפור הצלחה אמריקאי

מאת: אירה פינסקראופנה12/02/2013825 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טומי הילפיגר הוא שמו של מותג אופנה מפורסם ומוכר בכל העולם, הקרוי על שם היוצר שלו. מעצב העל טומי הילפיגר נולד בשנת 1951 למשפחה ברוכת ילדים במדינת ניו יורק שבארצות הברית, והיה ילד שני מבין תשעה. ההוריו התעקשו שילמד הנדסה, אך טומי נשר מהלימודים והחל לעבוד כמוכר. צעדו הראשון בתחום עיצוב האופנה והמיתוג היה כאשר רכש זוג ג'ינס, איבזר אותם כרצונו ומכר ברווח גדול. ככל הנראה, פעולה זו שימשה להשראה בהמשך דרכו.

טומי הילפיגר פתח חנות בגדים לבני נוער, אך העסק פשט את הרגל. בתקופה הזו החל הילפיגר לעבוד כמעצב עבור מותגים מוכרים כגון קלווין קליין ופרי אליס. הרצון לעבודה עצמאית לא עזב את טומי, ובשנת 1984 הוא ייסד את התאגיד "טומי הילפיגר". במשך מספר שנים היה העסק מקרטע למדי, עד שבשנת 1992 פיתח קו ביגוד לגברים, אשר זכה להצלחה אדירה.

בשנת 1997 ועידת המעצבים של ארצות הברית העניקה לטומי הילפיגר את תואר מעצב השנה, וכבר ב- 2004 החברה מנתה יותר מחמשת אלפים עובדים, ורשמה הכנסות של כמעט שני מיליארד דולר לשנה. יחד עם זאת, כעבור שנתיים המכירות ירדו, וטומי הילפיגר נאלץ למכור את החברה תמורת כמיליאר ושש מאות מיליון דולר. גם הביקורת לה זכו מוצרי החברה החלה להיות קשה למדי.

למרות הקשיים, המותג טומי הילפיגר שרד את התקופה הקשה. בגדי המותג נחשבים לפופולריים מאוד, מוצרי הג'ינס שלה נמכרים יפה, והמעצב עצמו נהנה מהכנסות לא רעות.

טומי הילפיגר מוכר לא רק כמעצב על, אלא גם כפעיל ופילנטרופ בתחומי הספורט השונים. בין בני חסותו – קבוצות שונות המשתתפות בתחרויות פורמולה 1, קבוצת הפרארי ואחרות. בשנים האחרונות עוסק הילפיגר גם בתחום המדיה. אחד הפרויקטים המוכרים שלו הוא ערוץ טלויזיה באינטרנט, העוסק באופנה ובמוזיקה.

לפני כשלוש שנים נמכרה החברה שוב תמורת שלושה מיליארד דולר לתאגיד העל Phillips-Van Heusen , לו שייכים גם מותגים כגון Calvin Klein, Timberland, DKNY ואחרים.

לסיכום, טומי הילפיגר הגשים את החלום האמריקאי והפך מנער שאנן וקל דעת לאיש עסקים מצליח ועשיר. המותג עצמו נחשב לסיפור הצלחה נוסף, שכן הפופולריות שלו ברחבי העולם ממשיכה להיות גבוהה. גם בארץ ניתן לרכוש את בגדי המותג ולהנות מעיצובם ומאיכותם.

 



תגיות המאמר: טומי הילפיגר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131198 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222796 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195510 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181650 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181597 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171717 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171894 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica