חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרגולות- כמה טיפים שחשוב לדעת

מאת: עמיאדריכלות נוף 08/11/20091358 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוגי עץ לפרגולות - עץ שעבר תהליך אימפרגנציה (חיטוי) יהיה מוגן ממזיקים ומריקבון ולכן עדיף לעשות בו שימוש אלה אם כן הפרגולה מקורה או שרוצים צבע בהיר לפרגולה.

תכנון פרגולות - תכנון נכון של פרגולה יחסוך בעיות בעתיד לכן טרם ביצוע העבודה חשוב לשים על כך דגש.

שיוף פרגולה - ניתן לשייף ולשמן פרגולה ובכך לגרום לה להראות חדשה יותר.

כיסוי פרגולה - כשבונים פרגולה, רצוי לקנות כיסוי נגד גשם עבור הפרגולה ע"מ שתוכלו לשבת שם גם בחורף יתרון נוסף הוא שקירוי שומר על אריכות ימי הפרגולה לשנים.

הגנה מפני מים - כאשר יודעים כי הפרגולה צריכה לבוא במגע תמידי עם מים רצוי למרוח מעט זפת על העץ במקום בו הוא אמור לבוא במגע עם מים בד"כ בעמודים ליד ממטרות.

בחירת קירוי לפרגולה - כאשר בוחרים פרגולה חשוב לבחור את סוג ההקירוי שמתאים לה וזאת מכיוון שקיימים סוגים רבים של קירויים עבור פרגולות. ניתן לקרות את הפרגולה עם קירוי במבוק, סרגלי עץ ישרים או אלכסונים וכמובן סנטף.

פרגולות תלוית - כאשר מכינים פרגולה תלוייה חשוב עוד בשלב הבדיקה לברר האם היא מצריכה אישורי מהנדס, במידה וכן חשוב לברר מחירים בנושא.חיבור פרגולה תלויה נעשית ע"י חיבור כבלים מותחים (מותחנים) לבטון, קיימים מצבים בהם קונסטרוקטור צריך לאשר את בדיקת חוזק המבנה, תלוי בגודל הפרגולה, משקל הפרגולה ואופן הביצוע שלה.

הבדלים בין עץ אורן לעץ גושני - ההבדל בין פרגולה מעץ אורן פיני לפרגולה מעץ גושני הוא לא בשימוש הפרגולה או יעודה, אלא במראה הפרגולה אשר בא לידי ביטוי בעובי וחתך העץ.

פרגולה מעץ גושני תהיה בעלת נוכחות גדולה יותר מפרגולה מאורן פיני רגיל. ישנם אנשים אשר יעדיפו פרגולה מעץ אורן פיני רגיל מכיוון שהוא "נבלע במקום" ולא מתבלט במיוחד לעומת אחרים שיעדיפו פרגולה גושנית בעלת מסה ונוכחות גדולה יותר בשטח.

פרגולות עם שינגלס - כאשר מרכיבים פרגולה עם שינגלס (רעפים אמריקאים) חשוב להקפיד לעשות הכנה נכונה לשינגלס אשר כוללת תשתית של o.s.b (חומר דחוס חזק מאוד אשר תפקידו לתת  משטח ישר ולכן קל יותר לעבוד עליו)חשוב מאו להקפיד להניח מתחת לשינגלס יריעות זפת דקות שמסיעות לאיטום הפרגולה עבור כיסוי השינגלס. כיסוי השינגלס נעשה ע"י כך שהוא נדבק אחד לשני וכאשר הוא חשוף לחום חיצוני ההדבקה מתחזקת ומשלימים אותה ע"י דפיקת מסמרי דפיקה עם ראש רחב בשביל לא לפגוע ברעפי השינגלס.

צבעי הפרגולה - את הפרגולה אפשר לבנות מעץ גושני ולצבוע בצבעים שונים. הצבעים המקובלים הם הצבע הלבן ווש אשר מאוד אופנתי בימים אלו בחצרות פרטיים ומשתלב בצורה יפה עם צבעי הבית. לעומתו הצבע החום נחשב כצבע מוביל בשוק ומבחינת אורך חיים נשמר בצורה יפה ואיכותית יותר לאורך זמן ומתנהג בצורה מאוד טובה עם שינויי מזג האוויר.

 



תגיות המאמר: דקים, פרגולות, פרגולה, גדרות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בכבוד רב,

צוות ירוק עד

לפרטים נוספים:

פרגולותדקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמי

מאת: עמיאדריכלות פנים10/12/091613 צפיות
פרגולות עץ הן הפרגולות המועדפות בדרך כלל של הצרכן הישראלי. הן בזכות יופיין והן בזכות עמידותן הטובה והתועלת הרבה שהן מביאות בהגנה מפני השמש והחום בקיץ והגנה מפני הגשם והקור בחורף ומסבות תחושת נעימות, פשטות וטבע בחצר או במרפסת.

מאת: עמיריהוט 10/12/091046 צפיות
אתם תמיד מעוניינים לחדשולהכניס חיים לבית שלכם. פרגולה יכולה להיות רעיון מעולה הקל לביצוע והיא תוסיף רבות לאיכות החיים שלכם.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות נוף

מאת: מגניב אדריכלות נוף 22/02/152890 צפיות
ראשית, יש להתאים את אופי גדר האלומיניום למטרתה, אם מדובר במבנה ציבורי בעל מגרש המשמשת כחצר משחקים חובה לבצע התקנה של גדרות מאלומיניום חזקים ומסיביים לבטיחות מקסימלית ובידוד המבנה מכביש קרוב וכן מניעת אפשרות כניסה ויציאה מהמבנה ללא מעבר דרך הכניסה הראשית ובדיקה על ידי השומר\המאבטח וכדומה. סביב גינה בבית פרטי תבוצע בדרך כלל התקנה של גדר "קלילה" יותר, יושם דגש רב יותר על עיצוב גדרות במראה אסתטי המשדר יוקרה קלאסית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147845 צפיות
הספסלים הם חלק משגרת חיינו למרות שאנו מקבלים אותם כמובן מאליו ואולי אפילו לא מעריכים אותם מספיק.

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/1410499 צפיות
אנשים רבים אוהבים לעשות עבודות מלאכה שונות בבית, זהו עיסוק אשר מעביר את הזמן ומשרה רוגע על האנשים אשר עוסקים בן

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147975 צפיות
ספסלים הם אינם רק רהיט רחוב שהעירייה ממקמת בפארק הציבורי או בטיילת שעל שפת הים. ספסלים הם דבר שימושי מאוד אשר ניתן לשלב בעיצוב הבית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143393 צפיות
רהיטים מעץ ומעץ מלא הם רהיטים שתמיד נראים לנו איכותיים, נעימים, מפנקים, והם תמיד יכולים להשתלב בכל סביבה שהיא

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143375 צפיות
ריהוט רחוב חייב להיות ריהוט מאוד עמיד. מלבד פגעי מזג האוויר השונים, כגון חום קיצוני, קור קיצוני, לחות

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/1411815 צפיות
ריהוט רחוב הוא כל סוג של ריהוט אשר נמצא ברחוב – ספסלים, פינות ישיבה, כיסאות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica