חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היתרונות והחסרונות של ריהוט רחוב מעץ

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/20143394 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רהיטים מעץ ומעץ מלא הם רהיטים שתמיד נראים לנו איכותיים, נעימים, מפנקים, והם תמיד יכולים להשתלב בכל סביבה שהיא. העץ מתאים לכל שאר החומרים ולכן תמיד ניתן להציב ריהוט רחוב מעץ בכל מקום. הוא משתלב טוב עם בטון, עם חנויות, עם אנשים, בסביבה טבעית ובסביבה מלאכותית יותר. לסוגי ריהוט רחוב מעץ יש מספר יתרונות ומספר חסרונות שכדאי מאוד להכיר לפני הרכישה, ולפני שתחליטו איזה חומר הוא הכי מתאים לבניית ריהוט הרחוב שלכם.

ראשית, העץ המלא הוא חומר יפה. מדובר בחומר נהדר מבחינה עיצובית, אשר יש לו אמירה פרטית וספציפית. העץ מתאים לכל מני מקומות, והוא תמיד משדר לנו משהו נוח, נעים, רגוע וטבעי. לכן, העץ המלא, על סוגיו השונים, הוא חומר כל כך פופולרי בכל הקשור לריהוט בכלל ולריהוט רחוב בפרט.

שנית, העץ המלא הוא חומר עמיד מאוד. הוא אמנם לא עמיד כמו הבטון, אבל הוא מספיק עמיד כדי להיות מוצב ברחוב. העץ המלא אינו נפגע בקלות מפגעי מזג האוויר, אבל הוא דורש טיפול תקופתי של פעם או פעמיים בשנה. בפעמים אלו יש לצבוע מחדש את העץ בלכה מיוחדת על מנת לשמור על חוזקו, על הברק הטבעי שלו ועל עמידותו בפני מים. מים הם אויב רציני של העץ, אבל עם טיפול נכון אפשר לעזור לו להתגבר על הבעיה ולהחזיק מעמד למשך שנים רבות מאוד קדימה.

שלישית, העץ הוא חומר נוח מאוד לעבודה ולכן קל מאוד ליצור ממנו משטחי ישיבה נוחים, מפנקים ונעימים. קל מאוד לעבוד עם העץ המלא במכונות שונות, והתוצאה היא שאפשר ליצור בקלות ספסלים נוחים מאוד, פינות ישיבה נוחות מאוד, שולחנות רחבים ונוחים ולמעשה, כל פריט ריהוט שרק תחשבו עליו – באופן שיהיה נוח מאוד לישיבה ולשימוש.

כאמור, החיסרון של העץ טמון בעמידות שלו, אבל אפשר לפתור את הבעיה אם רק מקפידים על תחזוקה שנתית בהיקף יחסית נמוך. לגבי מעשי ונדליזם, העץ אכן יותר פגיע מחומרים אחרים, והוא כמובן רגיש לאש ולחומרים מזיקים אחרים.

 



תגיות המאמר: ריהוט רחוב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת outdoordesign

מאת: outdoordesignעסקים - כללי22/04/151130 צפיות
תהליך גירושין איננו פשוט עבור אף אחד מהצדדים, במיוחד שהוא מלווה בסיטואציות לא נעימות בהם מעורבות בגידות, הסתרת נכסים או כאשר יש ילדים בתמונה

מאת: outdoordesignדייטינג22/04/152414 צפיות
רוב האנשים שמחפשים בן או בת זוג לחיות איתה את שארית חייהם, נוטים לחפש אנשים בעלי תחומי עניין משותפים, אנשים הדומים להם בתחומים כמו השכלה, רמת חיים, תכונות .

מאת: outdoordesignתיירות ונופש - כללי08/02/152104 צפיות
עונת האביב היא עונה בה התיירות מתחילה לפרוח, חברות התיירות ואתרי הנופש השונים מציעים מגוון של חופשות באילת

מאת: outdoordesignדייטינג08/02/151437 צפיות
אתר היכרויות jdate הוא אתר היכרויות הגדול ביותר בישראל. באתר תוכלו להכיר ולשדך לעצמכם את החצי השני שלכם

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152174 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

מאת: outdoordesignדיני עסקים08/02/152163 צפיות
חקירות עסקיות מתבצעות ע״י איסוף של מידע רלוונטי על ארגון, עסק או חברה תוך כדי בדיקת סביבת הלקוחות

מאת: outdoordesignהשוואת מחירים13/11/142581 צפיות
הרבה אנשים בוחרים לקיים אירועים קטנים בחוף הים, בטבע או בגנים הציבורים. אמנם זה קצת יותר מסובך מאירגון אירועים במקום שתוכנן לשם כך במיוחד אך יש לאירועים באוויר הפתוח את היתרונות שלהם.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות נוף

מאת: מגניב אדריכלות נוף 22/02/152890 צפיות
ראשית, יש להתאים את אופי גדר האלומיניום למטרתה, אם מדובר במבנה ציבורי בעל מגרש המשמשת כחצר משחקים חובה לבצע התקנה של גדרות מאלומיניום חזקים ומסיביים לבטיחות מקסימלית ובידוד המבנה מכביש קרוב וכן מניעת אפשרות כניסה ויציאה מהמבנה ללא מעבר דרך הכניסה הראשית ובדיקה על ידי השומר\המאבטח וכדומה. סביב גינה בבית פרטי תבוצע בדרך כלל התקנה של גדר "קלילה" יותר, יושם דגש רב יותר על עיצוב גדרות במראה אסתטי המשדר יוקרה קלאסית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147847 צפיות
הספסלים הם חלק משגרת חיינו למרות שאנו מקבלים אותם כמובן מאליו ואולי אפילו לא מעריכים אותם מספיק.

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/1410500 צפיות
אנשים רבים אוהבים לעשות עבודות מלאכה שונות בבית, זהו עיסוק אשר מעביר את הזמן ומשרה רוגע על האנשים אשר עוסקים בן

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147977 צפיות
ספסלים הם אינם רק רהיט רחוב שהעירייה ממקמת בפארק הציבורי או בטיילת שעל שפת הים. ספסלים הם דבר שימושי מאוד אשר ניתן לשלב בעיצוב הבית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143375 צפיות
ריהוט רחוב חייב להיות ריהוט מאוד עמיד. מלבד פגעי מזג האוויר השונים, כגון חום קיצוני, קור קיצוני, לחות

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/1411815 צפיות
ריהוט רחוב הוא כל סוג של ריהוט אשר נמצא ברחוב – ספסלים, פינות ישיבה, כיסאות

מאת: שחפופיהאדריכלות נוף 31/03/147156 צפיות
יש לכם שטח גדול על הגג, או מרפסת רחבה ואתם רוצים להפוך אותם לחמימים יותר ומסבירי פנים? רצפת דק תענה בדיוק על הצורך הזה ותיצור בשבילכם מרפסת או גינה עם מראה חמים וקלאסי, שתוכלו לשבת שם ולהינות מהאוויר הפתוח אחרי יום עבודה עמוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica