חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסלול ייחודי בתחום ה"סייבר" – מצויינות בירושלים

מאת: דוד דרומרמוסדות לימוד14/02/20131420 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

                                   
             בתנופה קדימה ממשיכים את מפעלי החינוך של רשת בתי ספר "שובו"

                                                              "קמפוס לטכנולוגיה,מדעים וערכים" 
 

                                                מצויינות בירושלים דגם מוביל במערכת החינוך במדינת ישראל.

 "קמפוס "שובו" לטכנולוגיה,מדעים וערכים מפעיל מיזמים חינוכיים בתחום המדע והיהדות,במטרה לשפר את מצבם של אלפי בני נוער בישראל הזקוקים לתמיכה ולסיוע בתחומי הטכנולוגיה.

  "קמפוס "שובו" לטכנולוגיה,מדעים וערכים  פועל למניעת נשירה והתדרדרות,ומעניק הזדמנות שווה להצלחה במשימות חברתיות ולימודיות. אנו שמים דגש מיוחד בפעילות עם אוכלוסיית בני המגזרים הדתי, והמסורתי לגווניו  גילאי 12-16 המונה אלפי בני נוער המתגוררים בשכונות  עתירות אוכלוסין  והמאופיינת על פי המוצא  והמעמד הסוציו-אוקנומי שלהם. במקומות רבים ברחבי העיר ירושלים קיימות קבוצות רבות של בני נוער שמשתלבים במערכת הלימוד למצויינות "קמפוס "שובו" לטכנולוגיה,מדעים וערכים .

 "קמפוס "שובו" לטכנולוגיה,מדעים וערכים  יוצר ומקים עבורם מסגרות של העשרה ומרכזי למידה על מנת לחזק את השכלתם ,תרבותם ,וזהותם היהודית . ולאחרונה בשיתוף הקרן האמריקאית נפתח בפניהם צוהר המעניק להם מסגרת חינוכית מזן חדש המתבססת על "אמנה חברתית" שכולה נתינה של "אהבת ישראל" ללא גבול, בחום , בהבנה והקשבה לכל מצוקותיהם ומילוי כל צרכיהם הגשמיים והרוחניים. התוכנית המוצעת היא כדלקמן: מטרת התוכנית היא להעצים את הפעילות החינוכית של "קמפוס "שובו" לטכנולוגיה,מדעים וערכים , ביצירת הד ציבורי לפועלו המוערך של המיזם, למען רווחת הקהילה בעיר ירושלים וסביבותיה ולמען הפצת הרעיון והמודל החינוכי ברחבי הארץ על מנת להפוך את הדגם של  "קמפוס "שובו" לטכנולוגיה,מדעים וערכים לדגם מוביל במערכת החינוך הארצית בכלל ובזרם הדתי והמסורתי בפרט. בתכנית: "קמפוס "שובו" לטכנולוגיה,מדעים וערכים חממת לימודים טכנולוגית, מדעית, עם ערכים

בחרנו ביסודות הטובים ביותר להצלחה – גם מצוינות מדעית אקדמית וגם חינוך ערכי לחיים. מסלולים ומגמות: בגרות ותעודה טכנולוגית, מיועד לתלמידי ט'-י"ב. 1.      מחשבים ואלקטרוניקה. 2.      תקשוב. 3.      פיסיקה,מתמטיקה ואנגלית ברמה של 4-5 יח"ל. 4.      חינוך יהודי מעמיק ועשיר. 5.      מערכת שעות לתגבור וליווי פרטני. 6.      חוגי העשרה לבילוי שעות הפנאי. 7.      בריכת שחיה – מתקני ספורט. 8.      סיורים וטיולים ברחבי הארץ. 9.      מסגרת לימודים אקסטרנית. 10.  הסעות יומיות הלוך ושוב. 11.  מסלול ייחודי בתחום ה"סייבר"

 אם אתה משקיען ודרך ארץ אינה מילה בוטה עבורך,  "קמפוס "שובו" לטכנולוגיה,מדעים וערכים לטכנולוגיה, מדע וערכים מזמין אותך להצטרף לחוויית לימודים עשירה וייחודית המשלבת בין מצוינות טכנולוגית מדעית, העשרת הזהות היהודית וחיי קמפוס תרבותיים וחברתיים.

ימי מידע והרשמה יערכו בימי שלישי החל מהשעה 10.00- 13.00. לתיאום מבחני סף וראיונות נא לאשר הגעה מראש

:052-5990060

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנכ"ל ארגון "אורי עוז-הפקות"חבר בעמותות "רוח טובה" "החוויה היהודית"מנהל קשרי חברה וקהילה ב"קמפוס מופת למדעים",אחראי על מיזמים חינוכיים ,קשרי קהילה ומשימות לאומיות בפרוייקט "מצליח" -מצויינות לימודית חברתית, מנהל אתר "תורה" http://www.torah.in/he1

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד דרומר

מאת: דוד דרומריהדות26/11/181621 צפיות
הגמ' מביאה סגולה להצלחה בלימוד:ללמוד ליד נהר - סימן טוב הוא - כשם שמי הנהר שופעים ואינם פוסקים, כך לא יפסק לימודכם ויצליח. (כריתות ו.(

מאת: דוד דרומריהדות12/11/181552 צפיות
אין ספק שתמימות מעלה נשגבה היא, אבל אין לה ערך אצל הרמאים ...

מאת: דוד דרומריהדות06/11/181581 צפיות
בסוף, הכול יהיה טוב. אז אם זה לא טוב, זה לא הסוף !!

מאת: דוד דרומריהדות04/11/181512 צפיות
אדם צריך להאמין שאפילו קש המונח על הארץ הוא בגזירת השם יתברך שגזר להיות מונח שם. ויש השגחה פרטית איך תהא מונחת עם הקצוות לכאן או לכאן. (אמרי פינחס).

מאת: דוד דרומריהדות31/10/181378 צפיות
דבר גדול זה להיות בשמחה - כל ההישג של היצר הרע הוא לא רק עצם העבירה, אלא העצבות שאחר כך "... (שמש ינון)

מאת: דוד דרומריהדות29/10/181435 צפיות
הגאון החסיד רבי הילל מפריטש אמר: כשמתרגלים לחושך, מתחילים לחשוב שהחושך הוא אור.

מאת: דוד דרומריהדות22/10/181244 צפיות
אם אין לאדם אישה, אין לו במה לתרץ את מעשיו; אבל כשיש לו אישה, היא משמשת בעבורו 'עזר כנגדו' ומעתה יש לו תירוץ נוח לכל מה שאין הוא רוצה לעשות, בטענה שהאישה אינה מסכימה לכך.

מאמרים נוספים בנושא מוסדות לימוד

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182491 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182680 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182717 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאת: ליאורמוסדות לימוד01/04/182099 צפיות
בית ספר להנדסאים עם יחס אישי, הוא מקום שכדאי ללמוד בו. בבתי הספר להנדסאים, מוכשרים הנדסאי העתיד של ישראל. ההנדסאים תורמים לרמה הטכנולוגית הגבוהה, של ישראל.

מאת: ליאורמוסדות לימוד04/03/181758 צפיות
הנדסאים חרוצים, משתלבים בתפקידים שונים, בתעשייה המסורתית, ותעשיית הטכנולוגיה המתקדמת. ההנדסאים לומדים, במכללות טכנולוגיות (בתי ספר להנדסאים).

מאת: ירון כהןמוסדות לימוד15/02/181729 צפיות
אם גם אתם מרגישים שהשעות בבית הספר לא מעניקות מספיק ידע לילדים שלכם, אתם לא לבד. העומס הגדול בכיתות בהחלט משפיע ולא כל תלמיד מקבל את היחס הראוי לו על מנת שיוכל באמת ללמוד כמו שצריך, לשם כך קיימת תכנית לימודים נוספת.

מאת: דוד דרומרמוסדות לימוד07/03/173028 צפיות
לבני נוער (בנים) גילאי 14-16 תושבי נתניה, חדרה, אור עקיבא, פרדס חנה, כרכור, קדימה והמושבים של המועצה האזורית עמק חפר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica