חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנאות גיבוש לעובדים - מדוע ואיך?

כל בעל עסק, חברה או ארגון יודע שאחד הפרמטרים העיקריים להצלחה ולהשגת יעדי הארגון הוא רמת היעילות של העובדים בו. סדנאות גיבוש הפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר רלוונטיות עבור מנהלים המכירים בחשיבות של העצמת המשאב האנושי. סדנאות גיבוש מהוות יציאה משגרת העבודה וחידוש כוחות, מאפשרות חוויה קבוצתית מהנה ומשחררת וכמובן, תורמות להעמקת הקשרים החברתיים בין עובדי הארגון.

בחירת סדנת גיבוש

סדנאות גיבוש לעובדים מותאמות למבנה הארגון ולכוח האדם הפועל בו. ישנן סדנאות אשר תימשכנה על פני מספר ימים, בדרך כלל בסופי שבוע, וישנן סדנאות יום אשר נערכות בדרך כלל באמצע שבוע על חשבון יום עבודה. בחירת סדנאות גיבוש לעובדים מושתתת על מספר עקרונות:

  • פעילות מותאמת - חשוב להתאים את סוג הסדנה לאופי המשתתפים, למגדר, לתחומי העניין שלהם וליכולת הפיזית שלהם. כמו כן, חשוב להתאים את הפעילות לתנאי מזג האוויר ושעות היום הרלוונטיות.
  • מטרות הארגון - חשוב להבין מבעוד מועד מהי מטרת ההתכנסות והגיבוש, האם מדובר בצורך ביצירת אווירה נעימה ושחרור מחיי היום יום או שמא מדובר בסדנה שמטרתה העברת מסרים והעשרת הידע. לפיכך, ניתן לבחור בין סדנאות "מפנקות" ופסיביות אשר אינן מצריכות כל עשייה כדוגמת בילוי בספא, רכיבה על סוסים או בילוי במסעדה או לבחור בסדנאות אתגר והעשרה הדורשות עבודת צוות, שיתוף פעולה, ארגון ועוד תכנים המקבילים לתחום העבודה.
  • אופי הפעילות - ישנן סדנאות שונות הפועלות באופנים שונים. ניתן לבחור בין סדנאות פעילות ואינטראקטיביות או סדנאות העשרה פסיביות ופרונטאליות. בסדנאות פעילות ישנה האפשרות לבחור סדנה אשר מצריכה פעילות משותפת ואחידה של כלל הקבוצה או סדנה המבוססת על חלוקה של קבוצת העובדים ויצירת תחרות ושיתוף פעולה בתוך תתי הקבוצות.

יתרונות סדנאות גיבוש

היתרונות במפגש חברתי יזום של כלל עובדי הארגון הינם רבים ומגוונים ונוגעים הן לעובד והן למעסיק:

  • תחושת העובד - סדנאות גיבוש מאפשרות יצירת מרחב אישי וקבוצתי לכל עובד באשר הוא. העובד חש תחושת שייכות, מעמיק את קשריו החברתיים הקיימים וחש כי הוא מקבל מעין תגמול על עבודתו היום יומית. ברגע שהעובד חש מתוגמל ומסופק, הוא ישוב אל מקום עבודתו בכוחות מחודשים, עם מוטיבציה גבוהה יותר וזיקה למקום העבודה.
  • סדנת גיבוש עבור המעסיק - במקביל ליתרונות עבור העובד, סדנת גיבוש מאפשרת למעסיק לצפות בעובדיו אל מחוץ לכותלי מקום העבודה ולבחון את האינטראקציה והתקשורת ביניהם. סדנאות שונות מציעות פעילויות ותכנים אשר מעמיקים את הקשר בין העובדים לבין צוות ההנהלה, דבר אשר מייעל את תהליכי העבודה השונים בארגון. כמו כן, ישנן סדנאות גיבוש מעשירות באמצעותן ניתן להעביר מסרים, להפיק לקחים ולהשליך אותם על דרכי העבודה והתנהלות העובדים בארגון - העובדים נחשפים למאגרי ידע חדשים ומקבלים כלים להתמודדות בחיי היום יום אל מול צרכי הארגון.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144854 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144842 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148399 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202353 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195892 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191782 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191678 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181679 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica