חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פסטיבל זורבה הבודהה –מזרח פוגש מערב 28.3-1.4.13

פסטיבל זורבה הבודהה –מזרח פוגש מערב

28.3-1.4.13

5 ימים של חגיגת החיים באשראם במדבר

, פסטיבל זורבה הבודהה פסטיבל הרוחני הגדול, המרגש והטוב ביותר שקיים בישראל, יוצא לדרך בפעם האחת עשרה.

השנה פסטיבל זורבה הבודהה בסימן מזרח פוגש מערב , "פסטיבל זורבה " מלמד אותנו איך שני עולמות שחיים אחד מול השני בניגודיות , משתלבים אחד עם השני ויחד יוצרים עולם חדש ,עשיר ומהנה אשר מרוויח מהניגודים מרחב חדש וייחודי.

מפגש  ייחודי, עוצמתי ומרגש בין רוחניות עמוקה על כל גווניה וחגיגת החיים בשמחה בלתי מתפשרת, ההשראה לפסטיבל לקוחה מעולמו של אושו הרואה את האדם השלם כזורבה הבודהה , זה שיודע לשחק את משחק החיים ולשלב היטב בין זורבה הנהנתן והארצי לבין בודהה המודט והרוחני ומזכיר לנו שהחיים הם משחק.

כמיטב המסורת בפסטיבל משתלבים הרוח והחומר, הפשטות ומורכבות , המוזיקה הקצבית למול דממת המדיטציה . סדנאות מודעות , מדיטציה ריקוד,מופעי מוזיקה משובחים מגוון עצום של סדנאות מתחום ההתפתחות האישית , מודעות ורוחניות עם מיטב מנחי הסדנאות מהארץ והעולם.

הופעות מוזיקה פסטיבל זורבה הבודהה פסח 2013כמיטב המסורת משלבים להקות ומוזיקאים בהופעות חיות ומדיטציות חיות ועוד הפתעות מוזיקליות שיוצרות את השילוב המנצח והחיבור בין חגיגת הזורבה לפן הרוחני העמוק שמביא איתו הפסטיבל והשנה ירקידו את ליבנו ויעצימו את השמחה נבחרת משובחת במיוחד .

אסתר רדא פאנק סולשירטיט לכם את הלב והרגלייםיום חמישי 28.3.13 | 22:30

אחרי הופעה בלתי נשכחת באינדינגב וסיבוב הופעות שכולו SOLD OUT! מופע LIFE HAPPENS לאי פי הבכורה בהפקת סאבו וקותי  יוצא לדרכים. ואסתר רדא מגיעה לפתוח איתנו את הפסטיבל בגרוב קצבי ואותנטי .

לייב מיוזיק מדיטשיין - "מנטרה" במופע מוסיקה הודי קלאסי " יום שישי 28.3.13 |13:00

"געגועיי לגנגה" מופעשל שירה הודית. לחנים מקוריים לקטעים מהסידור והתנ"ך לצד שירים סופיים אקסטטיים ושירת מקצבים.

כנסיית השכלרוק אתני חסר פשרותיום שישי 29.3.13 | 22:00

כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק בישראל, הלהקה עם הסאונד הכל כך ייחודי, מציינת 20 שנות פעילות ובאה לחגוג איתנו.המוזיקההמושתתות על רוק'נרול משובח, אנרגטי , סוחף שמשלב בתוכו צלילים מהתרבות המזרחית והתרבות המערבית לחוויה מוזיקלית עוצמתית.

Cut & Bass - Live ethno-electro psychedelic יום שבת 30.3.13 | 13:00

מדיטציה במוזיקה חיה, בקצב הדראם אנד בייס, 2 נגנים וירטואוזים על הבמה עם פרקשיין, מחשב וצ'לו אלקטרוני, מביאים אתכם למקצב פנימי היסטרי בו אתם מוזמנים לשחרר ולהשתחרר ולהגיע לגבהים חדשים. מדובר בהרכב חדש ויחודי ששווה לכם לחוות בפסטיבל הזה.

מדיטציית 4 האלמנטים עם שרדהה ערן הולנדר והריפלקשיינס יום שבת 30.3.13 | 16:00

ערן הולנדר ולהקת ריפלקשיינס בהנחיית שרדהה (אשרם במדבר) מביאים את השיא של הפסטיבל עם המדיטציה המדוברת – 4 האלמנטים. למעשה מדובר במסע אקסטטי לטראנס אבסולוטי במודעות מלאה.

ריינר – וירטואוז הגיטרה במוסיקת עולם – יום שבת 30.3.13 | 18:30

ריינר שורנבראנט הוא מוזיקאי גאון, נגן גיטרה וירטואוז, היוצר מוזיקה ייחודית, שהיא שילוב מושלם של עולמות מוזיקליים שונים. במהלך מסעותיו בעולם , הוא פגש מרפאים רבים והשפעה זו ניכרת במוזיקה שלו וסגנונו הייחודי – מוזיקה כשער לריפוי .

סופר גרופ לילות סינימארחים את דטורה טרייב במופעחגיגה מדברית סוחפת יום שבת 30.3.13 | 22:00

מי שהיה שם יודע, שיש קסם מיוחד בחאפלה שאין בשום מקום אחר. אפילו המילה חאפלה בערבית משמעותה אל-פחד. כשאנחנו יושבים מסביב לאש בסיני או בגליל , במדבר או בכל מקום אחר, ונותנים לעצמנו את החופש לשמוח לרקוד ולצחוק, אפילו אלוהים בא להשתתף.

דאטורה – מזרח פוגש מערב" מופע מחול טרייבל פיוז'ן אתני

ההשראה למופע עלתה מתוך הכמיהה שלנו לייחד את אדמת ארץ ישראל כמקום בו מזרח פוגש מערב בעידן החדש, והרצון לבטא את הפוטנציאל הטמון במפגש הזה דרך האומנות והמחול והמוסיקה בפרט-השפה האוניברסאלית שלא מבדילה בין דת גזע ומין.

שיר סופר, יוגשוורה ואבי אגבבה במופע "אמריטה יום ראשון | "31.3.13 | 13:00 מופע של צלילים עיליים (אוברטונים) שיגרום לכם להגיע לגבהים חדשים. מוסיקה ושירה היתה תמיד דרך לעילוי , בכל התרבויות, הטקסים, הדתות לצלילים יש את הכוח לפתוח תודעתו של האינדווידואל לתוך עולמו הפנימי, עולם הדממה,בהודו במשך שנים הכלים המוסיקלים ניכנו באיכות מיוחדת, למיתרי הסיטאר, דלרובה, סארוד וכו, עושר צלילי המפיק בשומע שלווה והתכנסות. Old Man River – אורח מיוחד בפסטיבל היישר מאוסטרליה יום ראשון 31.3.13 .| 18:30

אהד ריין. מלחין וזמר ומוביל פרויקטים מוזיקליים שונים. הפרויקט העיקרי שלו נקרא Old Man River.רויקט משלב פולק, פופ, רוק, פסיכודליה ומוזיקה הודית תחת כסות אחידה וחמימה של מוזיקה חיובית, מלודית ומעוררת השראה.

TAWAN – טרייבל דאנס אלקטרוני - לא לבעלי לב חלש| יום ראשון 31.3.13 | 22:00

מופע שמטיס את הדימיון (והגוף) אל שבטים קדמונים, דרך הגרטייפול דד ועד המוסיקה של המחר. טאוואן הם ללא ספק "הבשורה המרעננת והמפתיעה של 2013."

"ראש גרוב" בהופעת גרוב פ'אנק ברזילאייום שני 1.4.13 | 13:00

ראש גרוב עושים פ'אנק ברזלאי מקורי בעברית והפכו לאחרונה לאחד השמות החמים בסצנה התל אביבית. בשנים האחרונות מופיע ההרכב בת"א במועדונים כגון תמונע, בארבי, האזור, אוזןבר ולבונטין, וברחבי הארץ במועדונים, בקיבוצים בדרום ובצפון ובפסטיבלים הגדולים.

בודההותרבות המזרח מתגלה בפסטיבל  במרחב של עשיר ומקורי של13 עולמות שבהם מתקיימת פעילויות עומק, סדנאות, מדיטציה ומפגשים ייחודיים לזורבה של מנחים מישראל ומחו"ל שמגיעים במיוחד לפסטיבל.

בפסטיבל קיים מרחב עשיר ומקורי של סדנאות ופעילויות עומק שונות, מופעים ומסיבות, מדיטציות, מפגשים והרצאות, טקסים, סאטסנגים ועוד, כל זאת בתפאורת נוף המדבר הפתוח, בתיבול ארוחות איכותיות, צ'אי-שופ עם עוגות ביתיות ושתייה חמה, שייקים טבעיים ופיצות טריות. בואו ליהנות מאטרקציות מרחביות, מתחמים מגוונים, פינות ישיבה וזולות קסומות. למנוחה יש אזורי קמפינג מוצלים, מדשאות וחדרים המשקיפים למרחבי הנוף קסומים וטבע פראי. את הכל עוטפות מגוון חוויות, דרכן נפגוש את עצמנו ואת מי שסביבנו. יחודו של הפסטיבל הוא באינטימיות שלו. שפע הפעילויות המוצעות מתרחשות במגוון מתחמים המפוזרים באזור האשרם ובסביבתו, וכך משתלב עושר פעילויות עם מרחב להתמקדות אישית.

כל אלו יחד משתלבים באשראם במדבר, נווה מדבר מדהים בלב נופו הפראי של המדברשעוטף את הפסטיבל באווירה ייחודית ושאין דומה לה.
פסטיבל זורבה הבודהה מתקיים כעשור באשראם במדבר , בית הארחה רוחני המתופעל על ידי  חברי צוות קבועים , מתנדבים אהובים וחברים לדרך.

ממוקם בשיטים , על כביש40  בין מצפה רמון לאילת וטובל בנופה הפראי של הערבה .

מה עוד אפשר לבקש? חגיגת טבע, מוזיקה משובחת ,סדנאות , מפגשים עם אנשים יפים והרבה אהבה, שתגרום לכם לרצות להישאר ערים כל הלילה תבואו פעם אחת ולא תרצו שום דבר אחר.

כרטיסים

עד התאריך 23.2.13 – 329 ₪

23.2-16.3.13 – 359 ₪

16.3-27.3.13 389 ₪

קופות 23-30.3.13 419 ₪

מיום שבת 30.3 החל מהשעה 10:00 -319 ₪

עלות כרטיס כוללת: כניסה לפסטיבל, לכל הפעילויות וללינה בקמפינג מסודר עם מקלחות ושירותים. ***ניתן לשדרג לחדרים בתוספת תשלום ***

מכירת הכרטיסים מוגבלת! בשל הביקוש וניסיון העבר בו נסגרו שערים וקופות כבר ביום הראשון מומלץ לרכוש כרטיסים טרם ההגעה למקום.

רכישת כרטיסים און ליין | דף הפייסבוק של הפסטיבל | אתר הבית | אתר אשראם במדבר

פרטים נוספים ורכישת כרטיסים :052-5443349\08-6326508

לתיאום אייטמים ופרטים ליח"צ : לילה  052-6788827lilabh7@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, בעלת רקע אקדמאי בפסיכולוגיה ויוצרת בתחומי ציור,צילום כתיבה.
כותבת במעריב-nrg ומסקרת סדנאות ופסטיבלים מעולם המודעות והצמיחה האישית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילה בן הרוש

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי10/10/21526 צפיות
כנס מארג מתקיים הסתיו הקרוב בפעם השישית בכפר הנופש של קיבוץ כפר רופין . במהלך שלושת ימי הכנס מתרכזים טובי מנחי הטנטרה של מארג בהובלת סוג'יי ומורן מייסדי מארג. בסופשבוע קסום מציע הכנס מגוון רחב של סדנאות בתחומי הטנטרה ומיניות המועברים על ידי מנחים מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום, תוך כדי שמירה על בריאות המשתתפים והחלת התו הירוק על כל באי הכנס.

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור25/07/213676 צפיות
עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול ! באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !

מאת: לילה בן הרוש יחסי ציבור19/07/213638 צפיות
יחסי ציבור למעשה הן פעולות שנעשות על ידי איש יחסי ציבור שמטרתן להשפיע על דעת הקהל באמצעות תקשורת המונים עיתונות( כתובה אינטרנטית ומודפסת ), רדיו , טלוויזיה ואינטרנט בערוצים השונים. היום בניגוד לעבר רוב המידע שלנו מגיע מערוצי התקשורת השונים ולכן פעולות יחסי הציבור של כל חברה או עסק ישנה השפעה רבה. יחסי ציבור בניגוד לפרסום ולשיווק היא פעולה ארוכת טווח ואיננה יעילה אם היא מתבצעת באופן חד פעמי. איש יחסי הציבור תפקידו להעביר מידע לעיתונאי וביחד לייצור אייטמים וכתבות.

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211336 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204827 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי25/10/191288 צפיות
תכנסות נשים ,תהליך עומק בן שלושה ימים בכפר מצוקי דרגות המשקיף לנופי ים המלח. סופשבוע של טקסים ומופעים, מגוון רחב של סדנאות ב-5 מרחבי מעל לל 50מנחות ואמניות מעולות ועוד הפתעות! 3ימים ו-2 לילות, במרחב נשי ייחודי, קסום ומאפשר. מרחב של ריפוי והעצמה, תנועה ויצירה, התבוננות ומודעות, בריאות ובריאה, פעילות ומנוחה...

מאת: לילה בן הרוש הודעות לעיתונות - כללי24/02/192305 צפיות
הזדמנות להפגש , לחוות, להיות למדוט, לרקוד, לנוע לנשום, לגעת בלב… סופשבוע מלא בסדנאות ואנשים בריקודים ומפגשים בהנחיית מנחים מובילים מצוות “מארג” וכמובן עם סוג’יי ומורן במשך 3 ימים נצעד יחד בנבכיה של הטנטרה והתרפיה נכיר עוד את עצמנו, נלמד את פעימות הלב ,סופשבוע שכולו חוויה טנטרית רכה ומלאת קסם בואו לחגוג את החיים – למצוא בית לאהבה

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222578 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222265 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22583 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22565 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica