חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבחן אמיר- כל המידע אודות מבחן אמיר

מבחן אמיר הוא מבחן שנערך ע"י המרכז הארצי לבחינות ולהערכה. המבחן נועד לאפשר למוסדות הלימוד האקדמיים למיין את רמות הידע בשפה האנגלית של הנבחן, על מנת שיהיה ניתן להציב אותו בקורסי חובה באנגלית או לחילופין לפטור אותו מהם.

כיצד מורכבת הבחינה?

הבחינה בנויה משלושה פרקים מרכזיים, כשלכל אחד מהפרקים מוקדשות 25 דקות.

בכל אחד מהפרקים ישנם שלושה סוגי שאלות: ניסוח משפטים מחדש, השלמה של משפטים והבנת הנקרא.

אחד מתוך שלושת הפרקים משמש לצורכי סטטיסטיקה ומחקר ואיננו נכלל בציון. עם זאת, לא ניתן לדעת איזה משלושת הפרקים מיועד למטרה זו ולכן יש להתייחס לכל אחד מהפרקים באותה רצינות.

קהל יעד של מבחן אמיר

הבחינה נערכת למועמדים שיש להם פטור מפסיכומטרי או שהוא כבר לא בתוקף, או עבור כאלו המעוניינים להוציא פטור מלימודי האנגלית. הבחינה בודקת שליטה סבילה בשפה האנגלית ברמה אקדמית, ע"י קריאת קטעי טקסט והבנתם. במבחן עצמו שלושה סוגים של שאלות: השלמת משפטים, הבנת הנקרא וניסוח מחדש. כל השאלות במבחן הן שאלות אמריקאיות.

תנאים מותאמים

מבחן אמיר מציע לנבחנים אפשרויות להיבחן בתנאים מותאמים. מבחן אמיר מאפשר לנבחנים בעלי לקות הפוגעת במידה ניכרת בתפקודם, כמו לקויות למידה, הפרעות קשב וריכוז ושאר מגבלות רפואיות פיזיות אשר מונעות מהם להיבחן בתנאים הרגילים.

פרסום ציוני מבחן אמיר

הציון מתפרסם עד 45 ימים מיום הבחינה, המרכז הארצי לבחינות ולהערכה ידווח על הציון לאוניברסיטאות:

  • אוניברסיטת בן-גוריון.
  • אוניברסיטת בר-אילן,
  • אוניברסיטת חיפה.
  • אוניברסיטה העברית בירושלים.
  • אוניברסיטת תל-אביב .
  • טכניון.
  • כמו כן הציון מתפרסם באתר האינטרנט של המרכז הארצי.

    ניתן לבקש מהמרכז הארצי לבחינות ולהערכה לשלוח את הציון למוסדות אקדמיים נוספים מתוך הרשימה הבאה:
    מכון טכנולוגי חולון HIT, האוניברסיטה הפתוחה, המכללה למִנהל, המכללה האקדמית תל-אביב-יפו, מכללת עמק יזרעאל, מכללת אפקה, המכללה האקדמית לחינוך קיי, מכללת תל-חי, מכללת ספיר ומכללת בית ברל.

עלויות

מחיר בחינת אמיר הינו בין 200 ל-250 ₪.

משמעות הציון של מבחן אמיר

ציון מבחן אמיר נע בין 150-250 כאשר הציון המינימאלי לקבלה ללימודים אקדמיים הוא 185 והציון שבאמצעותו ניתן להשיג פטור מלימודי אנגלית במהלך התואר הוא ציון של 234 ומעלה. היתרון בהוצאת הפטור מלימודי אנגלית באקדמיה הוא כפול. תחילה, קורסי אנגלית באקדמיה נערכים בשעות אחה"צ או בימי שישי בבוקר, זמן יקר בחייו של סטודנט ממוצע. בנוסף, העלות של כל קורס אנגלית היא לא זולה. קורס אנגלית עולה באזור ה- 2000 ש"ח שהסטודנט נדרש לשלם מעבר לשכר הלימוד.

המבחן איננו מבחן פשוט והוא דורש כמות גדולה מאוד של תרגולים על מנת להגיע מוכן כמה שאפשר למבחן.

ערעור על הציון

בקשה לערעור על ציון המבחן כרוכה בתשלום. מותר להגיש אותה לא יאוחר משלושה חודשים מיום פרסום הציון. המרכז הארצי לבחינות והערכה בודק את המבחן, ואם אכן יימצא כי הייתה טעות בבדיקת המבחן, הציון יעלה אוטומטית ובנוסף תקבלו את כספי הבדיקה בחזרה.

 



תגיות המאמר: מבחן אמירם, מבחן אמיר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בית הספר האמריקאי

מאת: בית הספר האמריקאילימודים אקדמאיים20/02/131823 צפיות
ביום צו ראשון תידרשו לעבור מבחנים פסיכוטכנים. מהם מבחנים פסיכוטכנים של צו ראשון? איך ללמוד למבחנים פסיכוטכנים בצו ראשון? כל המידע במאמר.

מאת: בית הספר האמריקאילימודים אקדמאיים20/02/131181 צפיות
מטרת הצו הראשון היא לשם היכרות ראשונית עם המתגייס העתידי לצה"ל. הזימון מתבצע בעיקר בכדי לאסוף נתונים על המועמד. מכלול הנתונים הנאסף בעת הצו הראשון, מאפשר לצבא להחליט על סוג השירות, המיקום והתפקיד המיועדים למועמד. במהלך הצו הראשון עובר המועמד בדיקות שונות הבוחנות את החשיבה, כישורים קוגנטיביים, אופי והיכרות אישית ועוד.

מאת: בית הספר האמריקאילימודים אקדמאיים20/02/13964 צפיות
מבחן מור הוא מבחן אישיות המאתר מועמדים ללימודי רפואה בארץ. רק קורס הכנה לקראת מבחן מור של בית הספר האמריקאי יכין אתכם בהצלחה למבחן!

מאת: בית הספר האמריקאילימודים אקדמאיים20/02/132826 צפיות
מבחן מור הוא מבחן שנדרש מכל מי שרוצה ללמוד רפואה בארץ. בית הספר האמריאי עורך את קורס מור הטוב ביותר בארץ! 95% ממי שעבר קורס מור בבית הספר האמריקאי התקבל ללימודי רפואה!

מאת: בית הספר האמריקאילימודים בחו"ל20/02/131006 צפיות
מבחן TOEFL הוא מבחן סף אותו יש לעבור אם אתם רוצים ללמוד בחו"ל.

מאת: בית הספר האמריקאילימודים אקדמאיים30/12/12879 צפיות
מבחן מור הוא מבחן מיון אישיותי אליו ניגשים כל מי שרוצה ללמוד רפואה בישראל.

מאת: בית הספר האמריקאילימודים בחו"ל09/12/121275 צפיות
מטרת הבחינה הינה להעריך ולקבוע את רמת הידע והשליטה בשפה האנגלית לנבחנים שאנגלית אינה שפת אם בשבילם. שימוש נרחב במבחן TOEFL נעשה בעיקר באוניברסיטאות ומכללות ברחבי ארה"ב. רשויות ההגירה בארה"ב משתמשות גם הן במבחן TOEFL.

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161632 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161857 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133092 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132243 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132280 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132115 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132573 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica