חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צלם סטילס לחתונה

מאת: יניב שמןצילום21/02/2013777 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לזוג העומד לפני חתונה ישנן המון החלטות ובחירות שעליו לקחת ולעשות, הזוג צריך לבחור שמלה לכלה ובגד לחתן, מעצב שולחנות ותקליטן, אולם והזמנות לכולם ובין כל שאר הדברים נמנית כמובן גם בחירת צלם האירועים. 
בחירת צלם אירועים לאירוע שלכם, היא איננה עניין פשוט ואין להקל ראש בדבר. כאמור החשיבות בבחירת צלם אירועים היא רבה, חתונה היא אירוע מרגש וחד פעמי שראוי להנצחה בצורה הטובה ביותר. צלם אירועים טוב ידאג שביום המיוחד שלכם, תראו במיטבכם, צלם אירועים טוב ידע להפוך כל אחד מכם לפוטוגני. צלם אירועים טוב ידע לסדר ולעצב את התמונה כך שכל הנוכחים בה יהיו מרוצים. צלם אירועים טוב דואג לעשות את עבודת הצילום מבלי להפריע לשאר הנוכחים באולם.

איך בוחרים נכון צלם אירועים לחתונה שלכם.

אז איך כדאי לבחור צלם אירועים לחתונה שלכם, לפניכם מספר טיפים ועצות שיסייעו לכם בתהליך בחירת הצלם.

  • בקשו לראות תיק עבודות – קיבלתם שם של צלם אירועים מומלץ, צרו עימו קשר ובקשו לראות תיק עבודות, אין טוב כמראה עיניים.
  • היכנסו לאתר האינטרנט של הצלם – צלמי אירועים לרוב מחזיקים באתר אינטרנט, היכנסו לאתר, התרשמו מהתמונות אותם בחר לשים הצלם באתר, מזווית הצילום ומהרגעים אותם מצליח צלם האירועים שבחרתם לתפוס.
  • קבלו המלצות – המלצות זה שם המשחק, בררו עם קרובים אליכם לגבי צלמי אירועים מומלצים או לחילופין בקשו מהצלם אליו פניתם מספרי טלפון של לקוחות מרוצים.
  • כימייה עם הצלם- היפגשו עם צלם האירועים שבחרתם, בדקו האם מעבר לעובדה שהוא צלם אירועים בחסד עליון יש ביניכם גם כימייה ותקשורת טובה. צלם אירועים טוב צריך להיות באינטראקציה מתמדת עם שני בני הזוג בחתונה, צלם מעצבן וטוב ככל שיהיה, זה ממש לא מה שאתם צריכים באמצע החתונה.
  • בדקו עלויות – צלם אירועים יקר מאוד הוא לא בהכרח טוב יותר מצלם אירועים זול ולחילופין לא כל צלם זול הוא צלם טוב. זכרו שכשמדובר בעלויות לעיתים זה עניין של ביקוש והיצע. צלם אירועים מבוקש מאוד יגבה סכום גבוה ולהפך. בדקו מראש עלויות צילום , בדקו מה יש באותו צלם אירועים שגורם לו להיות כה מבוקש, לרוב יש דברים בגו' וכדאי לכם להשקיע בצילום האירוע שלכם, ערכו סקר שוק קצר על עלויות צילום אירועים אצל צלמים שונים התרשמו מתיק העבודות של הצלם ורק לאחר מכן תבחרו את צלם האירועים שלכם.
  • חבילת צילום אירועים – כל צלם אירועים מחליט באופן עצמאי מה תכלול חבילת הצילום שלו, בדקו האם במסגרת  צילום האירוע שלכם אתם מקבלים אלבום תמונות בודד וגדול, בתוספת שניים קטנים להורים או שמא מדובר בדיסק תמונות וכל שאר עבודת הפיתוח מוטלת עליכם.
  • זכרו כי חתונה היא יום מיוחד וכיאה ליום שכזה ראוי שיתלווה אליו צלם אירועים מעולה.

    יניב שמן צלם חתונות

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    יניב שמן צלם חתונות אופנה והריון
    0523838797
    אתר אישי

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת יניב שמן

    מאת: יניב שמןצילום21/02/13901 צפיות
    יניב שמן צלם חתונות ,טראש דה דרס טרנד צילומי טראש דה דרס ישראל טרנד חדש וצעיר בתחום החתונות

    מאמרים נוספים בנושא צילום

    מאת: דניסצילום16/01/182949 צפיות
    תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

    מאת: ניב אבןצילום18/09/172901 צפיות
    כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

    מאת: דניסצילום14/05/172208 צפיות
    כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

    מאת: moraleצילום18/04/172072 צפיות
    חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

    מאת: moraleצילום26/03/173792 צפיות
    הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

    מאת: moraleצילום14/03/174040 צפיות
    בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

    מאת: דניסצילום07/03/171769 צפיות
    המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica