חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול פנים | טיפול פנים לעור רגיש

טיפולי פנים - כדי להיראות מטופחת ויפה

טיפולי פנים מהווים חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח. מחקרים שנעשו בתחום מצביעים על קשר ישיר בין רמת הביטחון העצמי ושביעות הרצון לבין המראה החיצוני. טיפול פנים משדרג כל הופעה ומעניק לכל אישה וגם לגבר מראה רענן וזוהר. יחד עם ההשקעה בחיטוב הגוף, בביקור במספרה, בקניית בגדים ואקססוריז, חשוב להשקיע גם בטיפול פנים אצל קוסמטיקאית מקצועית ומיומנת.

טיפול פנים כשגרת טיפוח

עור הפנים סובל מתחלואות רבות. גנטיקה בלתי משובחת, מזג האוויר, בעיות ולחצים משפיעים על מראה העור. כדי למנוע מראה של עור פנים נפול ועייף מומלץ לבצע טיפולי פנים שגרתיים אחת לפרק זמן קבוע.

טיפול פנים שגרתי כולל ניקוי העור, הזנת העור בחומרים מזינים ומשקמים, וטיפול בפגמים אסתטיים שונים. חשוב לדעת כי התזונה משפיעה על מראה הפנים. אכילה של אוכל בריא היא חלק בלתי נפרד מכל טיפול פנים.

לבעלות עור יבש, תחדיר הקוסמטיקאית חומרי לחות אל תוך העור שימזערו את בעיית היובש וימנעו הופעת קמטים.

טיפול פנים כולל גם פילינג לחידוש תאי העור. הפילינג מסיר את שכבת העור החיצונית וחושף שכבה חדשה זוהרת ויפה. מידת הקילוף של העור תלויה בלקוחה. חשוב לדעת כי פילינג עמוק יש לבצע רק אצל רופא פלסטיקאי.

טיפולי פנים להצערת העור

אנטי אייג'ינג זו המילה האחרונה בתחום טיפולי הפנים. המטרה של הטיפולים האלו היא לשמור על עור פנים צעיר, להאט ולעכב את התהליכים של הזדקנות העור.

טיפולי פנים להצערת העור הם טיפולים שבהם מחדירים לחות אל שכבת השומן התת- עורי. החדרת הלחות משיבה לעור את הגמישות וממצקת אותו.

פפטידים הם חומרים בעלי חומצת אמינו הגורמים לחידוש תאי העור. ככל שאנו מתבגרים, פעילות העור מתמעטת. טיפולי פנים באמצעות פפטידים מחדשים את תאי העור ומצעירים אותם.

לקבלת פרטים נוספים – טיפול פנים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טיפול פנים - מגוון טיפולי פנים לחידוש, הבהרה וניקוי עור הפנים, את חייבת את זה לעצמך!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טיפול פנים

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184247 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172307 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172300 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica