חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כשאי אפשר בלי אינסטלטור

דמיינו לעצמכם את זה: דירה קטנה בשכונת יד אליהו שבדרום תל-אביב. במרכזה, שלולית עכורה של מי ביוב, ממנה עולה ריח עז וחריף של נוזל פתיחת סתימות. לידה, מיוזע ומסומם מהאדים הרעילים, עומד עבדכם הנאמן. סך-הכל ניסיתי לפתוח סתימה במקלחת.

בכל זאת, משהו צריך ללמוד מהתנסויות כאלה. מאז שזה קרה אני א) לא משתמש בנוזלים לפתיחת סתימות (אם כי לאחרונה החלו להופיע מוצרים ידידותיים לסביבה, ואותם אני דווקא מוכן לבדוק); ב) כשאני לא מצליח לפתוח סתימה בשיטות הקונבנציונליות - אני מזמין אינסטלטור.

ורק כדי להכניס דברים לקונטקסט הנכון - אני דווקא מאלה שמשתדלים לבצע תיקונים בבית בעצמם. גם אחרי ההתנסות הטראומטית, הפוסט-טראומה שלי מסתכמת בעיקר בשמירת מספרי טלפון של אינסטלטורים בהישג יד ובכמה אמצעי זהירות.
לדוגמא - אם יש בעיית אינסטלציה בערב אני מחכה איתה לבוקר, ואם יש בעיה כזו בבוקר אני לא דוחה לערב. למה? כי הרבה יותר קל למצוא שרברב (אינסטלטור) זמין בשעות היום, והתיקון גם יעלה הרבה פחות.

בסך-הכל, רוב בעיות האינסטלציה הן לא מסובכות מדי לפתרון כשמכירים את הפרוצדורות הבסיסיות. אינסטלטורים בדרך-כלל לא חוששים לשתף, ולכן בכל פעם שאתם מזמינים אינסטלטור בשביל לפתור בעיית אינסטלציה שאתם לא מכירים, זו בעצם הזדמנות ללמוד כיצד להתמודד איתה בפעם הבאה.

בכל אופן, חשוב גם לזכור שזה שפתחתם סיפון או השתמשתם בפומפה, עוד לא הופך אתכם אינסטלטורים מוסמכים. כשיש בעיה שאינכם בטוחים שאתם יודעים כיצד להתמודד איתה, מותר לנסות - אבל חשוב לדעת לזהות את השלב שבו העסק מסתבך. זה השלב להזמין אינסטלטור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר מוגש באדיבות המקצוענים - בעלי מקצוע המספקת פרטי התקשרות של בעלי מקצוע מומלצים, באמצעות מדריך מודפס המופץ בכמיליון עותקים בכל שנה, ובאמצעות אתר האינטרנט שלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בעלי מקצוע

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica