חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנת צחוק - מעבר לבריאות הנפש

מאת: penglבידור ופנאי - כללי28/02/20131278 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סדנת צחוק

צחוק מבשר שמחה ורגשות חיוביות ומראה על פתיחות מסויימת שמורגשת ויוצאתהחוצה במיוחד בסדנה מקצועית של צחוק. כאשר אנו צוחקים השרירים שלנו מתכווצים ומתגלה סומק קל בלחיים. צחוק יכל לנבוע מהרבה סיבות ומצבים בחיים אך ישנן שתי סיבות עיקריות: סיבה ראשונה היא הנפוצה ביותר זו השמחה וההנאה מסיטואציה מצחיקה ומהנה. סדנת צחוק יכולה להתאים לכל אחד. המשתתפים בסדנת צחוק נהנים משחרור לחצים ועומסים.

סדנת צחוק

יוגה צחוק

חשוב לציין שצחוק חיוני לבריאות והוא למעשה פעולת אינסטינקט שלבגוף שלנו שמביעה שחרור מסויים. תמיד אפשר לזייף צחוק אך כשמדובר בצחוק טיבעי הדבר אינסטנקטיבי לחלוטין. סיבה נוספת היא צחוק כתוצאה ממבוכה. אדם צוחק כאשר הוא במבוכה על מנת שיוכל להסתיר את מבוכתו. לאחר מחקרים רבים הוכח שהצחוק עצמו והשתתפות בסדנת צחוק בשילוב עם יוגה צחוק טובים לבריאות ואפילו יכול לרפא חולים כיוון שהוא גורם להורדת לחץ הדם, משחרר אנדרופינים ומחזק את המערכת החיצונית. למעשה השימוש בצחוק כריפוי חולים גרם ליוגה צחוק לצבור תאוצה רבה וכיום המוני אנשים משתמשים בה על בסיס קבוע.

יוגה צחוק


סדנאות צחוק

אנשים בכל העולם אוהבים לצחוק וסביב תעשיית הבידור הרבה מפיקים יצרו סרטים הומוריסטים. הצחוק הנובע מסדנת צחוק הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו ועוד בימי קדם היו ליצנים ששיעשעו את אנשי המלוכה בעולם – ליצני חצר הם נקראו והם תרמו למורל המלכים. כיום במודרניזציה התחליף לליצני החצר הם הסטנדפיסטים שמופעיהם מקובלים מאוד בעולם המערבי. מופעי בידור עם סדנאות צחוק היו תמיד מאוד מקובלים בעולמינו ונועדו לגרום לאנשים הנאה גדולה. ניתן לשלב סדנאות צחוק בכל אירוע אפשרי, והדבר גם יוצר שבירת קרח בין בני אדם.

סדנאות צחוק

יצירת קרבה על ידי הצחוק

צחוק בכלל יוצר גם קירבה בין אנשים. אנשים מעדיפים לשהות בקירבתו של אדם אופטימי שמח שאוהב לצחוק מאשר אדם המשדר קרירות וריחוק. תמיד אפשר להתבונן מהצד על חיינו ולהתענג על רגעי הצחוק , ישנם לא מעט רגעים מביכים ומצחיקים כאחד בסדנת צחוק אחת. תמשיכו תמיד לצחוק, להיות אופטימים והעיקר כמובן הבריאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131176 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131192 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131262 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131417 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131350 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglאימון אישי10/04/131254 צפיות
שלמה צחוק מעביר לך סדנת צחוק מושלמת המתאימה לכל גיל ולכל אירוע.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131343 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181609 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165767 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161981 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161995 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161921 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162056 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162750 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica